תהני מהטיול אוהבת המשךך ומהר
טוב תקשיבי - ותקשיבי טוב!!
הסיפור שלך מהמםםםםם
סוחףף
מדהיםם
בכל המובניםם
אני כבר כמה ימים קוראת אותו!!
וכל פרק אני נהנת מההתחלה
את כותבת כל כך מהמם
ואני דורשת המשךך ודחוףף!!
אוהבת מלאא
אורינ'וש
איי נסיכות שלי, איזה כייף לחזור מהטיול ולראות ת'תגובות המהממות האלו . .
אז לכל מי שמתעניינת היה לי ס-ו-ף הדרך בטיול נהנתי של החיים . .
וככה:
אורינו'ש- תודה רבה מאמי, אני מקווה שתעקבי ותהני מהסיפור שלי, שמחה שהצטרפת . .
מיכלוש, צ'אן דסקל(חח לא יודעת איך רושמים את הכינוי שלך),ילדונת 17, גלוש, סמאל גירל, שירקה הנסיכה ואנונימית . .
תודה על התגובות יפות שלי, א-ו-ה-ב-ת אותכןן . .
אני עכשיו עובדת על המשך אז אני מקווה לפרסם אותו עוד היום בלילה . .
אוהבת מוצ'ו מוצ'ו . .
לידור: חופשיי..ורק שתדעי שאני תומכת בךך..100%!!
אני: אוהבת אותך סיס..(אחות באנגלית בקיצור, ככה אנחנו קוראות אחת לשניה)
תקשיבו הכי חשוב לי, שזה לא ייצא מהחדר הזה, ואני סומכת על כולן אבל רק להזהיר..
העבודה של רותם תלויה בזה, וגם אני לא רוצה שיידעו מזה, חבל סתם עין רעה.
כולן: ברור, ברור..
אור-חן: אני עדיין לא מאמינה ששכבתם, קשה לעכל..
חני: כןן..אבל אפשר להבין..כאילו אם את מאוהבת בו כמו שאת אומרת אז אפשר להבין . .
אני: כן..אני באמת מאוהבת בוו..יותר ממה שאפשר לדמיין בכלל..
בר:נו ושניה ספרי פרטיםםם..איך היה??
אני: חחח דיי לא נעים לי.. 😁
בר: נו די להיות בשלה, כולנו כבר יודעות פה מה זה..ספרי לנו איך היה..
אני: טוב אז ככה..
הכל התחיל מאיזה מריבה מטופשת..ובסוף זה נגמר בסערת רגשותת..
זה היה לי קצת מוזר בהתחלה לעכל אבל אני שלמה עם כל צעד שלי..
לידור: נו נו, חלאס עם החירטוטים ספרי איך היה הסקס!!
אני: לא עשינו סקס!! עשינו א-ה-ב-ה, התעלסנו..
חני: חח יואו סופה את חיה בסרטטט..מה זה התעלסנו, את חיה בבועה ורודה..עטופםה צמר גפן כולך!
אני: למה?? מה אסור לי להיות בטוחה באהבה שלי?
חני: תיזהרי.. גודל הציפייה-כגודל האכזבה.
אני: שש חלאס לפתוח עיןן..אני מאמינה שהכל יהיה טוב וזהוו..
לידור: טוב נו ספרי לנו איך היה ל'עשות אהבה' עם רותם?? (וציחקקה לה)
אני: זה היה מושלם, זרקתי עליה כרית, אל תצחקיי..הכל התחיל ככה..
רקדנו ואז רבנו..ואז יצאתי מהבית שלו והלכתי לכיוןו הכביש לעצור מונית והוא בא ותפס אותי מהרגליים והרים אותי על הכתפיים שלו הפוכה..
נכנסנו הבית, השלמנו.. ואז התנשקנו מלאא..לא יכלתי להפסיק.. התמכרתי לשפתיים שלו (אמרתי כולי נרגשת עם ניצוצות בעיניים) השיר של מריה קארי: We belong together התנגן ברקע ואז הכל קרה..
הורדתי את החולצה והוא בהתחלה לא היה בטוח לגבי זה..כי הוא ידע כמה אני שומרת על עצמי והכל..
ואז איכשהו הרגעתי אותו והורדתי לו את החולצה לאט לאט..הוא התחיל לרדת במורד גרוני ולנשקק אותו..
הריח שלו שיכר אותי..הרגשתי מסוממת מאהבה..הוא היה כ"כ מתחשב..כ"כ עדין איתי.. לא היה לי כואב כ"כ כמו שכולם מתארים..זה היה דווקא בסדר..ומאז שכבנו עוד פעם אחת וזהוו..
סתיו: יואוווווו דוש אני לא מאמינהה..איזה התרגשות, אמרה לי עם דמעות בעיניים וקמה וחיבקה אותי.
אני: חח די י'חולת נפש מה קורה לך?!
סתיו: אני מתרגשתת..נורא כיף לשמוע אותך ככה מדברת..
לידור: כן יואוו..אמרה מנגבת את דמעותיה..כ"כ התבגרת..ואת נראית מאושרת וקורנת והעיניים שלך נוצצות שאת מדברת עליוו..
נוי: יפה שלי..בא לי לבכותת!!! וחיבקה אותי והמוון דמעות זלגו מעינייה..חיבקתי אותה לצידי..
אור-חן: חח כפרון אני כ"כ שמחה בשבילךךך..אין לך מושג כמהה..
בר: סופה אני באמת חסרת מילים..השתנית..התבגרת ברמות שאת לא מבינה בכלל.. את מדברת כאילו יוצאות לך פנינים מהפה..בחיים לא שמעתי משהו כ"כ אמיתי וכנה..
אני: דיי י'חולות..גרמתם לי לבכות דפוקותתתתתתתתתתתתת..
והתחבקנו כולן..
השלמנו פערים ודיברנו, סיפרנו כל אחת מה שהיא רצתה להוציא ורקדנו קצת..עשינו חזרות..
לר סיפרתי להן על שחף..עדיין לא..כשאני ארגיש שאני בסכנה ממשית אני אדבר על כך עם מישהו..
זו הייתה המחשבה המטומטמת שלי באותו זמן..שהתנקמה בי..תדעו בהמשך על מה אני מדברת..
אכלנו שוקולדים השתוללנו ובסוף נרדמנו כולנוו..
בבוקר קמנו כולן, זה היה יום חמישי וביום שישי לא לומדים אז הרשינו לעצמנו להתפנק בשינה עד 1 בצהריים..
אמא העירה אותנו לבסוף כשהמנקה באה..
התארגנו כולנו וירדנו לבריכה..
------------------------------------------------------------------------
אני: יואוו המים ניראים סוף הדרךך..
אור-חן: יאלה קופצות?!
נוי: יאלה
חני: יאלה
לידור: יאלה
סתיו: יאלה
בר: יאלה
תהל: חח מה יש לכולם מהיאלה הזה?! קדימה לקפוץץ!!
תפסנו ידיים וקפצנו כולםם..
שחינו, שיחקנו נהננו ויצאנו להשתזף טיפה..
בחצר של הקאנטרי היו כל הבנים השווים של צפת..
יצאנו כל החברות פרסנו שמיכות והתחלנו להשתזף..
אחרי רבע שעה הרגשתי מים מטפטפים עליי..
אני: איייייי נווו מי זהה??
..: חח תירגע י'לחץ..
אני: מה אתה עושה?!
..: אני צריך לדבר איתך שניה..אפשר?
אני: כן..אממ בוא.
זה היה הילד בין השווים של כיתה יא'..קוראים לו שמוליק..שמוליק גני.. גבוהה עם שיער די ארוך בלונדיני..
חכם בלימודים, מקובל בקיצור משהו חלומי..
הלכנו והתיישבנו בצד..מתחת לשימשייה..
שמוליק: תקשיבי..אני יודע שמוזר לך שאני בא לדבר איתך..
אני: חח כן..
שמוליק: תקשיבי..שמעתי שאת ושחף גמרתם נכון?!
אני: כןן.. 😊
שמוליק: אממ..אז חשבתי..שאם את רוצה..כאילו אם בא לךך..אני רוצה לצאת איתך למין פגישונת..
אני: מה זתאמרת פגישנות?!
שמוליק: מין פגישונת..נישב באיזה מסעדה, נילך לים..לא יודעת מה שבא לך..
אני: חח דיי..איזה חמודד..
חשבתי בתוך ראשי..לא הגיוני שדווקא כשאני מאוהבת ויש לי את החתיך שלי.. דבר כזה כמו שמוליק מדבר איתי על קשר..אווף לא הגיוני מה שקורה פה, לא הגיוני!
המשכתי לדבר..'תקשיב..נכון שגמרתי עם שחף..ובכייף שלי לצאת איתך למין פגישונת..אבל בתור ידידים..'
שמוליק: למה?
אני: כי לא יודעת, הרגשות שלי עדיין לא הכי מובנים לי, ואני לא רוצה להיות איתך סתם..
כאילו במידה והיה מתפתח משהו רציני..עדיין כלום לא ברור לי..
-לא רציתי לספר לו על רותם..לא רציתי שהרבה יידעו כמו שאמרתי כבר-
שמוליק: סבבה, ניצא בתור ידידים..ולכי תידעי אולי עם הזמן עוד יתפתח..
אני: אולי.. עם מבט שובב..
שמוליק: אז מתיי??
אני: חח לא יודעת..קח את המספר שלי ודבר איתי טוב?!
שמוליק: טוב מאמי..
לקחתי את הפלא' שלו רשמתי את המספר שלי..
אני: טוב מאמי אני הולכת להמשיך להשתזף..
שמוליק: טוב תבואי יותר מאוחר למים..
אני: בכייף..
שמוליק: אז ביי..ונתן לי נשיקה קטנטונת כזו על לחי..הכי מתוקה בארץ..העלתה בי צמרמורת..
אני: ביי..
והוא הלך לחבריו ואני לחברותיי..
תהל: אמאל'ה מה שמוליק השווה הזה רצה ממך?
אני: אתן לא תאמינו לי..
אור-חן: נוווווו
אני: הוא הציע לי לצאת..למעין דייט כזה..הייתי בשוקווווווו..
לידור: 😮 איזה כייף לךךך י'זבלל..יש לך מזל בקילו..
אני: חחח כן כן כן אל תשאלי..טוב אתן באות למים? התבשלתי!
כולן: כן יאלה בואו..
אספנו את החפצים שלנו ונכנסו למים..
כשהיינו במים קלטתי אותו מסתכל עליי..אבל לא יודעת הכל היה נראה לי מוזר מידי..חשוד..
אחרי חצי שעה או יותר החלטנו להתקפל הביתה..אספנו את הדברים והלכנו למקלחות..
התקחלנו ויצאנו..
קצת לפני השער שמעתי צעקה..
הסתובבתי ושמוליק קרא לי..
אני: אה מאמי?? צעקתי..
שמוליק: שניה שניה חכי..
אני: זריזז..
הוא רץ לעברי נעמד..טיפה רועד מקור..
שמוליק: תקשיבי.. מה את עושה היום בערב?!
אני: אממ לא יודעת עדיין..
שמוליק: אם בא לך יש מסיבה אצל אביאל חבר שלי.. הוא אמר שאם את רוצה את וחברות שלך מוזמנות..
אני: חח תודה..אממ נראה כבר..תתקשר אליי ואני יגיד לך..
שמוליק: טוב מאמי..נדבר..הדביק לי נשיקה על הלחי והלך.
נכנסנו למונית הגדולה הוא פיזר כל אחת בבית שלה..הגיע תורי וירדתי.
בדרך הביתה הסתכלתי על צג הפלא' שלי..ראיתי 4 שיחות שלא נענו מרותם..
התקשרתי אליו...............
יאלה מושלמות שלי כבר 12 ומשהו ואני ה-ר-ו-ג-ה לא ישנתי יומיים . .
אני אמשיך בעזרת ה' את הסיפור מחר..
אוהבת אותך המוןןןןןןןן . .
סיס שליייי...
השלמתיייי עכשיו פערים של שבועייםםםם.. והיה לי הכי כיף בעולםםםםם!!!
יאללה תמישיכי נסיכולה שליייייי...
אוהבת אותךךךך הכי בעולם ו...:
נו נו, חלאס עם החירטוטים ספרי איך היה הסקס!!
חחח לידורייי...
מושלםםםםםם
ואני שמחה שנהנת בטיול שלך !
בקיצור מאוהבת בך ותמשיכי מהררררר !
מואעעההההההה
אמאאאאאאאאאאא איזה יפההההההההההה סופ]סוף משך ארוךך
שמחה שנהנתת בטיול ושימי המשך מאמי
שמחחחחחחחחה שנהננת בטיווול
אוךך באא ליייי גגם !@# ויש לי רק במאי \= 2#$#%
חח לא נורררא
תממשיכי זה מושששלם
ואאת ממש חולה
איך את יכולה לעשות פרק שלי רותם המוששלם @?# חחחחח
התגעגעתתי אליו כבר... 😁😁
שירקה ((:
מושלםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך!
מדהיםםם
חחחחח איזה שם דפקוו לוווו..שמוליקקקק..חחחח טןוב שלא קראו לו שמוקק 😁
וווההואא ממש לא מוצאא חם בעיניי! ברררררורר ששחףף קשורר לזה!
ההההמשך=]