מושלםםםםם
המשךךך את כותבת מהמםם =]
שבת שלום ולילה טוב
שחףףףףףףףףף מעלהההההה לי ת'עצביםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!
סיפוררר מושלםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!
תמשיכיייייייייייייייי =]
מדהיםן תמשיכי סופה זה מושלם !
רותם: חחח טוב עולם שלי, אני הולך לעבוד עוד קצת על הפראזות, נדבר יותר מאוחר?!
אני: כן מעלף קטן שלי..אוהבת אותך..מואה, שלחתי לו נשיקה דרך הטלפון.
רותם: מואה יפה שלי..אוהב אותך.
וניתקנו.
נכנסתי הבית..
'אייי כמה עייפות בגוף אחד..' די צעקתי וזרקתי את השקיות והתיק על הרצפה.
אמא: חחח פגרת..
אני: מה שלומך יפה קטנה?! ונשקתי ללחיה
אמא: בסדר, איך עבר הלילה?
אני: בסדר..שחף התעורר
אמא: באמת??
אני: כן.. בגלל זה חזרתי רק עכשיו, שרה התקשרה אליי בבוקר ואמרה לי לבוא לביה"ח..שחף רצה לראות אותי..
אמא: והלכת אליו??
אני: כן.. 😕
אמא: מה את חולת נפשש?? אחרי כל מה שהוא עשה לך??
אני: כן, אמא די אל תתחילי עם זה..
אמא: מה זה אל תתחילי עם זה?! הוא ניסה לאנוס אותך.. את לא מתקרבת לשם עוד פעםם!!
הוא ניסה לעשות משהו??
אני: לא לא..
אמא: נו סופה, הוא עשה משהו?
אני: לא אמא נו דיי..
אמא: ומה רותם אומר על זה?!
אני: הוא גם רב איתי..
אמא: יופי..
אני: יואו אמא, תיראי מה הוא קנה לי..
והוצאתי את הבגדים מהשקית..והצגתי לה אותם..
אמא: יפה.. אבל למה נתת לו לשלם?
אני: מה אני יעשה הוא התעקש..
אמא: חח יפה, חמוד מצידו.. היא מנסה לא לחבב את רותם חח אבל לא הולך לה כ"כ..אי אפשר שלא לאהוב את המושלם שלי!
אני: טוב אמא מה יש לאכול אני מתהה..
אמא: מה שאת אוהבת!
אני: רביולייייי??
אמא: חח לא..הדבר השני..
אני: סיני?!
אמא: כןן..
אני: חח יואו אמא איס'ה מאמי את, בא לי טוב עכשיו סיני אני גוועת!
אמא: אז יאלה לכי לתקוף אוכל..
אני: ברור.. והלכתי למטבח..
נכנסתי למבטח לקחתי צלחת פיצצתי אותה אגרולים ונודלסים שונים ובקיצור מלא אוכלל..
התיישבתי בשולחן בפינת האוכל בלסתי הכלל..
אני: ואיייי אמאאאא..הבטןןןןןןן..והחזקתי אותה בידיי..
אמא: חחח תיראי איך היא התנפחהה!
אני: כןן..יואו אני מפוצצת..אמא יפריע לך אם אני יעלה לישון?
אמא: לא, אבל כשאת קמה תעזרי לי המנקה הבריזה..
אני: טוב תעירי אותי, כי לא נראה לי שאני אקום לבד..
אמא: טוב מאמי..
לקחתי את השקיות והתיק ועליתי במדרגות..ופתאום נזכרתי..
'אמא מירית בבית?!' צעקתי..
אמא: לא, היא עובדת..היא תחזור יותר מאוחר..
אני: טוב תגידי לה כשהיא פה שתעיר אותי אני צריכה אותה..
אמא: למה?!
אני: מה זה משנה..תגידי לה וזהו..
אמא: טוב מאמי.
אני: ביי..
אמא:ביי
אני: ביי
אמא: נו תעלי לישון כבר י'מציקה.
אני: חחח ביי אמא יפה שלי.
עליתי לחדר..זרקתי את השקיות על הרצפה ואת התיק, לקחתי את הפלא' לידי ועליתי לישון.
נרדמתי כנראה עמוקות..כי כשהלתי לישון השעה הייתה 2 וכשקמתי השעה הייתה 6 וחצי או רבע לשבע לא זוכרת..
אחותי מירית העירה אותי..
מירית: בוקר טוב יפה שלי..
אני: בוקר טוב..יואוווו איזה ריח יש לי בפה 🙄 חח שניה אני באה..
קמתי מהמיטה כמו איזה מסטולה מעייפות נכנסתי למקלחת שטפתי פנים מהר ויצאתי.
מירית: חח אמא אמרה לי להעיר אותך..ושרצית לדבר איתי..
אני: כן..
מירית: חח נו
אני: יואו מירה (ככה אני קוראת לה) תיראי קודם כל מה רותם קנה לי.
והראיתי לה את הבגדים..
מירית: איזה חמוד..
אני: כןן..
מירית: מה את עדיין איתו?
אני: כן..
מירית: וממה שהבנתי אמא יודעת.
אני: כן..סיפרתי לה.
מירית: יופי אני שמחה..אבל..
אני: אבל?!
מירית: אני עדיין לא אוהבת את הרעיון שאת עם מישהו שגדול ממך ב8 שנים.
אני: אני יודעת, ואם המצב היה הפוך שנגיד את היית במקומי בדוק שהייתי במצב שלך..
אבל את גם צריכה להבין אותי..באמת מירית שאני אוהבת אותו ברמות שבחיים לא חשבתי שאני יידע אהבה ככה.
מירית: אני יכולה לשאול אותך..משהו פרטי?
אני: ברור..ממתי אנחנו מסתירות אחת מהשניה?
מירית: אתם..אתם..אתם..ש.. אמרה לי מגמגמת..
אני: שכבנו?! עשינו אהבה?
מירית: כן..
אני: קמתי וסגרתי את הדלת..והסתכלתי עליה..
מירית: כןןןןןןן???
אני: כן..
מירית: מהה??
אני: תקשיבי, את יודעת שאני בחיים לא ישקר לך..
זה קרה לפני כמעט שבוע..
מירית: מה סופהה??? את עוד ילדה קטנהה!!
אני: מה קטנה?? יש לי עוד חודש יום הולדת 17 וגם בלי קשר לגיל, אני מרגישה מספיק בשלה בשביל זה ואני בטוחה באהבה שלי אל רותם..ואני שלמה לגמרי עם כל זה..
מירית: אני לא יודעת מה להגיד לך..אני בגיל שלך..
אני: לא ידעת מה זה נשיקה..קטעתי אותה.. אני יודעת, מה לעשות אבל אני לא מושלמת כמוך..
אני מאוהבת, ותאמיני לי שאני שומרת על עצמי בחיים לא עשיתי שטויות עם אחרים.. עכשיו זה מה שהרגשתי לנכון וזהו.
מירית: אבל סופהה..תחשבי רגע..באמת נראה לך הגיוני שמישהו בן 24 מאוהב בך באמת??
אני: כן נראה לי מאוד. זה המצב.
מירית: סופה, הוא קטן ממני בחצי שנה, זה לא נורמלי!
אני: מירה יפה שלי, דיי תביני אותי וזהו.
אין לי מה להגיד לך, אני מאוהבת ואני יילךך עם זה עד הסוף.
מירית: טוב אני יודעת שאני לא יכולה לשנות את דעתך, את עקנית בדיוק כמו אבא, אני רק מקווה שאת שומרת על עצמך..וחיבקה אותי חזקק ירדו לי קצת דמעות וגם לה..
את כבר איזה..אני לא מאמינה איך גדלת לי בלי שאני ישים לב..
אני: חח די נו..
מירית: את שומרת על עצמך??
אני: זהו, זה חלק ממה שרציתי להגיד לך..
מירית: כן..
אני: אני רוצה להתחיל לקחת גלולות..
מירה: אני לא יכולה להביא לך את שלי, כל אישה מותאמת לה אישית גלולה..
אני: ואיך יודעים מה מתאים לי?
מירית: נילך לרופאת נשים שלי..הכי חמודה בעולם..
אני: מתי?
מירית: מחר אני לא עובדת בוקר..יש לך בצפר?
אני: כן אבל סתם יום ספורט..
מירית: באמת?
אני: כן, היום בביה"ח אחת מהבנות אמרה לי..
מירית: סבבה, אגב בנות לא ראיתי את חברות שלך הרבה זמן פה..
אני: כן..התרחקנו..
מירית: למה??
אני: כי לא יודעת..עם רותם והריקוד והכל..אין לי זמן ממש..
מירית: למה אבל?? הן תמיד היו לצידך, זה שיש לך עכשיו חבר לא אומר שאת צריכה להתנתק מהן..
אני: כן אני יודעת..אני כועסת על עצמי בקטע הזה..
מירית: דברי איתן תגידי להן שיבואו לפה אני יזמין לכן כמה פיצות ותשלימו..
אני: חח כפרה עליך..מה הייתי עושה בלעדייך, מה??
מירית: מה שאני הייתי עושה בלעדייך, אישה שליי!! חח צחקנו והתחבקנו..
ישבנו לדבר עוד קצת היא סיפרה לי על חבר שלה ואני סיפרתי לה על שחף..
בקיצור השלמנו פערים..בסוף התחבקנו והיא יצאה מהחדר..
החלטתי לעשות סבב טלפונים והזמנתי את כל הבנות אליי..
כמובן שעם חלק מהבנות השיחה לא הייתה נעימה אבל בסדר, העיקר שהן יבואו.
קבעתי איתן ל-9 אצלי. שכולם יבואו לישון אצלי..כולן הסכימו..
השעה הייתה כבר 8..אחרי השיחה שלי ושל מירה הזמן עףף..
התקשרתי לאהוב שלי..
אני: מי אמור?
רותם: יפה שלי, אני בשיעור אני יתקשר אלייך כשיגמר טוב?
אני: טוב אוצר שלי..מואה.
וניתקתי.
סידרתי את החדר שמתי מלא פוכים וכריות פרווה והמון המון נרות על הרצפה וקטורת..
ירדתי למטה לקחתי מאמא כסף הלכתי לסופר לקנות מלא מלא חטיפים ושוקולדים..
באתי הבית נכנסתי להתקלח וחיכיתי לכולן..
השעה 9 ואף אחת עדיין לא הגיעה...........................
יאלה יאפות שלי, מקווה שנהנתן . .אני אמשיך בזמן הקרוב בעזרת ה' . .
אוהבת מוצ'ו . .
ייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא \= !@#
חצופפות שיבוואו ,.. 1$^&*
חחח
יאללה מתוקקה תממשיכי סיפור מוששששששלם
הההההההההההההההמממממממממממממממממששששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תודה נסיכות שלי, מחר בעזרת ה' המשך . .
אוהבת אותכן נשמותיי . .
לילה מושלם 🙄
2 המשככככים פשווווט מעלפייייייים
אין אתת כישרררררון!!
והחברותת שללללה?! בכלל לא חברותת!
סתם כלבותתתתת!
בעעעעע
חסר להן הן מבריזותתתתתת
המשששששך=]