מממאמי [=
סורי על ההזנחמה..אבל היית בטיול מיום שני..וחזרתי אתמול בערבב
והייתי גמוררה
אז עכשיו השלמתי את כל הפרררקים
שששלמות אאעש #&%
תממשיכי ככפרה
שירקה 😊
אז ככה,
שירקה יפה שלי, התגעגעתי ברמות-עלל היית חסרה פה בטירוף, מקווה שנהנת בטיול מאמי!!
ולכל השאר תודה על ההתמדה ושאתן קוראות כ"כ מושלמותת!!
אני מקווה שיהיו עוד קצת תגובות עד הערב, מבנות/בנים חדשות/ים, כי אני אמשיך רק בערב-לילה אני עוד מעט נוסעת אז סליחה מראש . .
ואני אומרת כבר מעכשיו, כנראה שההמשך יתפרסם קצת מאוחר מאוד בלילה, אני יוצאת מצפת . .
אני אמשיך את הסיפור מנהריהה . .
בקיצור בננות שלי, עשיתן לי את השבת בטירוף ואני מקווה שעוד אנשים יתחילו לקרוא את הסיפור שלי,
אוהבת אותכן ברמות מטורפותתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ושבוע מושלם שיהיה לכןן . .
~~סנופי😍~~
נההנתי מאאווד [= היה לי מהממממם חח
ולא נוראא מתתי
העיקר שיהיה הההמשך
סיפור אחד מהושששלמים ! [= חח
אאוהבת אותך 😘
יפה שלי? מה עם ההמשך שהבטחת לנו ?!
לידורי.
איזה יבוש !
למה את לא עושה המשך ?!
אוווווווהבת
את רואה שאת רעה..הבטחת וכבר 3 אז אין מצב שתשימי...
ד"א הרגע חזרתי מהרוח בר והכי נהנתי שיש.. חח אני יספר לך כבר אחריי זה איזה מצחיק היה.. וואי קשה לי לחשוב כולי לא פה בכלל.. אני ידבר איתך.. ביי אוצר! לילה טוב!
חח לידורי כולך לא פה?!
מה איתי????
אני הייתי מסטולה בטירוףףף...
והראש כואב לי ויש לי בחילות..
ניראלי דור צדק במה שאמר... רק שאני לא ישלח לו הודעה. חחחחחחחחחחח
אוהבת אותך קטנה שלי, ומאוד נהנתי אתמול, צריך להתמיד!!
חחח סתוייי יא משוגעתת קטנה...
חחח כמה שטויותתת אמרת אתמול את פשוט לא מבינה .. חחח טומטמתת..
"את הולכת עכשיו לישון?!" חחחחחח...
ולעיניין האשכול, סנופי ? מה הנטישה?
חחחח אני?!
מתי??.
לידוריי מאמי אני עפההה לסבתא שלי לעזור לה..
חח ותיזכרי אם אמרתי עוד כמה שטויות ופשוט תגידי לי.. כי הבהלת אותי עכשיו.. חחחח
אוהבת אותך קטנה..
מוואה ענקית..
סתיוו'ש 😊
חחח אין לך ממה להיבהל... יש לך איזה סוד שאני לא יודעת?!
חח אם כן אז אל תדאגי לא אמרת שום דבר שלא היית צריכה..
דברי איתי באייסיקיו..
אוהבת ..
קראתי הכל עכשיו מדהיםם המשך
מדהיייים יפה שלי המשךךךךךך