לולי- חחחחח תודה מאמי שלי.. שמחה ש"סחפתי" אותך..
בתאלושש-חחחחחחח מותח אהה.. המשך יבוא.. חולה עלייך!! ותודה על התגובה
טלושש- יאאאא דיי נו אני מסמיקה.. איזה תגובה עשית ליייי.. העלת לי חיוך ע-נ-ק-.. שמחה שאהבת את הפרק כל כך.. ושמחה מאושרתת לקרוא את התגובה שלךך!! לזה אני קוראת תגובה רצינית..
smallgirl- תודה על תגובה נשמה שילי!!
בננות אתמול לא היה המשך כי מי שום מה לא היה לי אינטרנט.. מקווה שיהיה המשך היום
שמחה שאה בתן את הפרק.. ופשוט חולה עליכן הכי שיש
אוהבת אותכןןן
ברן
חחח גמני מחכה להמשךך
חח וזה תלוי במצב רוח.. ובזמן שאני יכולה להיות במחשב בלי שיושבים לי על הראש.. ובפרק כמובןןןןן
חחחח מחכה להמשךךךךךךךךך
אוהבתךךך
טלוש
חחחחחחחחח סבבה..
המשךך
מחר!!
לילה טוב וחלומות פז
אוהבתתתתתתתתתתתתת
ברן
שיואואואוא איך אהבתי ת'סיפורררררר
המשך מהר!!!!!!!!!!!!
חחחח😘
יאווווווווווווווווווווו
יש לי קוראת חדשהה
ברוכה באה לסיפור שליי
שמחה שאהבת את הסיפור שלי!! תמקווה שתמדיכי לקרוא אותוו.. לאהוב אותו.. ולהגיב 😉
המשךך בקרובב מקווה שהיום
אוהבתתתתתתתתתתתתתתת
ברןן
תודה על התגובותת
יפה באהבה
שמחה שאהבת!!
אוהבתתתתתתתתתתת
ברן
מתי את ממשיכה??
אוףף לא פרר 😢
מחכהה
טלושש
מצטערתת
מקווה שהיום אחרי מקלחת אני אוכל..
אוהבת אותךך
ומצטערתת
ברן
ברנו'ש שילייייייי...
מחכה להמשך שלך יפיופהההה...
אוהבתת..
=-לולי שלך-=
יאוווווווווו
כל כך מצטוערתתת
היום קרו לי כמה דברים
ובואו נגיד שאני אין לי את היכולת כרגע לשבת מול מסך ולהקליד המשך
ניסיתי כבר אבל לא יצא יפה
ואני לא רוצה סתם לעשות..
מצטערת.. אין לי מוזה היום
אבל מחר מקווה שיהיה לי.. כי אני חולה עליכןןן
ופשוט כל כך אוהבת אותכן מושלמות שליי
תודהה
על התגובות
ועל הסבלנות
וממש מצטערת.. במת שניסיתי לכתוב.. אבל אני סתם אכתוב.. אז אני מעדיפה שלו
לילה טוב
ואוהבתתתתתתתתתתתת
ברן
לילה טוב מאמי.. וכל הכבוד שאת ככה עושה את זה
אני לא מסוגלת לשבת ליד המחשב רוב הזמן ולהמציא בלייפ..
יש לי בעיות ריכוז חח ואז דווקא אני לא מרוכזת
חחח ולילה טוב ואני מבינה
חחח וכדאי שהפרק יהיה טובב למה אני מזה מצפה ממנו! וממך!!
חח סתם אני יודעת שתעשי אותו מושלםם
אוהבתךךך
טלוש
חחחחחח איזה קרועה אתת
חולה עלייך בובית
ובאמת שתודה על ההבנה