כן כן כן....תעשי היום המשךךך...תשתדלי מאמיי...
מחכהה...
אוהבתותךך
=-לולי-=
לולי מאמיי
חולה עלייךךךךך
יפה באהבה..
המשך יבוא.. מקווה שהיום
אוהבתתתתתתת
ברן
לאחר כמה שעות של פטפוטים חן אמרה לי שהיא צריכה לצאת אז חזרתי הביתה..
הלכתי הביה.. עדיין ההורים שלי לא חזרו..
אוףף חשבתי לעצמי להעביר את היום לבד..
נכנסתי לחדר שלי.. הוא היה חשוך
מוזר , חשבתי שהשארתי את החלונות פתוחים..
פתחתי את כל הדלת.. וקיבלתי התקף לבב
לא ציפיתי לראות את מה שהיה בפנים..
אמאלהההה
ישר כשפתחתי את הדלת ראיתי משהו כה מדהים..
שביל של וורדים שהובילו אותי מהדלת ועד למיטה..
לאט לאט הלכתי למיטה.. נהנהת מכל צעד.. כל כך רומנטי עם שירי אהבה בריקע.. הגעתי למיטה ובכלל נדהמתי..
על המיטה היו מפוזרים מלא פרחים בצבע אדום וורדים.. ובאמצע קופסה בצורת לב ענק..
פתחתי את הקופסה.. היא הייתה מלאה בשוקולדים ובממתקים בצבע אדום וורדוד..
ואז נפתחה דלת החדר מאחורי..
ראיתי את מתן נכנס עם חיוך של מנצח..
הייתי המומה.. נשארתי במקומי ממש כאילו קפאתי מרוב ההפתעה..
מתן בא ישר אליי..נעמד מולי..
הדבר היחיד שעבר לי בראש לעשות.. עשיתי..
נישקתי אותו את הנשיקה הכי מטורפת ומטריפה חושים שנישקתי בחיים שלי..
באתי אליו.. משכתי אותו אליי מהחולצה שלו.. נישקתי אותו בחייתיות..
התנשקנו והתנשקנו.. לאט לאט הובלנו זה את זה עד ליד המיטה.. ואז דחפתי אותו לשכב עליה.. ואני.. קפצתי עליו בעדינות.. ישבתי על בטנו. הורדתי לו את החולצה שלו עם השיניים שלי..
ואת כל השאר נתנו לתשוקה לעשות..
התנשקנו והתנשקנו..
הוא השכיב אותי על המיטה ושכב מעליי.. החל לנשק את ביטני ונכנס אל תוך חולצתי.. נישק את החזה ועלה ישר לפנים כשהוא נמצא עדיין בתוך החולצה.. התנשקנו עוד ועוד..
הוא הוריד את החולצה שלי..
ונהנהנו זה מזו
ומהגופים שלנו
ומהנשיקות
ומהמגע
השירים ברקע התחלפו.. והגיע השיר שלנו
אותו שיר איתו ברקע הוא הציע לי חברות בפעם הראשונה.. אותו שיר שסיפר את הסיפור אהבה שלנו.. אותו שיר סלואו שסימל לנו כל כך הרבה
ישר כששמענו את השיר הזה התנתקנו..
מתן: תרצי לרקוד איתי?
חייכתי חיוך תמים
קמנו וליד המיטה התחלנו לרקוד
לפעם הראשונה הודתי לו על הכול..
אני: יאווו. מתן אתה כל כך מטריף אותי.. תודה על ההפתעה.. זה כל כך רומנטי וזה כל כך יפה..
מתן:אין בעד מה יפה שלי.. הרגשתי שאני צריך לעשות משהו.. וניצלתי את זה שאף אחד לא בבית..
אני: יאוו.. אתה כל כך מתוק..
ליטפתי את פניו המתוקות..
הסתכלתי עמוק אל תוך עיניו.. כל כך אהבתי את המבט הזה שהיה לו.. את המבט האוהב שהיה לו שהוא היה מביט בי.. והחיוך שלו.. החיוך שלו היה פשוט הורג אותי.. בהיתי בו..
מתן: מה יש לך?
אני: אופס.. סליחה.. סתם חשבתי לי..
מתן: על?
אני: כל מיני.. כרגע זה לא חשוב..
מתן: אז מה חשוב?
אני: אתה ואני
מתן: אני ואת
אני: שנינו
חייכנו.. והסתכלנו זה על זה.. כזוג מאוהבים
מתן: בואי נאהב
הוא אמר ושוב פעם החל לנשק אותי בצוואר.. בעדינות ובאהבה..
נשיקות קטנות ופשוט מטריפות..
לאט לאט הוא קצת ירד והחל לנשק אותי גם בחזה שלי שהיה חשוף..
כל כך השתגעתי מזה.. המגע שלו הייתה עושה לי צמרמורת..
התחלתי גם אני לנשק את כל צווארו
עד לנקודה שפשוט השפתיים שלנו נפגשו שוב פעם והחלנו להתנשק
נשיקה ארוכה ומתמשכת
נשיקה כאילו שזו הפעם האחרונה
כאילו שאין מחר
ודרך הנשיקה
העברתי לו את כל הרגשות שלי
את כל מה שאני רוצה
וכמה שעליו אני מטורפת
נשיקה יפה.. נשיקה תמימה
נשיקה מ-ד-ה-י-מ-ה-
ואז הכול נעצר
משהו הוציא אותנו מהעולם המיוחד שלנו
בו רק אני והוא נמצאים
משהו הפסיק את הכול
והרס את הרגע המדהים
משהו פשוט גנב את כל הקסם
פשוט הנשיקה נפסקה
אני ומתן הבטנו בעינים של השני מבוהלים
שמענו רעש..
האוטו בחניה..
והורים בבית!!...
בננותתת הנה לכן המשך.. מזמן לא עשיתיי אז השתדלתי לפנק
ההמשך הוא לטלושש
היפה שלייייי
רק בגלל שאת מדהימה
מקווה שתאהבוו
ופתנקו אותי בחזרה בתגובות
אוהבתתתתתתת
ברן
חחחחחחחח איזה סוף מצחיקק
תמשיכיי דחוףף מהמםםםםםםםםםם
ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
סוף סוף המדהימה שלי עשתה המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה המשך מושלםםם אחחח איזה נשיקותתתתתתתתתתתתתתת
יאייי בא לי גםםם חעחע
איזה רומנטייי
איזה עוצר נשימהה!!!!!!!!!!!!
המשך פשוט מושלם!!!!!!!!
חיכיתי לפרק הזה.......
אוףף נו למה ההורים באוו???הם היו חייבים לבוא??למה הם לא יכלו להתקע בפקקים???
חחחח
אני מחכה להמשך כמה שיותר דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אוהבתותך הכי הכי בעולם!!!!!!!!!!!!
ויקוש=]]]]
מ=ד=ה=י=ם המשךךךךך
שבוע טוב
אורינוד ועדן.. תוה על התגובות יפות שליי
חחחחחח ויקי הרגת אותיי
חבל שהם לא נתקעו בפקקים אההה
שמחה שאהבת מאמיי..
באמת באמת
אוהבתתתת
ברן
חחחחחחחחחחח
תודה בננה שליייי
ברנו'ששששששששששששששששששששששש.....כל כך יפההההההההה....
סחפת אותי!!!.....המשך דחופייייייייייייייייי
אוהבת=]
לולי
יואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אמא!!!!!!!!!!!!!איזה כישרון!!!ברנוש!!!! את לא מפסיקה להדהים אותי!!!!!!!!!!
איזה שלמות!!!זה הפרק הכי הכי הכי טוב שקראתי בחודשים האחרונים!!!
איזה כייף!!
חח ואהבתי ת'סוף!!!
חחח רק חסר יפתחו להם ת'דלתת
איזה פאדיחותתת
מחכה להמשך אוהבתך הכי הכי שיששששש
טלוש
חחח איזה מסכנים חחח
יאלה בובית המשך