פרק יפה 😊
מתה עליך מותק
קיפ
QUOTE (vikile @ 20/01/2006) איזה יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה המשךך!!!!=///
מחכה לו..חח
אוהבתותך
😉
תודה בננותת
חולה עליכןןן
מקווה עדיין שאולי יהיה לכן המשך אחרי המקלחתת
אוהבתתתתתתת
אני
נכבתי מעליו.. והסתכלתי לו בעיניים וכוחות הגרביטציה עשו את שלהם..
התנשקנו
והרגשנו אחד את השני
והתחבקנו
וקצת נגענו
ואהבנו
נהיה מאוחר.. החלטנו ללכת הביתה.. תפסנו מונית.. שהשאירה אותנו בדיוק בבית שלי.. ירדנו.. ישבנו בגינה עוד קצת..
ההורים שלי לא היו בבית.. אז הזמנתי אותו לישון אצלי.. והוא אמר ש..
הוא אמר שהוא לא מתנגד בכלל..
נכנסנו לבית..
והלכנו לחדר שלי.. שמה החלפנו בגדים..
הוא הוריד את החולצה שלו ואת המכנס ונשאר בבוקסר.. אמאלהה איזה גוף יש לו כל כך שרירי.. פשוט לאנוס אותוו
אני החלפתי למכנס קצר ולחולצה יותר נוחה.. והחלפתי לידו.. אומנם הסתובבתי.. הרגשתי את העיניים שלו מביטות בי.. והוא ראה אותי כבר.. והוא נגע בי כבר אבל התביישתי..
כשהסתובבתי בלי חולצה והלכתי לחפש חולצה מצאתי אותו שקוע בי.. זה גרם לאי נוחות.. התעלמתי מזה בהתחלה.. אבל הוא המשיך להסתכל.. כאילו שהוא מהופנט..
אני: מה יש?
מתן: אממ סליחה והוא הוריד ראש..
שמתי את החולצה וישבתי לידו במיטה..
תפסתי בראשו והרמתי לו אותה..
אני: מה יש? שוב פעם התעקשתי
מתן: לא.. אני חושב.. עלייך ועלינו ועל מה שהיה.. ו..
אני: ו..?
מתן: אני לא יודע אם מגיע לי להיות איתך..
הסתכלתי עליו עם עינים שואלות לא ממש הבנתי למה הוא אמר את זה
מתן: תראי.. סתכלי על עצמך.. את כל כך יפה.. וכל כך סקסית.. וילדה כל כך טובה ותמימה וכל כך מיוחדת.. ואני.. אני
אני: אתה הילד הכי יפה וחמוד שראיתי אי פעם.. והילד היחיד שאניר וצה להיות איתו..
הוא חייך אליי..
קפצתי אליו.. ישבתי על הבטן שלו.. הסתכלנו עמוק בעינים..
מתן: כל כך התגעגעתי עלייךךך
אני: גם אניי
רציתי להראות לו משהו שכתבתי עליו פעם.. שלא היינו ביחד.. קמתי והלכתי לשולחן שיש לי מול המיטה שלי..עמדתי עם הגב עליו..
פתאום הרגשתי ידיים עדינות על מותניי..
הוא אמר לי משהו שהעביר צמרמורת בכל גופי..
מתן: אני אוהב אותך..
התמאלתי בדמעות..
של התרגשות אולי
אולי של פחד
הסתובבתי עליו.. הדמעות החלו לזלוג על כל פניי..
מתן: למה? הוא אמר כשהוא מייבש לי אחת אחת את כל הדמעות..
אני: אנ מפחדת..
מתן: גם אני ילדה שלי.. אבל שווה להסתכן.. לא?
אני: בטח שכן.. אמרתי לו בחיוך קטן
הוא חיבק אותי חזקק וגרם לי להרגיש שאני האחת בשבילו.. התחבקנו
והוא החל לנשק אותי בצוואר את הנשיקות הקטנות ותמיות שכל כך הטריפו אותי..
אני ליטפתי לו את הגב.. ואז התחלתי לעשות זאת עם הציפורניים.. והפעם זה היה הוא שהשתגע
מדהים היה לראות איך הזמן לא השפיע עלינו.. ואיך ביחד זה אותו דבר.. ואיך בעצם כל כך התגעגענו האחד לשני..
הנשיקות שהוא נישק לי הצוואר התקרבו ללחי שלי.. ואז לפה..
הוא נתן לי נשיקה קטנה בפה.. ואני סחפתי אותה לצרפתית.. צרפתית טעימה וארוכה.. שלי ושלו
שמתי מוזיקה ברקע והמשכנו לאהוב ולהתנשק
הוא הוביל אותי למיטה והמשכנו להתנשק..
שכבתי עליה והוא מעליי..
לא מפסיקים להתנשק אפילו לרגע אחד..
ומלטפים.. ואז החולצה שלי איך שהוא עפה לרצפה..
הוא נישק את כל ביטני..
ובעדינות רבה נתן נשיקות קטנות לחזה שלי.. ואז שוב פעם עלה לפנים שלי והתחלנו והמשכנו להתנשק..
עם חושניות אבל בעדינות.. עם אהבה אבל תשוקה..
ואז.. הסתובבנו.. אי שכבתי מעליו ונישקתי את החזה שלו..
פתאום הידיים שלו היו על חזה שלי.. הוא בא לפתוח אותה..
לא התנגדתי..
אבל הוא עצר..
מתן: את בטוחה שמותר לי..?
עצרתי לחשוב..
התביישתי..
אמרתי לו את זה
מתן: אין לך על מה.. את כל כך יפה!
שתקתי..
מתן סגר לי את החזיה ממש בצורה מתוקה..
"תודה" אמרתי לו.. הוא חייך..
נרדמנו
ביחד
וקמנו
באותה מיטה
קמנו מחובקים.. קמנו בלי כל דאגה
קמנו ואהבנו
פעם ראשונה שישנו יחד..
זה היה כל כך מדהים.. לישון איתו באותה מיטה ולראות אותו ברגע שפתחתי את העינים.. וזה היה מדהים איך שישנו מחובקים..
וזה היה מדהים איך שהוא לא לחץ עליי
ופשוט.. הוא מדהים
קמתי ראשונה.. הלכתי לשירותים.. התקלחתי.. מתןן ישןן..
יצאתי במגבת לחפש תחתונים.. הוא עוש ישן לו שם.. היה ניראה כמלאך.. כל כך יפה וכל כך טהור..
פתחתי את הארון.. ובטעות עשיתי רעש..הוא קם..
הדבר הראשון שהוא עשה זה לחייך.. אהבתי את זה בו..
הלכתי אליו..
אני: בוקר טוב ישנוניי
מתן: היי
נישקתי אותו נשיקה קטנה בפהה..
הלכתי לשירותים והתלבשתי..
ואז כשיצאתי.. הוא עוד פעם היה רדום..
בינתיים ירדתי ועשייתי ארוחת בוקר..
לקחתי אותה לחדר שלי.. איפה שהוא עוד ישן.. הערתי אותו.. ואכלנו
לאחר שסיימנו לאכול ישבנו קצת במיטה סתם דיברנו..
אני: היום אני לא עובדת..
מתן: אז תבלי את היום איתי?!
חייכתי אליו..
ניגנו קצת בגיטרות ביחד.. כמה זמן לא עשינו את זה.. כל כך התגעגעתיי.. ניגנו את השירים האהובים עלינו.. ושירים שאנחנו בעצמנו כתבנו.. והשתגענו קצת..
ואז הוא קיבל טלפון.. מהבית שלו.. הוא היה צריך ללכת.. אז החלטתי ללוות אותו חצי דרך וללכת לחן..
הלכתי לחן.. סיפרתי לה הכול.. היא קפצה מאושר ואיחלה לי המון דברים יפים..
והיא.. גם היא סיפרה לי.. על נדב.. ועל איתן.. ומה שקרה ואיך היא ייבשה אותו..
היא סיפרה לי כמה שהיה לה טוב עם נדב.. כל היום ביחד.. כל הזמן אוהב..
היא גם ביפרה לי שתומר די התבאס.. וכעס עליי..
הצטערתי על זה.. שהאושר שלי ביאסה מישהו אחר.. אבל לא התכוונתי לעשותא ת אותה טעות.. מתן ואני היינו מאושרים ביחד..
חן: אז מה אתם חברים?!
אני: אממ.. לא ודעת..
ואז זה התחיל להדהד לי בראש.. מה אנחנו.. פחדתי.. שאולי הייתי צריכה לתת לו לחכות קצת יותר לפני שהתנשקתי איתו.. פחדתי.. שלא נהיה שום דבר.. או שזה לא נתקדם..
חן : אל תדאגי היא אמרה לי עם חיוך מדאיג..
לאחר כמה שעות של פטפוטים חן אמרה לי שהיא צריכה לצאת אז חזרתי הביתה..
הלכתי הביה.. עדיין ההורים שלי לא חזרו..
אוףף חשבתי לעצמי להעביר את היום לבד..
נכנסתי לחדר שלי.. הוא היה חשוך
מוזר , חשבתי שהשארתי את החלומנות פתוחים..
פתחתי את כל הדלת.. וקיבלתי התקף לבב
לא ציפיתי לראות את מה שהיה בפנים..
אמאלהההה
נכון שהפעם פינקתי ועשיתי ארוך?!
כי לפחות השתדלתיי
מוקדש לכל הבנות שעוקבות אחרי הסיפור שלי ותמיד מגיבות ושאני כל כך אוהבת אותןן
לויקי האחת והיחידה, יפה באהבה, בתאלוש, טלושש היפה שלי אני כל כך אוהבתת, למרוקאית היפה שלי, לקיפי הנאמנההה, בטח שלעדןן, וספיפירו או איך שקוראים לךך, ואם שחכתי מישהי ממש מצטערתת
אוהבת אותכן הכי שישש
ואנימצפה להרבה תגובות ומפנקות כמו שאני פינקתי אתכןןן
מגיע לי נכון!?
אובת הכי שישששששששששששששששששששששש
ברן
מהמםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי דחוףף!!
אין פרק סוףףף!!!
מ=ד=ה=י=ם=ם=ם=ם=ם=ם
המשךךךךךךךךךךךך
שבת שלום
תודה על התגובותת
קרינייי מאמי שכחתי אותךך
הפרק היה מוקדש גם לך!!
תודה על התגובות יפות שליי
עוד כמה תגובות אולי יהיה לכן המשך
אוהבת
ברן
קודם כל תודה רבה רבה רבה על ההקדשה בובית!!!!!!!!!!!!!!!!!!מואהההההההההההההה
ברני בובה צ'לי איזה המשך מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יששששששששששששששששששששששששש ככה אני רוצה אותם!!!!!
ככה ביחד אוהבים וכ"כ יאווו אין אין מילים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פרק ס==ו==ף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאוו אני חולה עלייך!!
תמשיכיי אני במתח אדירררר!!!!!!!!!
אוהבתותך מוצ'ו,
ויקוש=]
חחחחחחחחחחחחחחחחח
סוף סוף תגובה רצינית ומעודדתת
מה הייתי עושה בלעדייך בובית שלי?!
אוהבת אותך הכי שישש
ושמחה שאהבתת
ברן
^^^^
בובה באמת כל תגובה נעשת מכל הלב!!!
מגיעה לך!!!!
ואל תדאגי..היית מסתדרת גם בלעדיי
חולה עלייךך
ויקוש=]
וואייי השלמתי עכשיו הכלל
אמאא איזה שלמותתתתתתתתת
תמשיכייי מאמיי
אני במתחח
מוואהההההה
חחחחחחחחח
שמחה שאהבת מאמיי
חולה עליכםם
עוד תגובות?
QUOTE (vikile @ 22/01/2006) קודם כל תודה רבה רבה רבה על ההקדשה בובית!!!!!!!!!!!!!!!!!!מואהההההההההההההה
ברני בובה צ'לי איזה המשך מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יששששששששששששששששששששששששש ככה אני רוצה אותם!!!!!
ככה ביחד אוהבים וכ"כ יאווו אין אין מילים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פרק ס==ו==ף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאוו אני חולה עלייך!!
תמשיכיי אני במתח אדירררר!!!!!!!!!
אוהבתותך מוצ'ו,
ויקוש=]
😉