המשך יבואא
ס-ל-י-ח-ה- על כל הזמן הזה שאתן מחכות ומחכות..
פשוט אין לי זמן
מחר מבחן בפיזיקה.. אוףףף
אני רק יכולה להגיד לכן.. שבהמשך שיבוא נאי אשתדל כמה שיותר לעשוות לכן המשך יפה ומפנק..
ס-ל-י-ח-ה- שוב פעםם.. ות-ו-ד-ה- על הסבלנות!
חולה עליכן
ברן
ברנו'ש שילייי...יש סבלנות...ומי שלא בעייה שלו רק הוא יפסידדד!!....
בהצלחה במבחן יפתיייייי...
מחכה להמשך...
אוהבת=]
=-לולי-=
תודה מאמיייי
חולה עלייך ילדונת שיליייי
ברן
חברים..שחררו לחץץץץ...יש לה מבחניםםםם.....
אל תלחיצו אותה...
מי שהסיפור באמת מעניין אותו יחכה ומי שלא מפסידדד 😛
ברנו'ששש=->אוהבת אותך מאמי שלייייי
=-לולי שלך-=
עורכת הדין שילייי
חולה עליייךךך
תמיד מגנה עליי
אוהבת אותך בובהה
ואני אשתדל לעשות המשך הכי בהקדם שאפשר..
חולה עליכםם
ברן
לאלה שלא זוכרות מה קרה בפרק הקודם.. אז תדפדפו העמוד 38 איפה שהיה הפרק האחרון.. בעיקרון מתן ואני התנשקנו, וחן נהייתה חברה של נדב, וייבשה את איתן שניסה לשחק אותה גבר..
והנה ההמשך..
למחרת הייתי צריכה ללכת לעבוד..
לא היה אחד שלא אמר לי משהו על המצב רוח שלי, על החיוך שלא נמחק לי בפנים.. כמה כסףף קיבלתי.. רק כי הם התלהבו מי זה שאני כל כך מאושרת ומדביקה אותם בשמחתי..
הלילה עברה לי מהר במחשבות של מתן.. לא ידעתי מה יהיה.. לא ידעתי אם נהיה ביחד, לא ידעתי אם הוא באמת אהב אותי, לא ידעתי אם אני אשוב אבכה..
רק ידעתי שאהבתי ארותו עם כל הכוח שבי, שרציתי רק אותו ושחשבתי רק עליו.. כי הוא היה האחד.. האחד שלא משנה מה תמיד היה בריקה ושאף פעם בעצם לא הצלחתי לשכוח.. כי אין כמוהו בעולם..
בסוף האירוע הלכתי לים.. עם עצמי סתם לחשוב קצת..
ראיתי שמתןן שלח לי הודעה .."היי.." התקשרתי עליו..
אני: היי יו
מתן: היי יו
אני: מה קורה?
מתן: בסדר.. מה איתך?
אני: אצלי הכול טוב.. מה אתה עושה?
מתן: האמת?!
אני: נוו
מתן: כתבתי שיר חדש.. וניגנתי אותו בגיטרה..
אני: נחמדדד על מה השיר..?
מתן: עלייךך.. ומה את עושה?
אני: אני ביםם
מתן: איזה כיףף לך
אני: אולי תבוא!?
מתן: אממ סבבהה.. אני מביא את הגיטרה..
אני: ותנגן לי את השיר?!
מתן: כןןן
מתן היה אמור לבוא כל רגע.. קבעתי אותו ואמרתי לו את המיקום המדוייק ..
פרפרים בבטן, קוצר רוח שהוא יבוא כברר..
האם נתנשק? האם הוא יתעלם? מה יהיה?!
ואז בין כל כך הרבה שאלות בלי תשובות הוא בא..
האביר על הסוס הלבן.. שבמקרה שלי בא במונית ועם גיטרה..
אמרנו שלום.. ישבנו..הוא הביא סדין, תותים ושתייה..
הסתכלתי עליו במבט סוקר.. הוא הבין את הקטע .. את מה שרציתי לדעת..
מתן: אני מבין שיש לך שאלות.. גם לי יש.. אז כתבתי את השיר.. לפני שנתחיל לדבר.. אולי הוא יבהיר את הכול מההתחלה..
פחדתי-כל כך פחדתי מתוכן השיר..
הוא התחיל לנגן שיר יפה.. בהתחלה סולו כזה ואז שיר שקט מהמם מרגיע כזה.. פשוט מהפנט.. הסתכלתי אל הים.. והרגשתי את המבט החודדר שלו.. התרכזתי בלשמוע ולהביןן את המילים.
. "ואתמול זה קרה
חלום שמזמן חלמתי
אתמול התגשם
ואתמול זה קרה
שוב אותך הרגשתי
זמן רב לזה חיכיתי
להרגיש אותך
לדעת שאת עדיין שלי
לדעת שאני לא היחיד
שרוצה מרגיש
ושאוהב
עם כל ליבי
ילדה.. אני לא יודע מה עשית
אולי עיינך הכל כך יפות
אולי זה המתיקות שבך
אבל אותי כבשת
ילדה..
לגמרי כבשת
את ליבי
שהוא כניראה שלך.."
הייתי המומה..
אני: שיר כל כך יפה.. ממש אהבתיי.. פשוט מהמםם.. מתן איזה מוכשרר אתהה
מתן: זו אתת
הסמקתי..
מתן: תראי.. בואי נתקדם לאט לאט.. נשאיר את זה ביננו.. בלי מחוייבות..
אני: אני לגמרי מסכימה איתך.. בוא נזרום.. אבל בלי בגידות
מתן: רק עם האמת!
מתן הניח את הגיטרה שלו בצד..התקרב אליי ..
מתן: דיברת על לזרום!
הוא אמר לי עם חיוך שטני כזה על הפנים שלו..
דפיקות הלב שלי פשוט היו מהירות ביותר.. פרפרים בבטן.. הרגשתי שחסר לי אוויר..
הוא התקרב עליי..
בהתחלה נשיקה קטנטנה בפה.. כאילו סוקר אותיי.. כדי להשאיר את הטעם המתוק בפה שלי..
ולאחר אותה נשיקה כל כך מגרה הוא התרחק ממני.. ושכב לו על הסדין מסתכל על הכוכביםם.. נשארתי המומהה.. חיכיתי ליותר.. החלטתי להחזיר לו באותה צורה..
שכבתי עליו.. התחלתי ללטף את פניו.. התקרבתי אל הפנים שלו לאט לאט.. ואז.. נישקתי לו נשיקה באף.. ומשם עברתי ללחי שלו ולאט לאט התקרבתי לפה תוך כדי נשיקות. ואז שהייתי ממש קרובה לפה.. התנתקתי.. ושכבתי לידו
מתן: את מטריפה אותייי
אני: מגיע לךך
מתן: אני משוגע עלייך
הוא אמר לי תוך כדי שהוא שכב עליי והחל ללטף את גופי..
החלטתי להטריף אותו עוד קצת והחלתי להתחמק מהנשיקות שלוו.. כל פעם שהוא היה בא לתת לי נשיקה.. הייתי מסובבת לו את הראש.. והוא.. היה משתגעע..
עד שכבר לא יכולתי יותרר..וזאת אני יזמתי..
נתתי לו נשיקה בפה תוך כדי מבט חודר לתןך עיניו ואז הטבע עשה את שלו..
עצמנו עיניים וזרמנו.. נתנו לגוף שלנו להתבטא.. התנשקנו בעדינות כמו שמזמן לא נשקו אותי.. רק מתן ידע לנשק אותי ככה.. עם כל הרגש הזהה.. הוא ליטף אותי ואני אותו.. והנשיקה הייתה ממש ארוכה..
התנתקנו כי שמענו קולות מתקרבים אלינו.. ישבנו..
ישבנו צמודים ומחובקים..
התחלנו לדבר על פה ועל שם..
מתן: ברן.. את בטולה?
אני: כןן.. ואתה?!
מתן שתק..
אני: היי
מתן: אממ רוצה לשמוע סיפור?!
אמאלה חשבתי לעצמיי.. התחלתי לרעוד.. חשבתי לעצמי את הגרוע ביותר..
בננות הנה לכן המשךךךך מקווה שאהבתתםםם
אם יהיו 7 תגובות עד הלילה אולי אני אפרסם המשךך
חולה עליכןן
ומקוהה שאהבתןן
מצפה לתגובות
ותלונות והערות אם יש
אוהבת הכי שיששש
ברן!!
יאאא איזה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!
היה שווה לחכות!!!!!!!!
יאוו איזה פרק מושלם!!!!
מאמי אני רוצה המשכייי דחוףף כי אני במתחח!!!
אוהפתותך,
ויקוש
ויקיייייי שמחה שאהבת בובייי
חולה עלייך וזה הקטעע
שתהיו במתח חחחח זה טוב לבריאותת
אוהבתת ומחכה לעוד תגובותת
אני
אוף קצר!!!
היה צריך להיות יותר ארוך חיחיח
המשך בוביתת חולה עליךךך
זה לא קצררר
וצריך להשיאר אותכן במתחחח
עוד?!
יואווווווווווווווווווווווו איזה פרק יפההההההההההההה ברןןןן בקשההה אם את אוהבת אותייי בבקשה תפרסמי המשךךךך אני נורא חיכיתי לפרק הזההה נורא נוראאא
ועוד חודש יש לי יומולדת חח חודש ו-3 ימים חח אבל אותו דברר
בשה בקשהה
אני יתן לך 100 תגובותת
טלושש