היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת לברנו'ש שילייייייי......
מ=ז=ל=ל=ל=ל=ל=ל=ל=ל ט=ו=ב=ב=ב=ב=ב=ב=ב מושלמת שילייי...
לאפ יו הכי הכי הכי הכי הכי בעולםםם
=-לולי שלך-=
מזזזל טווווב..
ברן יפה שלי =]
שתדעי לך שאולי נטשתי את הסיפור שלך קצת ( 😢 ) אבל...
אאבללל..
נראה לך שביומהולדת שלך אני לא יגיד לך מזל טוב?
טחחחח הצחקת אותי😁
אז...
מותק,
שיהיה לך המון המון המון מזל טוב,
עד 120 ואפילו קצת יותר😁
אני מאחלת לך את כל הטוב שרק אפשר... (555)
ותעשי חיים היום 😊
ובכלל, תעשי חיים בחיים.. (כי בחיים לא תצאי מהחיים.. או אי שלא הולך המשפט הזה..)
לעולם אל תבכי בגלל בנים,
כי הם לא שווים את זה,
תצאי לעולם ותראי לכולם כמה את שווה באמת😁 מואחהחחהחחעחע [אין לי מושג מה הקשר ב-2 שורות האחרונות 😯 ]
אוהבתותך ההההההההכי שיש :]]
קרין..
יוווווווווו
ברנוששש
בובהה
יש לךך יומהולתתתתתתתת
עדדד 2656565 שנההה
שתזכיי לאושר בריאות אהבה וכלל השטויותת האלהה חחחחח 😁
והכי חשובב שתמידד תמשיכי לכתובב לנוו חיחיח
אוהבתתת'תך מלאא
וייומהולדתת מדהיםם שיהיה לךך
(תוציאיי הרבהה מתנות מאבא ואבאא 😊 )
מאיוששש
יאא מדהימות שליי
ריגשתן אותי.. לא חשבתי שתתהיו כל כך חמודות.. ותזכרו שיש לי יום הולדת..
אני אוהבת את כולכןןן.. ממשש... ואני על סף הדמעות מרוב התרגשות..
ויקי, קריני,לולייי מאיוש!!
תודה לכן בובות שליי..
על התמיכה שאני תמיד מוצאת בכן, בגלל העידוד שלכן והתגובות.. תודה כי אתן כל כך מדהימות!!
תודה לתגובות על הסיפור!! sapiruu שמחה שאהבת את הסיפור ושחן בחרה בנדב..
קיצרר
אוהבת אותכן הכי שישש
ותודה!
יאאאאאאאאאאאאא
מאמיי המון המון המוןןןןןןןןן
מזל טובבבב
עד 120!!
בהצלחה בהכלל
אמן אמן אמןן שכל משאלותייך וחלומותייך י ת ג ש מ ו ! ! !
מזל טובבבבבבבבבבב
שיהיה לך רק טוב
שתצליחי בכל מה שתירצי
שמה שתחלמי יתגשם לטובה
אהבה, אושר ועושר
ובריאות
המשךךךךך חח
חחחחחחחחחחחחחחח
חןןן.. תודה מתוקק... אמן כל החלומות יתגשמו.. אך לא רק שלי.. גם שלכן!! אמן אמן אמןן.. תודה מאמי על התגובה.. חולה עלייךךך
יפה באהבה.. תודה גם לךךךך על התגובה.. חולה עלייךך גם כן את!
ואנונימית... חחח המשמשך יבוא..
אולי ביום ראשון-מקווה.. כי מחר אני חוגגתתתת.. והכול לחוץץ אני חייבת לעשות מלא דברים..
חולה עליכן בנות מדהימות שילייי
ברן
ברנוששש
מדהימונתת שלייייייי
יש לךך היום מומולדדדדת=]
בת כמה את?!
אאאאיי בטח מגודלתתתתת=]
חיחיחי
שיהיה לך היומולדת ה=כ=י ה=כ=י בעולםםם
שתמשיכי להיות ילדה כזאת מתוקהה.
שכל חלומותיךך יתגשמו..בעצם לא כולם, שישארו לך חלומות לחלום עליהם בלילה=]
תמשיכי לכתוב תמיד..כי יש לך את זה וחבל שהכשירון המדהים הזה יבוזבז..
אאאממ מה עוד מה עוד?
שתהיי מאושרת=]
ותחייכי תמידדדד..כייייייי==>חיוך הוא קו עקום שמיישר את הפנים=] [והחיים]
מואאאאאה
בתאלוששששש
בתאלוששששש
ילדה מדהימה שלךךךך.... תודה על התגובה שלךך!!
אני בת 16..😢 ענקית מידי כבר..
את כל חמודהה.. העלת לי חיוך ענק ואהבתי רצח את המשפט "חיוך הוא קו עקום שמיישר את הפנים=] [והחיים"
לך בכלל אין לך על מה לדבר על כישרון!! יכישרונית ומוכשרת אחתת
אוהבת אותך הכי שיש
ותודה
ברן
QUOTE (Sugar-flower @ 14/01/2006) בתאלוששששש
ילדה מדהימה שלךךךך.... תודה על התגובה שלךך!!
אני בת 16..😢 ענקית מידי כבר..
את כל חמודהה.. העלת לי חיוך ענק ואהבתי רצח את המשפט "חיוך הוא קו עקום שמיישר את הפנים=] [והחיים"
לך בכלל אין לך על מה לדבר על כישרון!! יכישרונית ומוכשרת אחתת
אוהבת אותך הכי שיש
ותודה
ברן
שוב נתחייל?!
אני ל=אאאאא!
ושמחה שחיייכתת=]
אוהבתותך המוווווון!
בתאלושששששש
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את קורעת אותיי ילדהה..
ורק שתדעי שכן.. ולא סתם כישרונית אלא אחת גדולה!!
אבל זהו נשאיר את זה פהה.. אני אושרת עלייך לענות לי!!
את כישרונית ונקודה!!
אוהבת אותךךך
ברן
QUOTE (Sugar-flower @ 14/01/2006) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את קורעת אותיי ילדהה..
ורק שתדעי שכן.. ולא סתם כישרונית אלא אחת גדולה!!
אבל זהו נשאיר את זה פהה.. אני אושרת עלייך לענות לי!!
את כישרונית ונקודה!!
אוהבת אותךךך
ברן
אני לאאא
ונקודהההה!
אגב,
התגובות שלך..אני לא רואה אותן יותר בסיפור שליייייי
נעלממממממת ליייייייייי=[
כל כך מצטערתתתתתת
המבחניםם וכל זה ניתקו אותי מהאתרר אבל הנה עכשיו אני משלימה פרקים בסיפור המושלך של הילדה המושלמת! [וכישרונית!!!]
אוהבת אותךךךךך
ברן
נ.ב.
את כן הכיי שיכרונית שיששששששששששששש
וואייייייייייי
נטשתיייייי
מצטערתתתתתתתתתת
אבל השלמתיי חזרתיי
וזה פשוטט מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
מתנייייייי 😊
מושלםם תמשיכייי