אולי עוד מעט.. אין לי מצב רוח בכלל..
מה קרה ילדה יפה שלי?😢
למה אין מצב רוח?
אני אוהבת אותך הכי ואני מוסיפה אותך למסנגר 😊
יהיה טוב!!מבטיחה!!
קייפפ=)
יא מאמי השלמתי עכשיו הרבה פרקיםם איזה יפהההההההה איך אהבתיי איזה דפיקה קיבל האיתן הזההההההההההההה יואוווו חחחחחח איזה כייף שהכל טוב בסוףףף רק שלא יהיה הסוף של הסיפור כן? חחחח איזה חמוד מתןןןן יאאאא
מחכה להמשךך ואגב, זה שאמרת לחזור לעמוד 34 באמת עזר לי להזכרר זה היה מזה במקוםם
מחכה להמשךך ואוהבת המוןן טלושש
יאווו ברנושש התגעגעתי אליך בובהה
ולסיפור המושלםם שלך
קודםם כל אני שמחהה שהתקופתת המבחניםם עברה
ואפילו הוצאת מאהה
קולולולו
חחח עוד מעטט גם שלי תעבור ייייייייישש
קיצררר אניי מחכהה לפרקים הבאיםם ובובהה
ושיהיו כמו הפרק הזהה כןן .
הואא היהה מקסיםםם
אוהבתת'תך
מאיושש
טלוששששש שמחה שהשלמת את הפרקים ושאהבת.. חחחח והאיתן הזה קיבל את מה שהגיע לוו..
אואואאואוא בתאלוש הוסיפה ל"המשך" היא תמיד רושמת "מדהים" אני מסמיקההההה.. חחחח אמת הפרק יצא טוב אהה..
מאיוש!! תודה מאמי על הכולל.. מקווה שתקופת המבחנים שלך תעבור מהר מהרר.. שמחה שאהבת את הפרקק!!
בננות פשוט חולה עליכןן.. אוהבת כל כךךך.. עד אין סוף!
בנדו'ש!
ברני אני אוהבת אותך ....... ויהיה בסדר...... מבטיחה לך 😊
חייב להיות בסוף .. .
אני כבר מתחברת למסנגר אז אם את רוצה אני שם 😊 ...
קיפיי (סתם כי כבר התרגלת😉)
חחחחח חמודה את!
אי יודעת.. שאם לא יהיה טוב.. אז סימן שעדיין לא סוף..
תודה לך על ה-כ-ו-ל-!
בובות.. המשך אני לא יודעת מתי.. כי היום אני צריכה לעשות כל מיני דברים כי מחר יום הולדת!... אז.. לא בטוח שאני אעשה המשך היום או מחר..
חולה עליכן!!
ברן
מלאאאאאאאאאאאנתלפיייייייייייייים של מזלללללל טובבבבבבבבב בבבבבוווווובבבבבהההההההה=)
ברנו'ש שילייייייייייייייייייייי.....שימי המשך מאמייי!!!.....
מחר מומולדת לך יפתיייייייייי.....מזל טובבבבבבבבבב!!!....
לאפ יו מלאןןןןןןןןןן
=-לולי צ'לך-=
חחחחחח תודה לוליי
חולה עלייךך
אוהבת הכי שיש!!
והמשך בקרוב..
[ברן
ברנוש פרק מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!
איזה זבל האיתן הזה !!!!!!!!!!!!!!!יאווו בא לי לרצוח אנשים כאלו!!!!!!סבתא שלו נותנתת איזה מניאקקק!!!!!חראאאאא
טוב נראה לי רצת נסחפתייי,נכנסתי חזק לסיפור...חחח
חעחעחע הקיצר בובה יצא לך המשך מוי מושלם,אני מחכה לעוד אחד כזה כמו שרק את יודעת לעשות!!!!!
חולה עלייך בובה,
ויקוש=]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך =]]
אני שמחה שהיא בחרה בנדבב!!!😊
סתם בן זונה השניי...!😢