יאאאאאאאאא
שמחה שחזרת לסיפםור מאמי.. ויותר מאושרת בכלל שאהבתת
המשך יבואוו.. ביום ראשון מקווהה
אוהבת אותךך
ברן
חחחחחחחחחחחחחחח
אנונימיתת.. יש ל י יום הולדת היום.. ומחר אני חוגגת.. אז אם כבר אני אשתדל שיום ראשון יהיה לכן המשך!!
QUOTE (Sugar-flower @ 13/01/2006) חחחחחחחחחחחחחחח
חןןן.. תודה מתוקק... אמן כל החלומות יתגשמו.. אך לא רק שלי.. גם שלכן!! אמן אמן אמןן.. תודה מאמי על התגובה.. חולה עלייךךך
חחח אין על מה בוביתתתתת
ואמן אמן אמןן
מתהה עלייךךךך
מואההההההההה
יאא עכשיו השלמתי איזה 20 פרקיםםםם
אין סיפור מעלףףףףףףףףףףףףףף
ומזל טוב אפילו שזה קצת באיחור חח
שבוע טוב ותמשיכי =]
מוזמנת לקרוא תסיפור שלי "המבט אחר"
תראות
עוד מעט יום ראשון נגמר=((
sahar92 שמחה מאמי שהשלמת את הפרקים!! ושאהבת!!.. מקווהש תמשיכי לקרוא.. ולהגיב חיחי 😉 ותודהה על המזל טוב..
בתאלושששש כדי שהיום ייגמר יש עוד הרבה זמןןן.. אני אשתדל אחר כך.. יש לי שיעורים להשלים..😢
חולה עליכן בנוותת הכי שישש
ברן
-- ה😊מ😊ש😊ך --
ותהני ביומולדת בובה =]]
תודה בננות
ממש מצטערת אבל לחא ניראה לי שיצא לי לעשות לכן המשךל היום או מחר.. יש לי עבודות וטיול מחר עד הערב.. מצטערת.. וברגע ראשון שיהיה לי זמן אני אפרסם המשך!! אוהבת אותכן הכי שישש.. ותודה על הסבלנות
ברן
תודההה יפה שלייייי
מקווה שיהיה לכן המשך בקרובבבב
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתת הכי שישש
ברן
אוףףףףףף
אני עייפהה.. לימודים נונ סטופפ
ברגע הראשון החופשי שיש לי אני עושה המשךך
אבל בינתייםם איןן
רק עכשיו חזקתי מטיול..---> ישר לחוג..
אז מקווה שיהיה בקרובב
ושוב פעם תודה על הסבלנותת
הכי חולה עליכם שיששש
ברן