6
את 7 נשאיר לכם
בקשהה תגיבוו יא רעותתת
טלוש
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב תראי אם יהיה לי זמן אני אשתדל עוד היום לפרסם המשך.. סבבה?!
מבטיחה שאני אשתדל גם אם לא יהיו עוד תגובות.. רק בשבילך!!
אוהבת אותךךך
ברן
המשךךךךךךךך
דחוףףף =]]
התמכרתי=]]
טלוש אני מה זה מצטערתת
מה זה רציתי לעשות המשך במיוחד לך.ץ. אבל לאיצא לי.. אני עולה לישון.. אני רק יכולה להגיד לך שאני אשתדל מחר.. לעשות המשך במיוחד בשבילך יפה שייליי
אנונימית תודה.. וספיפרו או איך שלא קוראים לך.. שמחה שהתמכרת!!
לילה טוב וחלומות פז לכל אחת מכן
אוהבת הכי שישש
ברן
מתן: ברן.. את בטולה?
אני: כןן.. ואתה?!
מתן שתק..
אני: היי
מתן: אממ רוצה לשמוע סיפור?!
אמאלה חשבתי לעצמיי.. התחלתי לרעוד.. חשבתי לעצמי את הגרוע ביותר..
אני: כן נו..
מתן: טוב.. אז בכל הזמן שלא היינו ביחד.. את יודעת יצאתי עם בנות אחרות.. אבל הייתה אחת, אחת מיוחדת..
איזה יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה המשךך!!!!=///
מחכה לו..חח
אוהבתותך
יואווווווווווווווו מאמיייייייייייי פרק מושלםםםםםםםםםם אהבתי את זה שהיא אמרה לווו חח גם אם נפלט להה איזה חמודה היאא וגם הואאא
בבקשהה אם לא פרסמת אתמול תפרסמי עכשיו עוד אחדד בשביליי זה היה כזה קצרר ואני נורא רוצה עודד
אוהבת המוןן טלוש
טלוששש
מאמיי אני אשתדל אחרי נקיונות יום שישי לעשות לך המשך.. עדיין לא סיימתי :// אני בהפסקה..
והפרק יהיה מוקדש רק לך!! כי אני חולה עליך בובה יפה שליי
ויקי אותך אי לא שוכחת כי אין כמוך בעולםםם
אוהבת את כולםםם
עוד תגובות?!
ברןן
מהמממםםם
המשךךךך
שבת שלום