איך לא לעקוב אחרי הסיפור שלךךך?
זה בין הסיפורים היחידים שאני עדיין קוראת ושאין סיכוי שאני מפסיקה!!
חחח
איזה יפההה
מחכה להמשךךךך
חחחחח
יפה באהבה..
תודה מאמייי
איזה חמוד אתת
חיוך כזה ענק 😊 העלת לי לפרצוף כרגע
אוהבתת
ומקווה שבקורב המשךךךךך
ברןן
עוד תגובותצ
ברן המשכים יפים!!!!! אני מחכה לעוד!!!!!
ברניי
אני נאמנה ואני גם אמשיך להיות
כי על סיפור מדהים כמו שלך לא מוותרים כלכך מהר 😊 ..
אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם .. ותודה על כל פרק מהסיפור הזה 😊 ....
קיפי....
ברני שילייייייייייי.......נטשתי ת'אתר בכמה ימים האחרונים...
ונטשתי אותך😢😢..מצטערת יפיופההה...
השלמתי עכשיו ה=כ=ל=ל=ל....מ=ו=ש=ל=ם=ם=ם=ם=ם
אוהבת=]
לולי שלך
וואייי מאמייי פרק מושלםם
איזה חמוד מתנייי
מחכה להמשךך
אוהבתך המון
מצטערת שהתגובה קצרה פשוט אני בלחץ זמן מטורף פה
טלוש
כיףף לייייי כמה תגובותת
smallgirl- שמחה שאהבתתתתתת.. תודה!
קיפייי- יפה שלייייי.. תודהה.. ילדה נאמנה שליי 😉
לולייייי-יפה שליי.. תודה על התגובה.. מושלמת שליי
טלוש- חחח זה בסדר.. כל עוד את קוראת ואת אוהבת.. לא נורא שהתגובה שלך קצרה.. חולה עלייך ילדה מצחיקה שלי עם התגובות המדליקות.. חחחח
אוהבת הכי שישש
אולי היום עוד מעט המשךך
אוהבתתתתתתתת
ברן
מצטערת על הייבושש
מלא לימודים.. וימים שחורים בלי מצב רוחח
אבל זהוו זה נגמרר
מקווה שיהיה לכן המשך בקרוב.. מצפה שמחר!!
אוהבת אותכן הכי שיש
ואוהבתתתתתתתתתתתתתת
ברן
גמני אוהבתך חמדת ליבי
ןגמני מצפה שמחר
טלוש
אוףף
עשיתי כרגע מה זה המשךך
ולחצתי על משהו אחר
וזה נמחקקקק
גררררררררררררררררררר
מחר מקווה שיהיו לי עצבים לרשום את הכול שוב פעם..😢
אוהבת הכי שישש
ותודה על התגובות!!
ברן
דייי נו אוף
חחחח איזה מילון עשיר יש לי
מבינה אותךך חח אבל מבאס
לא משנה נחכה
אוהבת אותךךך
טלוש
יאא מאמייי נסי היוםם בקשהה אני מתגעגעתת
טלוש
חחחחח
אנונימית תודה..
וטלושששש אני אנסה בשבילך לעשות היום המשךך
הסיפור שלי שווה לכתוב אותו רק מעצם העובדה שאת קוראת אותו ומגיבה ליי
חולה עליךך
ברן