בננותתתתתתתתתתתת
איזה יום טוב היה ליי
מקווה שיותר מאוחר המשךך
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתת
ברן
יאוווווווווווווווווווווווווווווו
אני ע-צ-ב-נ-י-ת- רצחחח
וויתרתי על הכבוד בשביל מישהו שחשבתי שהיה שווה אותי
וטעיתייי
טעיתיייייי
שאני ארגעע אני אכתוב המשךך
בינתיים
גררררררררררררררררררררררררררררררר
ברןן
QUOTE (Sugar-flower @ 30/01/2006) יאוווווווווווווווווווווווווווווו
אני ע-צ-ב-נ-י-ת- רצחחח
וויתרתי על הכבוד בשביל מישהו שחשבתי שהיה שווה אותי
וטעיתייי
טעיתיייייי
שאני ארגעע אני אכתוב המשךך
בינתיים
גררררררררררררררררררררררררררררררר
ברןן
וואי מאמי מה קרהההה???? 😯 😕 😨
יאוווווווווווווווווווווו
עוד פעם מחדזשש
עשיתי מקלחת ותיכננתי לעשות המשךך
אבל שוב פעם הכול נהרסס
המוזה
יפה באהבה.. זה מה שקרה..
וויתרתי על הכבוד שלי בשביל מישהו שכניראה לא היה שווה את זה
תודה על הדאגה
וכל כך מצטערת שאני לא עושה המשך
כל כך התכוונתיי
אבל בא לי עכשיו רק לישוןןן
😢
מצטערתת
אוהבתת
ותודה על הסבלנותת
ברן
ברני מה קרה יפיופה?
עזביי אותך המשך .. זה לא מה שחשוב כרגע
חשוב שתהיי בסדר 😊
בנות להוריד לחץ חחח
קיפיייי
תודה מאמיי
מי מבין אותי כמוך?!
אוהבתתת
ושוב פעם תודהה
QUOTE (קיפיי @ 30/01/2006) ברני מה קרה יפיופה?
עזביי אותך המשך .. זה לא מה שחשוב כרגע
חשוב שתהיי בסדר 😊
בנות להוריד לחץ חחח
=]
מואהה
חחחח איזו מתוקה.. תודה!!
מקווה שמחר היום לא ייהרס לי ואני אשים המשךך
כל כך אוהבת אותכןן מושלמות שילייייי
ברן
חחחחחחח בתאלייי חמודהה=]]]
ברניי=>שובב..אין על מה 😊
אוהבת אותך ה^כ^ייי
יהיה בסדר=]]
תראי את פשוט מדהימה!!
הפורום הזה הוא לא רק בנות..לא רקק בנות יכולות להגייבב חיחיחי😛
מקשייבהה.?!
תביא לי את האיי סי שללך ומהרר!
יופיי תודהה!
מקשייבבהה.?!
זה פשוט סיפור מדהים אני אומר לךך אני נכנסתי לזהה חזקקקק!!!
אני וחברה שליי!!
אני אוממר לך אני כל כך נקשרתי לדבר הזה..
אני עובר דף ועוד דף..ומחכה להמשךך..!!
ואני פשוט מתרגש..
פעם מתרגש פעם עצוב פעם שמח פעם תשוקתי פעם כיף לי לשמוע פעם הכל!
זה פשוט ריגש אותיי!!
נכנסתי לזה חזזקק!!
ואני רוצה קצצת פרטים עלייך ועל הסיפור הזה..אם את כתבת את זה על עצמך או פשוט החלטת לכתוב את זה..
אני ממש נקשרתתי לזהה..
ומאור ומתן ורינן וג'ורדן...ועוד כל מי שהיה שם..
כנסי אליי לאיי סי אני גם רוצה להגיד לך עוד כמה דבריםם..237494137
שניר..
חחחחחח שניר איזה חמוד..
ברנייי... י ה י ה ב ס ד ר
מילה של =>קיפיי 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבת אותך,שמרי על קשר...
שימי המשך ברגע שתרגישי שיש לך כח ורצון
+קיפיי שלך תמיד+
קודם כל בננותת
מצטערת על אתמוללל.. כל היום היו לי תגבורים או שתגברתי ילדים ובקושי הייתי בבית..
נקווה שהיום אני אעשה המשך
ולדואגות.. אז אני כבר בסדר!!
תודה על זה שאתן כל כך מושלמות וחיכיתן לי ועודדתן אותי
באמת תודה
ושניררררררר
יאוווו
איזה חמודדדד
עשית לי את היוםם.. אף פעם לא קיבלתי תגובה כל כך יפהה
וכבודד!! אתה קורא את הסיפםור שליי.. ניראה לי הבן הראשון!!
232688014 זה איסי שילי.. וbrendanatasha@hotmail.com זה המסנג'ר כל כך זמחה שאהבתת!!
תמשיל לקרוא ולהגיב ככהה
והמשך בקרובב
אוהבתתתתתתתתתתתתת
ושוב תודה
על זה שאתם מדהימים
ברןן
ממיי מה עםם ההמשך?!?!?
שבוע טוב