חח בתאכללס זה היה כזה כייף!!
העתקתי מכל דף קטע אחד וחיברתי אותו לכל הקטעים האחרים יענו יש לי עד הפרק האחרון את כל הסיפור..בקובץ!
תראי זה מדהיםם!!
את חייבת להמשיךך!
ותודהה גם את חמודה מאוד..וכל מי שאמר את זהה!!
שניר'וששש😊(:
ברני מתוקונת!!!!!!!!!!!
הכל יהיה בסדר מתוקה שלי!!!!!!!!!!!
אני רוצה עוד המשךך מושלם כמו שאת יודעת!!!!!!!!!!
כשתוכלי תשימי!!!!!!!!
חולהההההה עלייך בובה!!!!!!!
ויקוש=]
הייתי בטיול כל היוםם מהבצפר
ועכשיו חזרתי.. ישר לחוג מחשבים
מקווה שבערב יהיה המשךך
אוהבת הכי הכיי
תודה ויקי שאת דואגת לי..
יאאא ושניררר
אני מסמיקה פהה
שמרת בקובץ את הסיפור שלי?!
שיליייייייי..
חחחח איזה כיף ליי
מהיום אני אומרת
"מדהימים" שלי
כי יש בקהל בן!!
חולה עליכםםם
ברן
חח אייזה חמודהה!
אה והוספתי אותך לאיי סי קיו..
ונראה לי גם למסנג'ר כי אני פשוט לא יודע איך משתמשים בזה..חחחח..
נראה לי הוספתי אותך אני ישלח לך הודעהה!
חיחיחי😛
היה יפפפפהה מאוד הסיפור ומקווה שתמשיכי בקרוב בזמננך הפנוי כי אני מחכהה לךך!
מתת עלייככםם אנשייםם!אנשיות יותר נכון!חחחח..
שניר'וששש
ברני איך אפשר לא לדאוג לך ילדה מתוקה שילי?????
הא???
מתגעגעת אילייך..מקווה שתתחברי
מחכה לך
מואההההההההההההההההה
אני=]
בררן את מוזרה חחח..
מה יש לך..!?
גםם באיי סי וגם במסנג'ר..
את כזאת שולחת לי "שניר?!"
וזהו הולכת חחח..
טוב מאמי איך שתרצצי עדיין מתגעגע להמששךך של הסיפור חח..
מקווה מאוד שתמשיכי מהר למה אני עוד שניה מתעללףף חח..
ביי ביי
שניר'וששששש
ואז הכול נעצר
משהו הוציא אותנו מהעולם המיוחד שלנו
בו רק אני והוא נמצאים
משהו הפסיק את הכול
והרס את הרגע המדהים
משהו פשוט גנב את כל הקסם
פשוט הנשיקה נפסקה
אני ומתן הבטנו בעינים של השני מבוהלים
שמענו רעש..
האוטו בחניה..
והורים בבית!!...
מהר מאוד התארגנו..
קודם כל לקחנו את כל הפרחים והוורדים ושמנו אותם מתחת למיטה.. לא רצינו שהם יראו את האווירה הרומנטית שהייתה.. שלא יעשו סרטים בראש..
אחרי זה שסידרנו מהר את החדר וכיבינו את המוזיקה.. התלבשנו! הרי הורדנו את החולצות..
וירדנו מהרר.. לפני שהם יעלו אלינו..
אני: הייי איך היה?!
הלכתי לכל אחד.. אמא אבא אחי ואחותי וחיבקתי אותם ונתתי להם נשיקה..
מתן גם.. הרי הוא היה כמו בן בית אצלנו..
אמא התחילה לדבר..ולספר איך היה- הסתכלה עליי ופתאום נחנקה לה באמצע.. לא הבנתי.. מה לא טוב אצלי שככה היא הגיבה.. מתן הסתכל אליי גם ופתח לי עיניים וסימן לי ללכת לחדרר..
הלכתי לחדר, הסתכלתי במראה
ונ ק ר ע ת י מצחוקק
ראיתי שאני לובשת את החולצה של מתן וצחקתי המוןןןןן אבל אז חשבתי על משהוו
שאם אני לושבת את החולצה של מתן! אז הוא לובש בטח את שליי
חזרתי לסלון..
וראיתי את כל המשפחה שלי צוחקתת
התחלתי לצחוק גם
צחקנו עד שנתפסו לנו הפנים..
עד שקיבלנו כאבי בטן מרוב צחוק שלא יכולנו איתו..
האחים שלי צחקו למרות שלא הבינו על מה.. אבל אבא שלי הפתיע אותי.. חשבתי שהוא קצת יכעס או יעקם פרצוף.. אבל מה לעשות היה מצחיק לראות את המתן בחולצה שלי וורודה כזאתי עם ללבות.. ואני עם חולצה של מטליקה.. אז בכלל!!
צחקנו המוןןן
ובסוף מתן פשוט ברח משם.. לא היה לו נעים והוא קיבל מספיק פדיחות ליום אחד.. אז החליט ללכת בהזדמנותו הראשונה..
נפרדנו בנשיקה בלחי.. זה היה מול ההורים
אבא פשוט לא הוציא את העיניים שלו ממנו..
הוא הלך וניסיתי לברוח לחדר לפני החקירות..
אבל אבא שם לב והיה מהירר
אבא: ברןןןן בואי לפההה
אני: אבא אל תדאג אנחנו משתמשים בקונדומיםם
אבא שלי נהיה אדום ונחנקק
אני: זה היה בצחוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק מה אתה ככההה
אבא: אל תצחקי על דברים כאלה עודד
הוא עשה לי שיחה של כמה שהוא שם לב שכניראה שהתינוקת שלו גדלה ובלה בלה בלה.. שיחות של הורים עם הילדים.. כשהם מתוסכלים מאיך שהזמן טס.. לא משהו מיוחד.. היחסים שלי עם ההורים תמיד היו פתוחים.. ולא התביישתי מהם יותר מידי כי הם לא דרשו יותר מידי פרטים..
אז היה סבבה..
התלבשתי.. והחלטתי ללכת לחןןן.. שהיא תצחק קצת איתי על כל מה שהיה בביתת..
הלכתי אליה..
סיפרתי לה הכולל.. צחקנו המוןןן שוב פעםם.. עד שהתפוצצנו מצחוקק..
החיים כל כך וורודים היו נראים לי באותו רגע..
חן: אהה מאמיי.. שכחתי יש היום מסיבה אצל נדב!!!!
אני: נחמדד לך תהניי
חן: סתומהה.. את מוזמנת ואת באה!!
אני: אני?!
חן: כן את אתת.. בואי עם מתן!!
אני: סבבהה.. דווקא מתאים לי רצח עכשיו מסיבהה.. בא לי
חן: לך בא מסיבה?! מוזרררר
אני: כי יש לי את מתני שילייי
חן: כיף לךך
אני: ומה איתך ועם נדב!
חן: חברים מאוהביםם
אני: כל כך שמחה בשבילךךך
היה לנו כל כך טובב.. זה תמיד היה ביחד כזה.. אם טוב לי אז היה לה טוב.. ואם לי היה רע אז איך שהוא גם לה דברים לא הלכו טוב.. לא יודעת מין מגנט משותף היה לנו לצרות ולההיפך..
חזרתי הביתה.
התקשרתי למתני וסיפרתי לוו.. הוא לא יכל לבוא.. היה צריך לשמור על אחותו כניראה.. אז וויתרתי על המסיבה..
אך הוא התעקש מאוד ורצה שאני אלך.. כי הוא שמע בקולי את ההתלהבות..
אחרי כמה שיכנועים החלטתי שאני הולכת.. חן תהיה שמה ובאמת שהיה בא לי על מסיבה..
התלבשתי יפה.. חצאית וחולצה גופיה לבנה..
הייתי חולה על הצבע לבן בקיץ על האור שלי השזוף.. סידרתי את השיער יפה התאפרתי טיפה והייתי מוכנה..
הלכתי לחן.. וממנה הלכנו ביחד לנדב..
אני: מה קרה פתאום הוא עשה מסיבה?!
חן: ההורים בחול
אני: חחחחחחח הבנתי למה
הגענו לביתו.. בפתח הבית עמד נדב.. אך לא לבד.. תומר היה איתו
אמרנו שלום, נתנו נשיקות.. וכשבאתי להגיד שלום לתומר הוא פשוט ניסה לדפוק לי נשיקה בפה.. ישר הלכתי אחורה ולא נתתי לו.. עיקמתי לו פרצוף ופשוט פתחתי לו את העינים
הוא הבין את הלקח
המסיבה התחילהה
מלא אנשיםםםםםםםם.. כמו שאני אוהבתת.. רוקדים כל אחד בעולמו.. שתייה חריפה קצת ומוזיקה יפהה..
אבל אני.. קשה לי להיכנס לתוך המוזיקה ולהתחיל לרקוד..
אז שתיתי טיפה וודקה..
לפתע התחלתי לרקודד.. הגוף שלי זז המוןןןןןןןןןן פשוט הרגיש את המוזיקהה
נהנהתייי
נדב לקח אותי לצד..
נדב: אז מה עם תומר?!@
אני: שו תומר?!
נדב: רואים איך את מסתכלת עליוו
אני: איפה הוא בכלל?! נדב תקשיב.. אני עם מתן ואני אוהבת אותו.. אז די!
נדב: מה שתגידיי
הוא הטריד אותי כל כךך
שתיתי עוד קצת כדי לשכוחח רק לשכוח
רקדתי.. זה נהיה טוב.. התחלתי לרקוד כמו שלא ידעתי שאני יודעת בכלל.. מצאתי את עצמי באמצע רוקדת וכולם מסביבי רוקדים איתי.. איזה כיףףף
פתאום הרגשתי מישהו מאחורה מחזיק בי מהמותניים
הסתובבתי זה היה תומר
דחפתי אותו אחורה והלכי לצד... אין לו גבולות!!
איזה קרציה הואא.. לא מבין מה זה לא אהההה
המשכתי לשתות ולשתותת
פשוט כל כך נהנתי מההרגשה שהשתייה נתנה לי שהעולם כולו שיליי
שאני המלכהה
הרגשתי מאושרת
בלי שום סיבהה
פשוט הייתי מי זתמיד רציתי להיות במסיבות אבל לא יכולתי, כי התביישתיי
ונסחפתי עם השתייה, כי היא סחפה אותי להינות
היה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=
בוקרר
פתחתי את העיניים
היה לי כאב ראש ענק.. לא זכרתי כלום מהמסיבה..
הסתובבתי-לא הייתי לבד במיטה שלי
הפרק היה מוקדש לשניר'וששש
הבן הרשמי הראשון שקורא את הסיפור שיליייי
פשוט כי הוא כל כך חמודדד.ד.. הוא הראה אותו חברה שלו וידידה שלוו
וגרם לי לחיוך כזה ענק בפניםם.. שזה מוקדש לך מאמי!!
אוהבת הכי שבעולםם
תודה על הסבלנות שלכם אנשיםםם
החיים ורודיםם
תחיו אותם
מקווה שאהבתם את הפרק.. ואם לא אז תגידווו אם יש הערות הארות תלונות וכו'! מקווה שנהנהתםם כמו שאני נהנהתי לכתובב
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ברן
חח יש לך כמה בלבולים עם השמות אבל חפיףף
וממתי בסיפור קוראים לך ברן?! חחחח
באמת שהיית צריכה לבדוקק
חוץ מזה פרק מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייי פליזזזזז
אני בטח הראשון שקורא את זה חחח..
כי אני ידעתי מתי שלחת..חחחח...
יאא תוודה על ההקדשהה!
חחחחח..מתעללייךךך!!זה היה יפפהה!
עווד פרק יפהה!!פשוט מדהיםם!אהבתיי הכלל..
נדברר כבר..
בהה ביי😊
שניר'ושששש..
אז אני לא הראשון חיחיחי..
בהה ביי
שניר'ושש
חחחחח שניר אני גם ידעתי והייתי בהיכוןן
אני קראתי לפניך 😛
עכשיו בדקתי הכולל
חחח איך נסחפת כולה פעמיים התבלבלתי בים השמות של תומר ומתן..
וממתי קוראים ברן?! כבר מלא פרקיםם.. פשוט כל פעם שחכתי מחדש את השם שלי והייתי צריכה לבדוק.. אז מה יותר טוב משם אמיתי?!
חחח תודה על התגובותת..
שמחה שאהבת שנירושש
עוד תגובות?!
אוהבתתתתתתתת
ברן
פשוט מושלםםם!!!...אהבתי בטירוףףףףףףףףףףףףף.....
שימי המשך מושלמת שיליי...
אוהבת אותך
=-לולי-=
QUOTE (לללווולללייי @ 01/02/2006) פשוט מושלםםם!!!...אהבתי בטירוףףףףףףףףףףףףף.....
שימי המשך מושלמת שיליי...
אוהבת אותך
😉
ברן.!!
חחחחחחח..
זוכרת על מה דיברנו??!
על זה שגמאני הולך להיות................
זוכרת.?!
חיחיחי יששש!
איזהה כיייףףף😛
חולה עלייך והמששך מעולה!
ותמשיכי מהרר!
חחחחחח..
ביי ביי
שניר'ושש..
נ.ב
הרמוסהה.?!
חחח איך קוראים לך.?!
לא נעים לפנות אלייך בכינוי..!
אז היית בהיכון אהה.?!חחחחח😉