סיפור מדהיםםםםםםם!!!,
תמשיכי
מי זה מייקל??
מקסייים המשךךךך
בנות..שמעו איזה פדיחות חחח שלחתי לכן את החצי השני של הפרק בלי הפרק הראשון 😁
אז כולן תסתכלו על ההתחלה ותבינו הכל...
4 תגובות ממי שלא הגיבה ואני שמה לכן המשך [=
פרקקק ממש יפהה.. איזה כישרוןן!!
יאללה המשךך
מושלםםםםםם
איזה יפה הפרקקקקקק
מחכה להמשך מידידידי
מור'צי 😊
מורצ'י ודיזלית תודה מתוקות!!
המשך מחר אני מקווה..
QUOTE (galush123 @ 25/10/2005) בנות..שמעו איזה פדיחות חחח שלחתי לכן את החצי השני של הפרק בלי הפרק הראשון 😁
אז כולן תסתכלו על ההתחלה ותבינו הכל...
לא הבנתי חחח... לא ראיתי שום בעיות...
איזה סיפור מהמם!! המשך..
חח לא ראית בעיות כי כבר סידרתי את זה 😛😉
איזה חמודדד.. רייאן הזה...
המשך.. 😊