המשךך ממש יפה!!
תהניי באילת.. איזה כייפיי לךך =)
גלוש וחנושששששששששש!!
סיפור מושלםםםםםםם
אהבתי בטירוף חושיםםםם
תמשיכו מידייי
מור'צי 😊
מושלמות שלייי!!
איזה סיפור יפההה.
ממש אהבתי את הרעיון :]] למרות שזאת רק ההתחלה..
אז יאללה חבובות אני דוררשת המשךך!
אוהבתותכם מלאאא
חנוש תהני באילת =]
המשך !=]
פארפאקטטטטטטטטטטטטטט!!!
איזה פרק מושלםם
תמשיכווו
טל.
קראתי עכשיו הכל...
ניראה סיפור יפה ומעניין...
תמישיכו 😊
יווו מתוקות איזה כיף לחזור הביתה ולקרוא את כל התגובות...
עוד 3 תגובות מבנות שלא הגיבו עדיין ויש לכם המשך [=
מדהיםםםם..!!:]]
אני רוצה ה=מ=ש=ך!!! 😉
חח אוקיי...שמו שלוש תגובות אני מתיישבת לכתוב...
חנוש באיילת עכשיו...\=
איזה כיף לההההה
יפיופותתת אתן לא יודעות איך שיפרתן לי
אתמול את המצברוח
עם התגובות שלכן, מקווה שגם בפרק הזה זה יהיה ככה..
חנוש מכייפת לה באילת וזה הפרק הראשון שכתבתי
לבד אז תעודדו חחח
מקווה שתהנו [=
אמרה והצביע לכיוון של מעגל ענקי של מלא מלא ילדים.. בערך כל השכבה..
"בטח עוד 2 פרחות הולכות מכות.. לא מעניין,בואי למקום אחר"
"לא לא.. יש לי הרגשה שזה לא פרחות.. אני רוצה לראות מי אלו.. בואיי" אמרה ומשכה אותי בידי לכיוון המעגל.. התחלנו להידחף בין כל הילדים עד שהגענו להתחלה של המעגל.. ראינו שמה את הערס של השכבה, זה שכולם עושים מה שהוא רוצה, ומה שהוא אומר קדוש בשבילם.. ומולו היה החנון של הכיתה.. החרשן, זה שתמיד מציקים לו... הערס התחיל להתגרות בו.. להציק לו לשגע אותו.. וכל הילדים שמסביב מעודדים אותו.. שמחים ונהנים על חשבון הילד השני.. שראיתי על עיניו שהוא כל כך רצה מישהו שיבוא ויעזור לו.. ואני?! אני נורא ריחמתי עליו.. רציתי ללכת אליו, לעזור לו אבל לא הלכתי.. ולמה?! כי פחדתי.. מודה, פחדתי שכל הילדים יתחילו להתנפל גם עלי.. הייתי אגואיסטית.. חשבתי רק על עצמי.. לא חשבתי על הילד שצריך את העזרה שלי... פתאום מאמצע שום מקום הגיע רייאן..
"תעזוב אותווווו" צעק לערס.. שהסתכל עליו מופתע, כנראה בחיים, אף אחד לא העיז להרים את קולו עליו..
" מה אמרתתתתת??" צעק לו הערס בחזרה.. הוא לא האמין שמישהו צועק עליו
"אמרתי שתעזוב אותו.. מה הוא עשה לך אה?! כלוםם נכוןן?! תפסיק להציק לוו"
"מה אכפת לך בכלל?!"
"אכפתת לי אכפתת קיצר עזוב אותו" אמר והלך משם.. עם הילד 'החנון'..
"אוךךךךך איזה מושלם..!!!" אמרה קלי לאחר שיצאנו מהמעגל
"כה" אמרתי באדישות
"אל תתלהבי יותר מידי.." אמרה בציניות
"קלי די, אמרתי לך שהוא לא מעניין אותי" לא יודעת מה קרה אבל כנראה שהסמקתי
"אז למה נהיית אדומה ?!"
"חם פה" עניתי לה, והתחלתי להתקרב ללוקר ומרחוק שמעתי אותה צועקת לי "את יודעת שזה בסדר גם לך מותר!"
אוך, הקלי הזאת... היא לא מבינה שאני באמת לא מתעניינת בבנים, או שאני כן ?
הייתי מבולבלת, אבל זה היה רק בגלל שחשבתי שכל הבנים ככה לא נחמדים ובסוף רק יפגעו בנו,
ראיתם כמה הטלוויזיה משפיעה ?! חח,
אבל תאמת, אחרי שראיתי איך הוא הגן על ג'ורג' חשבתי אולי הוא שונה..
אבל די, אסור לי להתעסק בבנים חשבתי לעצמי, אני צריכה להתמקד בנבל ...אם אני באמת רוצה להתקדם אני צריכה להיות 100% בנבל.. שמעתי אתמול את אמא מדברת לאבא , היא אמרה לו שהיא קצת מצטערת שהם נתנו לי את האפשרות לנגן בנבל כי היא מרגישה שזה גוזל לי את הילדות ושאני מתמקדת רק בזה ולא במה שבנות גילי צריכות, "זה מבגר אותה טרם זמנה" המשפט הזה שלה התהדהד לי בראש עדיין, אבל אהבתי את הנבל..לא התכוונתי להפסיק אבל עכשיו זה הוצג לי בדרך אחרת שאולי אני מפסידה דברים אחרים, נראה לי אני יקצץ שעה ביום מהאימונים, יהיה לי יותר זמן לעשות דברים אחרים. הגעתי ללוקר ושמתי לב שנגעו לי בו,
פתחתי אותו והיה תלוי פתק מלמעלה
$ליד המזרקה הגדולה בהפסקה הבאה#&$
מי שם לי את זה שם ?! תהיתי לעצמי...'טוב נלך לשם ונראה מה יכול לקרות?'
השיעור עבר לאט מתמיד...אבל לפחות היה לי את קלי, \=
=()= קלי, מישו שם לי פתק בלוקר לחכות בהפסקה הבאה ליד המזרקה=()= כתבתי לה.
.
$#$ וואלה?$#$ היא חייכה חיוך כזה..כאילו יודעת משו, הכרתי אותה
=()= קלי מה את יודעת ?!=()=
$#$ כלום...מה כבר אני יכולה לדעת..?$#$ אוח..היא יכולה לעצבן אותי לפעמים היא יודעת שאני שונאת שמסתירים ממני דברים!
לבסוף השיעור נגמר והלכתי לכיוון המזרקה, בדרך עצרה אותי היועצת..רצתה לדעת אם אני בסדר בכתה..לא יודעת למה תמיד הייתה לה הרגשה שלא טוב לי ..דבר שהיה ממש לא נכון...הנדתי לה בראשי והמשכתי ללכת..
הגעתי...וראיתי את..
מקווה שאהבתן את הפרק...[=
ואל תשכחו להגיב
אוהבתותכן
מושלםםםםםםםםםםםםםם מחכה להמשךך=]]]
כתבת אותו מצויין...חחח
המשךךךך..=))