בזכותייייי יש לכן עמ' 2.......=]]]
גלושש וחנווווש
סיפורררררר נאדיררררר
וזה בדוקקקק=]]
המשכושש בדחיפותתתתת!!!
ועל מי הסיפור הזה? 😢
תודה על התגובותתתת=))
שגלושש תתחבר לאייסיי
נרשום המשךך..
ואממ הסיפור הוא לא על מישהי שאנחנו מכירות
הוא על סרט.. אמיתי=/
מוואההההה ענקיתת לכולכןן
חנושש=))
התחלה מושלמתתתתתתתתת!!!!,
מחכה להמשך 😁
תודה לכוווווווווולן על התגובות..חח התחברתי לאייסי ועכשיו אני וחנוש הולכות לכתוב לכן המשך ארוךךךךךך ארוךךךך
האיש המוזר אמר לנו:"שלום גברתי אני יהושוע" פנה אל אמא והושיט לה את ידו
אמא: נעים מאוד, אני לורן" אמא תמיד אהבה לעזור לאנשים נזקקים, והאיש ההוא.. נראה עני.. ואני?! אני תמיד פחדתי מהם..לא יודעת למה=/ אמא תמיד אמרה לי שהאנשים האלו, יודעים להעריך הכל בחיים.. בגלל שאין להם הרבה כסף.. אז הם מעריכים כל שקל.. אחרי מה שקרה עם יהושוע אני מפחדת הרבה יותר.. למרות שזה לא טוב בכלל לעשות הכללות, אני יודעת, אבל זה חזק ממני..
יהושוע: אתם צריכים איש תחזוקה??
אמא: אממ
יהושוע הסתכל לאמא בעיניים, היו לו עיניים חודרות...שחורות כאלו שאפשר להסתכל בהן ולראות את האישיות שלו, של איש שמזלו לא התמזל והוא הגיע לרחוב...או לפחות ככה חשבנו, כנראה שגם אמא חשבה כך , הבעיה היא שלא ידענו למה הוא ברחוב, או מיהו או מה הוא עשה, וזה היה סיכון מבחינתנו אבל אמא, שהייתה אישה כזאת טובת לב ריחמה עליו ונתנה לו את העבודה ולכן היא אמרה לו
אמא : אשמח אם תבוא לעבוד עם בעלי אד על הגג לקראת החורף..צריך לחזק את הרעפים. אתה יודע לבצע את העבודה הזו ?
יהושוע : בהחלט...אני עושה את העבודה הזו הרבה...מתי תרצי שאני אתחיל ?
אמא : אם תרצה אפשר כבר מחר להתחיל לעבוד..יהיה לך איך להגיע ? אנחנו גרים על הגבעה ברחוב ליין סטריט ....
יהושוע : כן, בהחלט יש קו אוטובוס שמגיע לשם...באיזה שעה ?
אמא : בעלי יחזור מהעבודה בסיבות 3 תהיה אצלנו ב-4 ?
יהושוע : בהחלט...נתראה מחר...=)
הוא חייך אלינו, אך היה לו חיוך מוזר...כאילו מזויף ג'יין החזיקה לי את היד חזק, כאילו גם היא מפחדת אבל החזקתי לה את היד אז היא נרגעה קצת..בדרך הביתה היא אמרה לאמא
ג'יין : אמא, לא עדיף לקחת בעלי מקצוע ? זה לא שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו נכון ?
אמא: ג'יין מתוקה שלי, תראי אם ניקח איש מקצוע אי אפשר להיות בטוחים שהוא ידע לעשות את העבודה הכי טוב שיש...אנשי מקצוע גם יכולים לסדר אותך, הומלסים יכולים להיות אנשים טובים שהמזל לא היה לטובתם, אולי הם טובים במקצוע אבל בגלל טעות קטנה אנשים יכולים לשפוט אותם לא נכון, לכן אני לוקחת אותם שינסו לשנות את מזלם, מה כבר יכול לקרות ?
"מה כבר יכול לקרות" חשבתי לעצמי...אבל מה שיקרה לא יכולתי לתאר אפילו לא להעלות על דעתי.
הגענו לכניסה לבית, אמא לקחה את רוב השקיות ואני את מה שהיא לא הצליחה, וג'יין החזיקה לטיילור את היד נכנסנו לדלת ואת מה שראינו שם לא אשכח לעולם הייתי בהלם !!
היה שם..
מקוות שתאהבו את הפרק...מחכות לתגובות [=
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אתן פשוט מוכשרותתתת בטירוףףףףףףףףףףףףףף =]]
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאאא
אמאאאאא זה נשמעעע כל כך עצובבבבבבב..
מתהה עליככןן
מוואההההההההההההההה
גלוש ושנינוש תודה מתוקות!
אבל אני לא יודעת מתי יהיה המשך כי חן נוסעת...אז יש סיכוי שאני יעשה קצת המשכים לבד ..א
נשמעע סיפור פצצהה..:]]]
שמות יפיםםם =)
ה=מ=ש=ך..!!
תודה מאמי [=
ברוך הבא לאתר , איך קוראים לך ? =)
וואייי מה הם ראו??? המשך!
QUOTE (שנינוש_הבובה @ 21/10/2005) מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אתן פשוט מוכשרותתתת בטירוףףףףףףףףףףףףףף =]]
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאאא
אמאאאאא זה נשמעעע כל כך עצובבבבבבב..
מתהה עליככןן
מוואההההההההההההההה
😉
QUOTE (galush123 @ 21/10/2005) תודה מאמי [=
ברוך הבא לאתר , איך קוראים לך ? =)
תודההה מתוקה שלייי..
קוראים לי מיכלל..וגם מישל..חחחח
מה שתחליטי...=]
סיפוררררררר מושלםםםםםםםם!,
תמשיכווווווווו