פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~-~ ח**ה של חט!פה ~-~

✍️ HeNNNNNNN 📅 20/10/2005 04:05 👁️ 4,346 צפיות 💬 217 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 15
וואי מקסים המשךךךךךך
חנוש וגלוששששששששששששששש!!!
איזה סיפור נדיררררררררר
אהבתי אותו מוצו מוצו!!
אתן כותבות בצורה מדהימה קבלו ח"ח
ועוד משהוא אני זקוקה להמשך מידיייייייייייייי
למה אני בפירקוסיםםםםםם
אז לכתוב לכתוב לכתוב...!!

מור'צי 😊
יכול להיות יהיה הערב המשך קצר...פשוט חנוש לא בבית עד יום שלישי , אז אולי אני יכתוב כמה המשכונים [=
נוווו..זה לא פר..יש לכם עמ' וחצי של תגובות=[
שבת שלום לכל קוראות סיפורנו חח
הנה ביקשתם אז כתבתי המשך...מקווה שתאהבו \=

היה שם נבל הכי יפה שראיתי, זה שראיתי בחלון ראווה לפני חודש...אמא התקרבה ואמרה לי
אמא : אשלי...אני ואבא רואים איך את מנגנת ואת כל כך מוכשרת...חבל שלא יהיה לך נבל בבית, ככה תוכלי להתאמן יותר
אני : יאווווו אמא תודה !!!! אני מאושרת! אני הולכת לנסות לנגן עליו
נגשתי אליו , התיישבתי על הכסא שהיה מונח לידו והתחלתי לפרוט, היה לו צליל כל כך מושלם , באמת שכבר הרבה זמן לא הייתי כל כך מאושרת הלכתי ונתתי לאמא עוד חיבוק, פשוט לא יכולתי להתאפק .
כל אחר- הצהריים וישבתי וניגנתי, כנראה ילדים אחרים היו משתעממים לשבת במשך כמה שעות ולנגן, אבל מבחינתי זה כמו לרוץ זה כמו לרקוד, זה הנשמה שלי. אני בחיים לא יפסיק לנגן, אני מקווה לנגן בתזמורת בינלאומית ולהיות מפורסמת, אבל אני לא רוצה להיות מפורסמת בשביל כל הזוהר , אלא בשביל התואר .
הגיע הערב ואבא חזר מהעבודה , רצתי ונתתי לו חיבוק הוא היה כזה חמוד 
אבא: אני רואה שהנבל הגיע, אוהבת אותו ?
אני : איך אפשר שלא ?! הוא מושלם!
אבא: אני שמח..אני ואמא חיפשנו הרבה עד שמצאנו את זה
אמא : בואו, יושבים לאכול...
התיישבנו לאכול, אמא הכינה את העוף שאני אוהבת
אמא : אד, היינו היום בסופר ונתתי לאיש בשם יהושוע עבודה הוא יגיע לכאן מחר בסביבות 5 זה בסדר נכון ?
אבא : על מה צריך לעבוד ?
אמא : אמרתי לו שיעבוד איתך על הגג, לקראת החורף זוכר ?
אבא : איך אפשר לשכוח \=
אמא : הוא נראה איש נחמד ..
ג'יין : הוא לא ! הוא מפחיד
אמא : ג'יין כבר דיברנו על זה , לא ?!
ג'יין : זאת לא אשמתי שהוא מפחיד, תיזהרו שלא יקרה מה שקרה עם ריצ'רד
#ריצ'רד הוא איש שעבד אצלנו כמה פעמים, הוא אפילו בא אלינו פעם אחת שיכור, בסוף הוא גנב לנו דברים אז אמא פיטרה אותו..אבל הוא היה מ-מ-ש מפחיד, הוא היה עם זקן קצר כזה ותמיד התנהג בגסות רוח ודיבר לא נחמד#
אמא : אני בטוחה שהוא לא יהיה כמו ריצ'רד , וגם מאז שהוא עבד פה שמנו אזעקה שום דבר לא יכול לקרות...
סיימנו לאכול, ופינינו את הדברים מהשולחן..אני וג'יין נכנסנו לחדר ולמיטה ונרדמתי, הייתי כל כך עייפה...למחרת אמא העירה אותנו ואני הלכתי לקלי, סיפרתי לה על כל מה שקרה אתמול וסיפרתי לה גם על יהושוע היא אמרה לי להיזהר ממנו כי הוא לא נשמע לה..\= מה לעשות , גם לי הוא לא נשמע כבר הגיע אחר הצהריים ואמא באה לאסוף אותי...
הגענו לכניסה לבית והוא היה שם...הוא הביט בי במבט מגעיל..
וואייייייייי ממש ממש ממש יפההההההההה
אתן מוכשרותת בטירוףףף
מחכה להמשךך =]
מושלםםםםםםםםםםםםםם!!
אהבתי מאודד....
סיפור מעניין שחבל"ז ואני דורשת המשךךךךךך
אני במתח רצחנייייייייייי
מור'צי 😊
ממממממממעעעעעעעעעעעעעעעעףףףףףףףףףףףףףףףףףףף........
נהמששששששךךךך=]
תמשיכווווו אחלה רעיוןן....מקורי....
על הפרק הראשון תראו כמה תגובותתתתתת
QUOTE (stanik @ 22/10/2005) תמשיכווווו אחלה רעיוןן....מקורי....
על הפרק הראשון תראו כמה תגובותתתתתת
אופסיי חשבתי יש רק עמוד אחד עם הפרק הראשון חח
חח לא נורא...ותודה [=
רק חבל שזה הכל אמיתי \=
QUOTE (galush123 @ 22/10/2005) חח לא נורא...ותודה [=
רק חבל שזה הכל אמיתי \=
תמשיכי ונדע אם באמת חבלללל
המששששששששששששששששששששששךךך ממש ממש ממש יפהה..
וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי !!!

איזה מוושלםםםםםםםםם =]

המשךךךך !!!
יפיופותתתתתתתת
תודה תודה תודה
על התגובותתתתתתת
הנה ההמשך..




הגיע אחר הצהריים ואמא באה לאסוף אותי...
הגענו לכניסה לבית והוא היה שם...הוא הביט בי במבט מגעיל..


כל כך נבהלתי מאותו מבט.. מבט כזה מפחיד ומגעיל שהביט בי עוד מלא פעמים מאז.. כל פעם פחדתי מהם מחדש.. אבל זה עבר...הגיע החורף ואבא ויהושוע סיימו לתקן את הגג...כל כך הוקל לי כשהבנתי שהוא לעולם לא יחזור אלינו הביתה...וכך התחיל החורף.. את היום הראשון של החורף, אני לא אשכח.. קמתי בבוקר התארגנתי אכלתי ארוחת בוקר ויצאתי לבצפר.. בדרך עברתי דרך ביתה של קלי, והמשכנו ללכת ביחד...
"שמעת על הילד החדש שהגיע לעיר??" שאלה אותי קלי
"את יודעת שבנים לא מעניינים אותי.."
"אומרים שהוא נורא חתיך=))"
היא התעלמה לגמרי ממה שאמרתי לה כרגע?! 😯
"יופי"
"קרה משהוו?"
"לא.. הוא פשוט לא מעניין אותי.."
"חכי.. תכירי אותו ואז נראה אם הוא מעניין אותך או לא"
"לא מעוניינת להכיר אותו"
"אוךך אשלי בחיים לא הבנתי אותך, את ילדה ממש יפה.. ולא חסר בנים שרוצים להיות איתך..
ולא מעניין אותך..את מוזרה=/"
"כמה פעמים שמעתי את זה כבר=/"
"מה שתגידי.. אבל אני בטוחה שכשתיראי את הילד החדש תתאהבי בו"
"ראית אותו כבר??"
"לא.."
"אז איך את יודעת שהוא חתיך??"
"את יודעת איך השמועות רצות פה, אני גם יודעת איך הוא נראה.. איך קוראים לו-הכל"
"שיהיה לך בכיף"
אמרתי ונכנסתי לכיתה.. וקלי אחרי.. התיישבנו במקומנו,
ואחרי כמה דקות המורה הגיעה.. התחלנו ללמוד ופתאום הגיע אלי פתק..
פתחתי אותו והיה רשום בו:

=()='אשלי פליז תבואי איתי בהפסה להכיר את הילד החדש..קלי =()=


$#$ אני לא יודעת.. $#$ רשמתי והעברתי לה


=()= נו בבקשה.. תיראי איך אני מבקשת יפה=)) =()=


$#$ אוקי.. רק בגלל שאני אוהבת אותך.. $#$


=()= טנקס מתה עלייך=()=


קלטתי את המורה מסתכלת עלי אז הכנסתי במהירות את הפתק לקלמר.. אחרי כמה דקות דפקו בדלת
"כן?!" אמרה המורה..הדלת נפתחה ונכנס לכיתה ילד.. שערו היה שחור כמו פחם.. ועיניו כחולות מהממות.. הוא חייך חיוך ביישן, שאראה את גמותיו.. וניגש למורה.. הוא הראה לה פתק היא חייכה אליו ואמרה:
"תלמידים, תכירו זה תלמיד חדש שילמד איתנו.. קוראים לו רייאן.. רייאן שב ליד אשלי" אמרה לו
"מי זאת אשלי?" שאל אותה
"אני" אמרתי וקמתי ממקומי..
"חח אוקיי"
רייאן בא והתיישב לידי.. חייכתי אליו והוא חייך אלי בחזרה..
הסתובבתי לקלי והיא אמרה לי "בהצלחה"

'בהצלחה?! למה היא אומרת לא בהצלחה?! הוא בכל לא מעניין אותי.. אני כבר יודעת מה האופי שלו..
ילד יפה, ילד חדש.. יתחבר לכל הערסים והפרחות.. ובטוח הוא מאלה שחשים מעצמם..
אני שונאת כאלו בנים.. ובכלל כאלו אנשים..
אחרי כמה דקות היה צלצול-הפסקה.. ואחרי שנייה רייאן כבר היה מחוץ לכיתה..
"איך נימצא אותו עכשיו??"
שאלה אותי קלי לאחר שיצאנו מהכיתה
"אין לי מושג"
"יואווו תיראיייייי"
אמרה והצביע לכיוון של..



מקווה שאהבתןןן=))
אני נוסעת לאילת מחר עד יום שלישיי
אז כנראה גלוש תמשיךך..
תגיבוו
אוהבותת מאודדדדד
חנושש וגלושש=))





ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך