למהה הפסקתןןן ? ? ? ?
אני במתח. . . . ועוד לא הגיע החלק המעניין שלל הסיפור. . .
תחזרווו בבקשהה. . .
באמת אני מבקשת. . . אני רוצה המשךך. . ..
אולי תמשיכוו? ? ?
פליזי, פליזי, פליזי, פליזי. . .
אוהבתת אותכן המון ליאורייי. . . .
נ.ב.---> אם אתן רוצות תיקראו את הסיפור שלי-בלעדייך הלב לא שלם. . .
שלווום!! אני קוראת די חדשה , רציתי להגיד שהסיפור שלכן מדהים!!!!!!!!! את מוכשרות מעוד והפרק הזה מהמם!!! תמשיכו דחוף!!!!!!!!!!! אל תשאירו אותנו במתח , בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 😁
באהבה תובלוששש!!😊
לא יהיה המשך???????!!!!!!!!!!!!😢 אני ממש במתח...למה אתן לא ממשיכות??!!! בבקשה בבקשה בבקשה תמשיכו!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני ממש רוצה המשך!!! 😢 פליזז!!!!
קראתי את הסיפור הזה מההתחלה וחשבתי שיהיה לי המשך בקרוב אבל אז ראיתי שהפרק האחרון היה רק בתחילת השנה..יש סיכוי שתמשיכו??!! סיפור מדהים!😊
בבקשה תמשיכו!
בננות זה סיפור ישן,
שלי ושל גל והפסקנו אותו ממזמן..
לי בקושי יש זמן להמשיך את הסיפור שלי,
וגל כבר בקושי נכנסת לאתר מרוב הלחץץ הזה. .
אולי נמשיך כשיהיה חופש..
תודה על התגובות !!,
ושמחות שאהבתןן!
חנושש וגלושש =]]
סיפור ממש יפה! אם תוכלו בבקשה בבקשה בבקשה תמשיכו !!!! בהיי!
ווווווווווווווואווווווווו
מדהייים
תמשיכו!!!
קראתי עכשיו את כל הסיפור...
הוא ממש יפה, חבל שאתן לא ממשיכות אותו:\
אסיפור ממש ממש יפה..כל כך חבל שאתן לא ממשיכות...אני רק רוצה שתדעו שאני בכול זאת נכנסת לפה כל פעם שאני מבקרת באתר למקרה שהחלטתם להמשיך=[ סיפור ממש יפה ואני מקווה שאם יהיה לכם זמן באיזשהו חופש באמת תמשיכו אתו!..בה ביי 😁