חנוש וגלוש...!!
יאוו איזה המשך מושלםם
אהבתי מאודד
ואני רוצה המשך מידידידיידידידי
יאוו איזה פחדד גרררר..
מור'צי 😊
3 תגובות ואנחנו ממשיכות..😊
תווודה לכל מי שהגיבהה
מוואהההההההה ענקיתת לכולכן
חנושש וגלושש=))
בנות אני מזה מצטערת...לא יכולנו להמשיך כי יש לי עכשיו תקופת מבחנים נוראית
כמעט כל יום מבח/בוחן/עבודה להגשה ואני לא הייתי על המחשב השבוע כמעט...אז אני מקווה שיהיו השבוע עוד המשכים אבל משבוע הבא נחזור להמשכים בליי ייבושים ]=
מצטערת..
אוהבת את כולכן!
לכולנו יש עכשיו תקופת מבחנים ובחנים אחד אחרי השני=\
איזה מבאס זה אין זמן לנשוםםם!!!
אנחנו נחכה.. אל תדאגו 😊
יאאאאא היה לי היום מבחן במתמטיקה ונגמרת עוד שבוע בערך תקופת המבחנים ונוכל לחזור לשגרה..מזה מצטערת
בנות אני כל כך
מצטערתתתת פשוט
היו לי מלאאא מבחנים
ולא הייתי על המחשב
ב-כ-ל-ל
אבל היא טועה.. כן היא טועה, אני לא משוגעת.. אני לא משוגעת אני לא משוגעת ניסיתי להכניס את זה לראש שלי.. או שאולי אני לא משוגעת אבל כן דמיינתי?! כשסיימנו את השוקו והעוגיות עלינו אני וקלי למעלה.. נכנסנו לחדרי וסגרנו אחרינו את הדלת.. הדלקתי מוזיקה על פול ווליום והתחלתי לרקוד ולהשתגע.. בהתחלה קלי הסתכלה עלי במבט של 'מה עובר עלייך?!' אך במהרה הצטרפה אלי.. הייתי צריכה להשתחרר.. פתאום מישהו בא מאחורי ועצם לי את עיני עם ידיו.. הנחתי את ידיי עליהן, אלו היו ידיים של בן.. המוזיקה נכבתה
"טוב אני זזה הביתה.. ביי ביי חמודים" אמרה קלי ותוך שניות שמעתי את הדלת בחדרי נסגרת..
"מי זה?" שאלתי את אותו אחד, זה שידיו עדיין היו על עיני
"נחשי=))"
"ראיין..?!" אמרתי לאחר כמה שניות
"יאפפ" אמר והוריד את ידיו מעיני.. "את מרגישה יותר טוב?" שאל אותי והתיישב בכורסא, שבפינת החדר..
"שמעתי רבת עם קייטי היום=/ "
"כה"
"למה..?! ביקשתי ממך לא לעשות עם זה כלום.."
"לא יכולתי לא לעשות כלום.. אחרי כל מה שהיא אמרה לך?! את מצפה שאני אשתוק..?"
"אני לא מבינה משהו.."
"מה?"
"מה זה משנה לך מה היא אומרת לי..?"
"זה ישמע לך נורא מוזר.. כי אנחנו בקושי מכירים.. אבל אכפת לי ממך.. אני לא רוצה שככה היא תדבר אלייך.. ואת?! את ילדה טובה כזאת ולא תעני לה.. וזה לא טוב.. ככה ידרכו עלייך בחיים.."
"אז מה..?! אתה מרגיש שבגלל שלא עניתי לה אתה בא וכאילו עוזר לי?! אני לא צריכה את העזרה שלך"
"טוב.. באמת חבל שדיברתי איתה.. את לא מעריכה מה שעושים בשבילך" אמר והשפיל את ראשו
"ביקשתי מימך לעשות לא כלום"
"נכון.. זה היה מיוזמתי.. וטעיתי.."
"נכון, טעית!" אמרתי.. ראיין לא ענה לי.. הוא קם מהכורסא ויצא מהחדר..
ואז בעצם קלטתי מה אמרתי לו...ומה !? למה אני כועסת עליו ...?! התחלתי לכעוס כבר על עצמי..הוא בסף הכל הגן עלי, הגן עלי מפני קייטי ..אף אחד לא מעז לריב איתה..להשפיל אותה מול כולם ועוד בשבילי הוא עשה את זה?! ואני עוד מעזה לעמוד פה ולצעוק עליו ? הייתי צריכה לתת לו חיבוק ולומר יפה תודה! אוףף...עכשיו הוא כועס עלי =(
ירדתי למטה עצובה...ולא יודעת למה עשיתי את זה אבל שאלתי את אמא "יש לך את המספר של הזוג שהיה אצלנו אתמול ?"
"כן חמודה...קחי הוא כתוב על פתק במגירה שמתחת לכיור...פתחתי את המגירה ומצאתי שם את הפתק :
דיינה וג'ייקוב – 958877463
לקחתי את הפתק ועליתי איתו..התחלתי לחייג..ענתה לי ברקע אישה..תיארתי לעצמי שזאת דיינה, ביקשתי את בראד.."כן, רק רגע" ענתה לי האישה ושמעתי ברקע "בראדדדדדד יש לך טלפון"
בראד : הלו..
אני : אממ..בראד ? היי, זאת אשלי
שמעו שהוא היה קצת המום..אחרי שניה הוא חזר התעשת וענה
בראד : הי..מה קורה?
אני : הכל בסדר..אהה יש לך תוכניות להיום אחר הצהריים ?
בראד : לא..למה ?
שמעתי אותו מחייך, לא יודעת איך חח פשוט שמעתי
אני : חשבתי אולי תבואי אלי..
בראד : סבבה..ג'ניפר עכשיו במגרש עם כולן, את לא יודעת איך היא חזרה מאושרת היום..אני יספר לך כבר אצלך..באיזה שעה להיות אצלך ?
אני : עוד שעה זה בסדר ?
בראד : מצוין..עוד שעה אני אצלך...
אני : אוקי..ביי =)
בראד :ביי ביי [=
מקוות שאפחת לא נטשה
את הסיפור 😉
ומזה מצטערת..שוב!
אוהבות את כולכן!
ואל תשכחו להגיב [=
קצר אבל מהמם!!!,
ברגע שתוכלו תמשיכו,
שיהיה לכן בהצלחה במבחנים
QUOTE (ילדונות_17 @ 02/12/2005) קצר אבל מהמם!!!,
ברגע שתוכלו תמשיכו,
שיהיה לכן בהצלחה במבחנים
אני איתך...😊
יפהה..
תמשיכו בננותתת..
שיהיה לכן בהצלחה ולכולם פהה...=))
גל וחנוששש!!
מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
דיי אהבתי מאוודדד
ולמה היא צעקה עליו סכןן!!
המשך מידידידדי
מור'צי 😊
יאאא השלמתי 2 פרקיםםםם!!
אתן כותבותת מושלםם וכל כךך מותחח!!
נראה לך?!
אני בחיים לא אעזוב ת'סיפור המושלםם הזהה!
חיחי לאףף יו!!
תמשיכוווו!!
מוואה ענקיתת
יפיתי
בנות מתוקות שלנו...מצטערות רצחחחחח על הייבוש הנוראי
יום שני- מבטיחה לכן (מילה שלי...) המשך מפצה ביותרררררר
פשוט לי כל השבועיים האחרונים היה כ-ל יום מבחן או בוחן אז לא הייתי על המחשב בכלל
אוהבות אותכן....
בננותתתתתתתתתתתתתתת
ברוך השםם נגמרה לי ולגל התקופה
של המחבנים..😊
אתןן רוצות המשך?
יש עדיין קוראות?😢
אוהבותתתתתתתת המון המון
חנושש וגלוש=))
טוב...כנראה שאתן לא רוצות..היה נחמד [=