בנותתתתת
יואוו אתן כל כך משמחות אותי....אתן רואות את החיוך הענקי שלי !?
זה בגללכן!
אני מקווה שבערב אני יוכל לכתבו לכן כי מחר יש לי בוחן על חומר שאני לא יודעת \=
תאחלו לי בהצלחה חח
אוהבתותכן
בהצלחה בבוחן!!!
ותמשיכי מאמי איזה כישרון!!!
חג שמח 😉
תודה מאמי...המשך עוד שעה ככה [=
סבבה.. [=
סיימת ללמוד..??
חח בנות...נראה לי בסוף ההמשך יהיה ביום חמישי..
אוהבתותכן
QUOTE (galush123 @ 26/10/2005) חח בנות...נראה לי בסוף ההמשך יהיה ביום חמישי..
אוהבתותכן
😢
חנוש חזרה אז מחר כנראה נעשה לכן פיצוי ארוךך
מדהיםםםםם!
תמשיכו כבררר..
די לייבשש
חח סורי..אמרתי לכם שזה בגלל שחן לא הייתה ...
מחר אני ממש ממש ממש מקווה שנשים לכן המשך
ארוךךך
מושלמות שלנוווווווווו חח
אנחנו ממש מצטערות על הייבוש הקטנטןן=/
חזרתי מאילתת=))
ואני מקווה שעכשיו כבר לא יהיו ייבושים..
הנה ההמשך..
וכך הגיעה ההפסקה וגם ה"פגישה" שלי ושל ראיין, התיישבנו והוא התחיל לדבר...
הוא התחיל לומר לי "אשלי, תראי.."
ופתאום קייטי באה ואמרה לו היי, וליטפה לו את השיער \=
#קייטי היא ילדה מהשכבה שלי, היא בין ה 'מקובלות'.
היא גבוה ויש לה שיער בלונדיני ארוך מתולתל. בקיצור כל הבנים מאוהבים בה,
או לפחות במראה החיצוני שלה . אנחנו לא חברות אבל גם לא אויבות, זה מסוכן להיות אויב שלה =S
מכתה א' עד כתה ה' היינו חברות טובות, אז אני יודעת שעמוק בפנים היא טובה .
הקטע הוא זה שכל הפוזה של הפופולר השתלטה עליה והיא לא יכולה לומר לזה לא#
הסתכלתי על קייטי בגועל,
היא כל כך השתנתה שזה הגעיל אותי נורא..
היא חייכה אלי חיוך ערמומי והסתכלה שוב על רייאן.. הסתכלתי על שניהם וקמתי משם..
ידעתי, ראיין הוא בדיוק כמו כל הבנים.. לא שונה מהם בכלל..
רואה ילדה יפה ומקובלת והראש מסתובב לו.. שוכח מהכל, שוכח מכולם.. שוכח ממני...
"חכייי" צעק לי ראיין, לא עניתי לו.. המשכתי ללכת.. הרגשתי דמעות בעיניים.. ממתי אני בוכה בגלל מישהו?! ועוד בגלל בן שאני בקושי מכירה.. מה עובר עלי?! מה זה השינוי הזה..?אני חייבת את קלי, חייבת! חשבתי לעצמי בעודי הולכת במהירות ועצבנות לחפש את קלי , ולא מצאתי אותה...ושוב פעם היועצת הגיעה, "איך היא יודעת להגיע ב-ד-י-ו-ק בזמנים הלא מתאימים ?!" חשבתי לעצמי..
.ניסיתי להתחמק ממנה אבל היא קלטה אותי במבטה, היא נגשה אלי ושאלה.
"אשלי מתוקה מה קרה למה בכית?"
"כלום" עניתי לה ותירצתי שאני צריכה ללכת לשיעור כדי שאני לא יאחר,
היא נתנה לי ללכת אבל כנראה הבינה שזה לא מתאים עכשיו . כי עד לצלצול היו עוד 10 דקות ...
ככה חיפשתי אותה עוד כמה דקות בכל הבצפר, ו-2 דקות בערך לפני שניגמרה ההפסקה מצאתי אותה.. במגרש עם עוד 2 ילדות.. היא ראתה אותי מרחוק.. ורצה אלי..
"מה קרה??" שאלה אותי..זה ממש נדיר ליראות אותי בוכה.. ועוד פעמיים ביום?! בכלל..
"ר..י..י..א..ן" אמרתי בקול חנוק..
"בואיי" אמרה ומשכה אותי בידי לכיוון השירותים.. בדרך לשירותים שמענו את הצלצול
"צלצול.. בואי.. ל..לכיתה" אמרתי לקלי
"טחח כמה שאת מצחיקה.. את רוצה ככה להיכנס לכיתה?!"
"לא.." אמרתי והשפלתי את ראשי
"אז בואי לשירותים"
"שיהיה" אמרתי והלכתי אחרי קלי,שהייתה מספר צעדים ממני..
נכנסתי לשירותים בפחד, אולי רייאן וקייטי עוד פה.. קלי נכנסה לשירותים ואחרי כמה שניות יצאה..
"נו את באה?" שאלה אותי
"אין שמה אף אחד?"
"אף אחד!!"
"יופי.." נכנסתי לשירותים וקלי עמדה מול הכיור
"שתפי פנים" אמרה לי
"טוב.." אמרתי ושטפתי פנים.. כמו ילדה טובה
"מה קרה? רייאן עשה לך משהוו?"
"קייטי.. באה אלינו מתי שדיברתי איתו.. היא בכלל לא שמה עלי..
זוכרת איך אני והיא היינו החברות הכי טובות שיש?! זוכרת כמה אהבתי אותה והיא אותי?!
כל האהבה הזו הפכה לשינאה.. היא שונאת אותי שונאת!!"
"למה את חושבת ככה?? מה היא עשתה לך??"
"היא באה אלי ואל רייאן, ליטפה אותו עשתה לו עיניים והוא?! הוא תוך שנייה נדלק עלייה..
ולא ראה אותי מסנטימטר"
"מישהי מקנאה פה?"
"לאאא" אמרתי בהחלטיות,לא!! פתאום, הרגשתי כל כך מטומטמת.. על מה בעצם התעצבנתי..
על זה שהוא הסתכל עליה?! כמו שכל הבנים מסתכלים עליה?! או שאולי קלי צודקת?!
ואני באמת מקנאה בה.. שהוא ככה הסתכל עליה.. ושכח ממני לגמרי .
"טוב בואי נלך לכיתה" אמרתי לקלי לאחר שנרגעתי קצת..
"טוב" אמרה לי ויצאנו מהשירותים.. הלכנו לכיתה.. כשנכנסנו אמרנו למורה שלא הרגשתי טוב,
היו לי סחרחורות וכאבי ראש.. בגלל פניי החיוורות היא האמינה.. הלכתי למקום שלי והתיישבתי..
בזווית העין ראיתי את ראיין מסתכל עלי..אך התעלמתי מימנו לגמרי..
אחרי כמה דקות הגיע אלי פתק.. פתחתי אותו והוא היה מ.
מקוות שאהבתןן
תגיבוו
אוהבת המוןן המוןן המוןן
חנושש וגלושש=))
איזה פרק מושלםםם..
המשךךך 😁