יווו בנות לא עברו חמש דקות וכבר 2 תגובות
מתה עליכן !
מדהיייייייייייייייייייייייייים..
יאללה עוד אחד..
סיפור מושלםםםםםםםםם!!!!,
המשךךךךךךךךךךךך
איןןן זה פשוטוט מושלםםםםםם
י'מוכשרותתתתתת
המשךך מהררררר=]
הסיפור נחמד ביותר...
אבל ההתחלה היה מזה מוכר, זה נשמע מתוך סרט שראיתי על מישהו שנחטפה על ידי יהושוע הם היינו יעני מאמינים כאלה וזה והיא הייתה איתם במשך שנה ואסרו עליה לדבר וכאלה...
תודיעי לי אם על זה אתן כותבות!
תמשיכו מואההה
בנותתת שלי תודה תודה תודה על כל התגובות!
וטוני...כן זה #מבוסס# על הסיפור הזה.ושם לא קראו לו יהושוע...
אז נא לא להרוס את הסיפור למי שלא מכיר [=
תודה
בנותתת
תודה על כל
התגובות אתן
באמת מדהימות..
הנה המשך [=
קייטי \=
היא כתבה בו :
%#% אל תעזי להתקרב לראיין, הוא שלי%#%
הפתק היה מקושט במלא לבבות ורודים וקישוטים , כאילו היא שולחת פתק אהבה או משהו .. היא ממש עצבנה אותי באותו רגע . הסתכלתי עליה והיא עשתה לי את הפרצוף החמוד הזה שלה, ארגגג שתירקב, לא האמנתי על עצמי איך אני מתעצבנת ככה ומקללת..זה לא לרמה שלי, אני לא יורדת לכאלו רמות נמוכות "אני מקללת ?! בשביל מה, בשביל הקייטי המגעילה הזאתי ?! אני לא ירד לרמה שלה!" חשבתי לעצמי כשהגיע אלי עוד פתק, רק שהפעם הוא היה מקלי
=()= מה היא רצתה ממך ?! =()=
במקום לענות לה שלחתי לה את הפתק שקייטי שלחה לי..ראיתי איך הוא מגיע עליה היא הסתכלה עלי ושמה אצבע בפה , להראות גועל..צחקתי וחשבתי לעצמי איך אנחנו חושבות אותו דבר .
=()= אני מקווה שאת לא הולכת לוותר בכזאת קלות עליו!! =()= קלי שלחה לי עוד פתק..
@&@ לוותר עליו?! אין לי איתו כלום ואני לא רוצה איתו כלום @&@ רשמתי והעברתי לה
=()= חח שכחת שאני קוראת אותך כמו ספר פתוח אה?! אוחח הילדה הקטנה שלי
מאוהבת =)) =()=
@&@ קלי פעם אחרונה שאני אומרת לך את זה אני לא מרגישה כלפי ראיין כלום! פשוט כלוםם לא רוצה איתו שם קשרר מה קרה ראה ילדה יפה הסתובב לו הראש ושכח ממני לגמרי?!@&@
=()= חח מישהי מקנאה לה פה חח=()=
@&@ טחח ממש לאא @&@
=()= מה שתגידי.. אבל אני!? אני עוד אדאג שאת והוא תיהיו ביחד.. אתם ממש מתאימים =()=
@&@ נגידד ואל תדאגי לכלום.. תדאגי רק לעצמךךך אל תדאגי לי לא צריכה שתדאגי לי&@
רשמתי והעברתי לקלי.. היא יותר לא החזירה לי את הפתק.. נכון, דיברתי אליה לא יפה אבל היא הגזימה לא?! ביני לבין ראיין לא יהיה ולא היה כלום.. פשוט כלום.. הוא בהתחלה נראה ממש חמוד, חמודד!? ממתי אני אומרת על מישהו שהוא חמודד?! מה עובר עליי=/??
אבל אח"כ הבנתי שהוא כמו כל הבנים.. רואה ילדה יפה שוכח מהכל...
כאב לי הראש...מעל העיניים..חשבתי שזה סתם וזה יעבור אז לא עשיתי עם זה כלום, בכל מקרה לאחות אסור לתת תרופות, אז חיכיתי וחיכיתי, והכאב לא עבר...חיכיתי עד לסוף השיעור , הזמן נראה כאילו אין לו סוף המחוגים בקושי זזו, חשבתי שאני מתה...לבסוף אחריי כאבים והמוןן זמן הפעמון צלצל באתי לקום ממקומי לכיוון דלת הכיתה, לצאת להתקשר לאמא שתבוא לקחת אותי..הדבר הבא שאני זוכרת זה שהתעוררתי ומצאתי את עצמי שוכבת על המיטה של האחות...כש-4 פרצופים עומדים מעליי ומסתכלים, כנראה חיכו שאני יתעורר, האנשים היו : אמא, אבא, האחות, ועוד מישהו שלא הכרתי, אבל היו לו מדים , כנראה שהוא היה מהמוקד או משהו....
"מה..מה אני עושה פה??" שאלתי בקול צרוד
האחות: אשלי התעלפת מתוקה..
אני: מה?? למה??
האחות: כנראה שמלחץ..
אני: מוזר=/
אמא: באמת מוזר.. אף פעם לא קרה לך כזה דבר..
אני: כן..
אבא: בואי חמודה שלי אני אעזור לך לקום.. הולכים הביתה..
---: ואת תהיי בבית לפחות 4 ימים.. אמר האיש שבמדים..
אני: כן?!=)) אמרתי ועלה על פניי חיוך.. 4 ימים בלי בצפר..
---: חח כן..
אני: ישש
מקוות שתאהבו...
אוהבותותכן
חנוש וגלוש [=
יאאאא..3 פרקים מעעעעעעעלפים!!!!!!!!=]..
סיפור מדהיםםםםםםםםם..
חנוש&גלוש..הפסקתן לקרוא ת'סיפור שלי?? 😢..
הההמממששששךךך!!!!
גלושק'הההההההההההה
גלושששש נראה לך הפסקתי לקרוא את הסיפור שלך ?!
לא נראה לי הבנת את זה עדיין...אני כמו אלכוהוליסטית לסיפורים שלך חחח לא יכולה ולא רוצה להפסיק...קראתי את ההמשך פשוט לא הספקתי להגיב כי הייתי חייבת ללכת...
אוהבתותך!