אני ממש מקווה שנחזור....
הבעיה זה שאני לא רוצה שזאתי שהכרתי תתחלף...אני אוהבת אותה כל כך !
אני מרגישה כאילו אני מכירה אותה כל החיים שלי, יש לנו חיבור כזה...מבינות אחת את השניה בלי לדבר, אותו סגנון..
זאת הזדמנות לומר
beachbabe- אני אוהבת אותך חיים שלי !
QUOTE (aline_angel @ 26/08/2005) QUOTE (שמאוהבת @ 26/08/2005) אני הבנתי שאין דבר כזה חברים אמיתיים 😊
וחברים זה לא רק באגד..
יש גם בקופת חולים 😊
"יש חברים בכל מצב ויש חברים שתסתובב יתקעו לך סכין בגב!.."
לא מסכימה יש חברים אמיתיים צריך רק לדעת איפה למצוא אותם
"יש חברים שאיתך באש ובמיים ויש חברים שרואים אש וקופצים למיים"
אני דווקא כן מסכימה...
אין כזה דבר חברחפ אמיתיים...
-איימס-
אני חושבת שיש חברים אמיתיים... לדודה שלי יש חברה טובה עוד מיימי הגן (והיא בת 46-7)
פשוט לא כל אחד יכול להיות חבר אמיתי... צריך קליק שנשאר לתמיד וצריך הרבה אמון.
נכון שיוצא להיפגע הרבה מאנשים שציפית שישארו לצידך.. אבל חייבים להמשיך להאמין באנשים (לא בכולם)
זה לפחות היה נכון לגביי
QUOTE (xאיימסx @ 26/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 26/08/2005) QUOTE (שמאוהבת @ 26/08/2005) אני הבנתי שאין דבר כזה חברים אמיתיים 😊
וחברים זה לא רק באגד..
יש גם בקופת חולים 😊
"יש חברים בכל מצב ויש חברים שתסתובב יתקעו לך סכין בגב!.."
לא מסכימה יש חברים אמיתיים צריך רק לדעת איפה למצוא אותם
"יש חברים שאיתך באש ובמיים ויש חברים שרואים אש וקופצים למיים"
אני דווקא כן מסכימה...
אין כזה דבר חברחפ אמיתיים...
-איימס-
קוראים לך יובל במקרה?
[QUOTE=רומי_המאמי,26/08/2005] [QUOTE=xאיימסx,26/08/2005] [QUOTE=aline_angel,26/08/2005] [QUOTE=שמאוהבת,26/08/2005] אני הבנתי שאין דבר כזה חברים אמיתיים 😊
QUOTE (galush123 @ 26/08/2005) אני ממש מקווה שנחזור....
הבעיה זה שאני לא רוצה שזאתי שהכרתי תתחלף...אני אוהבת אותה כל כך !
אני מרגישה כאילו אני מכירה אותה כל החיים שלי, יש לנו חיבור כזה...מבינות אחת את השניה בלי לדבר, אותו סגנון..
זאת הזדמנות לומר
beachbabe- אני אוהבת אותך חיים שלי !
גם אני הרגתי חיבור והכל לזאתי שהייתה החברה הכי טובה שלי ואני וזאתי שכמו אחותי היתרחקנו ברמותתתת אבל אז הבנתיי שאיןןן אפ'חדדדדדדד שיחליף אותהה ואת תיראיי בעצמך....חברות הכי טובות זה סוג של תקופה שיכולה להישאר חודש חודשים כל החיים אבל אחיות זה לנצח!!
QUOTE (such a BABE @ 26/08/2005) אני חושבת שיש חברים אמיתיים... לדודה שלי יש חברה טובה עוד מיימי הגן (והיא בת 46-7)
פשוט לא כל אחד יכול להיות חבר אמיתי... צריך קליק שנשאר לתמיד וצריך הרבה אמון.
נכון שיוצא להיפגע הרבה מאנשים שציפית שישארו לצידך.. אבל חייבים להמשיך להאמין באנשים (לא בכולם)
זה לפחות היה נכון לגביי
מסכימה 100%
זה כל כך נכון........
חוזמזה שבאמת לא כל אחד יכול להיות חבר אמיתי אז למה הוא מצפה שיהיה לו חבר אמיתי?!
תיסתכלו על עצמכם ותעשו חשבון נפש עם עצמכם מה אתם נתת לאנשים כדי שהם יתנו לכם!!
ועם באמת ננתם ושום דבר לא בא בחזרה תמשיכו את החיפושים כניראה זה לא האחד שמשלים אותכם...
QUOTE (xאיימסx @ 26/08/2005) קוראים לי איימי...
בת כמה את ומאיפה ?
דוגרי גם אני חושבת שיש חברים אמיתיים ורק צריך למצוא אותם..
למרות שהייתה לי חברה הכי טובה לא יודעת אפילו אם הייתה או עדיין..
בכל מקרה התרחקנו ויענו יש מישהי באמצע וזה מעצבן כי לפני שנה וחצי בערך היינו קשורות אחת לשניה!
היינו מספרות הכל..
ועכשיו זה לא ככה... 😕
QUOTE (ט_ו_ל_י_ק @ 27/08/2005) דוגרי גם אני חושבת שיש חברים אמיתיים ורק צריך למצוא אותם..
למרות שהייתה לי חברה הכי טובה לא יודעת אפילו אם הייתה או עדיין..
בכל מקרה התרחקנו ויענו יש מישהי באמצע וזה מעצבן כי לפני שנה וחצי בערך היינו קשורות אחת לשניה!
היינו מספרות הכל..
ועכשיו זה לא ככה... 😕
או או איךך אני שונאת את הילדות האלה שניתקעות בעמצא אל תתיאשי ואל תוותרתי...
אני לא יודעת עם היא מוג הילדות שגם מסכסכות אבל עם כן אז תיהרי למה סיכסוכים הורסים מהקשר והמון מנסיון =]...הם הורסים אבל הם גם יכולים לחזק את הקשר..
לא היא לא מסכסכת היא חברה שלי גם...
אבל פשוט מתי שהיא לא נמצאת אז אנחנו סבבה והכל ואז מתי שהיא כן אני אוויר...
וכבר דיברנו על זה והכל והיא הסכימה איתי והיא בהתחלה טוב ועכשיו הכל חזר להתחלה..
QUOTE (ט_ו_ל_י_ק @ 27/08/2005) לא היא לא מסכסכת היא חברה שלי גם...
אבל פשוט מתי שהיא לא נמצאת אז אנחנו סבבה והכל ואז מתי שהיא כן אני אוויר...
וכבר דיברנו על זה והכל והיא הסכימה איתי והיא בהתחלה טוב ועכשיו הכל חזר להתחלה..
וואי איך אני מכירה את זה...היה לי את זה עם החברה הכי טובה שלי.....והבנתי שאני זאתי שצריכה לצאת מהשטח...היה לי מאוד מאוד קשה..אבל מה לעשות....
אבל עדיין תמיד יש לי את חברה שלי שהיא כמו אחותי שאני אוהבת אותה הכייכיכי בעולם ולא יוותר עלייה בחיים!!...לכל אחת יש את החברות שלה אבל אני והיא תמיד נישאר הכיכיכי =]
QUOTE (xאיימסx @ 27/08/2005) לי כל פעם שאני מכירה חברות חדשות ומתחברת אליהם ממש ממש ממש... או חברים.. (ידידים) ואנחנו ממש ידידים טובים!!
תמיד יש משו שנהרס אבל תמיד!
ובגלל זה אני מפחדת כל פעם להכיר מישו לעומק...
-איימס-
מבינה אותך מאמי...כי את מתחילה ליסמוך על מישהו ולהאמין בוא ותמיד או שהוא פוגע באימון שלך או שמישהו בא ומחליף את המקום שלך או שאתם פשוט רבים והכל נהרס...אבל את לא צריכה להיכנע...
את לא צריכה לפחד להיפגע....למה חלק מההיתבגרות זה היתמודדות עם הכאב..
בסוף את תימצאי מישהו או מישהי שתיראי שהכל ילך חלק וכייף..זה יכול להיות מחר יכול להיות עוד שבוע יכול להיות עד חודש יכול להיות עוד שנה אבל אל תיכנעי...=]