בטח שאני מעדיפה חברה הכי טובה ולמזלי גם יש לי כזאת!!!
איזה כייף זההה מישהו שאפשר לחלוק איתו את הכל והוא תמיד כאן בשבילך!
QUOTE (מ-י-ט-ל @ 28/08/2005) בטח שאני מעדיפה חברה הכי טובה ולמזלי גם יש לי כזאת!!!
איזה כייף זההה מישהו שאפשר לחלוק איתו את הכל והוא תמיד כאן בשבילך!
נכון =] אין כמו ההרגשה הזאת
QUOTE (aline_angel @ 28/08/2005) QUOTE (xאיימסx @ 27/08/2005) לי כל פעם שאני מכירה חברות חדשות ומתחברת אליהם ממש ממש ממש... או חברים.. (ידידים) ואנחנו ממש ידידים טובים!!
תמיד יש משו שנהרס אבל תמיד!
ובגלל זה אני מפחדת כל פעם להכיר מישו לעומק...
-איימס-
מבינה אותך מאמי...כי את מתחילה ליסמוך על מישהו ולהאמין בוא ותמיד או שהוא פוגע באימון שלך או שמישהו בא ומחליף את המקום שלך או שאתם פשוט רבים והכל נהרס...אבל את לא צריכה להיכנע...
את לא צריכה לפחד להיפגע....למה חלק מההיתבגרות זה היתמודדות עם הכאב..
בסוף את תימצאי מישהו או מישהי שתיראי שהכל ילך חלק וכייף..זה יכול להיות מחר יכול להיות עוד שבוע יכול להיות עד חודש יכול להיות עוד שנה אבל אל תיכנעי...=]
מסכימה עם אלין לגמרי..... וגמני ואחות שלי נורא התרחקנו =/ כי אסור לה לבוא אליי...
רק לי מותר לבוא אלייה.....
אין כמו החברות הכי טובותתתתת =))
זה לא רק בשביל לגלות סודות. או סתם שיעזורר..
זה חבר אמיתי זה הכלל
😊😊😊😊😊)
QUOTE (אליאלי @ 30/08/2005) זה לא רק בשביל לגלות סודות. או סתם שיעזורר..
זה חבר אמיתי זה הכלל
😊😊😊😊😊)
מסכימה לגמרי... 😊
QUOTE (אליאלי @ 30/08/2005) זה לא רק בשביל לגלות סודות. או סתם שיעזורר..
זה חבר אמיתי זה הכלל
😊😊😊😊😊)
גמאני מסכימה 😁