אותי לא תזכירי אההה.......זונה קטנה שלי 😊
ענבל החברה הכי טובה שלי כאן מהאתר
יש לי עוד 2 חברות הכי טובות
שאותן לא נזכיר כרגע.
ענבל מנהלת פורום החופש הגדול
ופורום העלאת תמונות ופלשים
היא פשוט בן אדם מדהים!
כיף לי לשתף אותה בכל מה שעובר עליי
וכיף לי לשמוע את מה שעובר עליה
פשוט כיף לי איתה! 🙄
לא בחרתי תשובה, כי אני לא חושבת כמו התשובות שכתבת.
מצד אחד זה טוב שיש חבר הכי טוב [לי יש ידיד הכי טוב אז נוח לי לדבר על זה בלשון זכר.] כי יש מי יהיה איתך באש ובמים גם כשעצוב וגם כשמח בלב. וגם אנחנו שם בישביל מישהו, זו ההרגשה הכי טוב אחרי שאתם משמחים מישהו.
מצד שני, זה לא טוב, כי אולי הוא רק נראה החבר הכי טוב, ובעצם בכל רגע הוא עלול לתקוע סכין בגב. או שיש צד אחר, ואז כשאתם רבים זה הרבה יותר כואב מכל ריב אחר, כמובן שכשמשלימים זה הכי כיף בעולם. אבל בריב עצמו זה כאילו מישהו מאיים לעצור לנו את פעימות הלב, זה ממש כואב.
בכל אופן, לי יש ידיד טוב, ואני יודעת שהוא אחד כזה לכל החיים, הוא הבנאדם הכי יקר לי בחיים [אחרי אמא שלי ואח שלי] ואני לא אוותר עליו בחיים. הוא בחיים לא יתקע לי סכין בגב, ובחיים לא יבגוד בי ובאמון שלי. הוא בחיים לא יעלם לי, בחיים. הוא אחד כזה לכל החיים.!!!!
ואני שמחה שהוא הידיד הכי טוב שלי.
QUOTE (aline_angel @ 23/08/2005) QUOTE (xאיימסx @ 23/08/2005) QUOTE (זה_לא_אני_גם @ 23/08/2005) יש לי אח תאום שהוא כמו חבר הכי טוב [[=
ועוד שתי חברים שהם כמו אחים שלי
כיף לך!!
😊
-איימס-
סתם שאלה בתמונות שלך זה שני בנים מתנשקים? 😊
יאפ!!
=]]]]]]]
😁
-איימס-
יש לי חברה הכי טובה..לפחות , הייתה לי \= לא יודעת אני כל כך מבולבלת בחצי שנה אחרונה, אני כבר לא יודעת 😢
QUOTE (galush123 @ 24/08/2005) יש לי חברה הכי טובה..לפחות , הייתה לי \= לא יודעת אני כל כך מבולבלת בחצי שנה אחרונה, אני כבר לא יודעת 😢
מה זאת אומרת מבולבלת?... :\
QUOTE (xאיימסx @ 24/08/2005) QUOTE (galush123 @ 24/08/2005) יש לי חברה הכי טובה..לפחות , הייתה לי \= לא יודעת אני כל כך מבולבלת בחצי שנה אחרונה, אני כבר לא יודעת 😢
מה זאת אומרת מבולבלת?... :\
אתה הומו =]?
ורומייייייייייי אהובתתייי דיברתי על אחים שלי שהם הכי קרובים =] =] =]
אבל את החברה הכיכיכי טובה שלי =]
זאת בכלל בת... היא לא יכולה להיות הומו
שאלתן עם אני הומו?!
אממ.. זהו אני בת!! אז............ אני לא הומו!! 😯
פשוט אני אוהבת הומואים!!!!! 😁
-איימס-
אני הבנתי שאין דבר כזה חברים אמיתיים 😊
וחברים זה לא רק באגד..
יש גם בקופת חולים 😊
"יש חברים בכל מצב ויש חברים שתסתובב יתקעו לך סכין בגב!.."
QUOTE (xאיימסx @ 26/08/2005) שאלתן עם אני הומו?!
אממ.. זהו אני בת!! אז............ אני לא הומו!! 😯
פשוט אני אוהבת הומואים!!!!! 😁
-איימס-
חחחחחחח...הייתי בטוחה את בן חח =] סורי מאמי
QUOTE (שמאוהבת @ 26/08/2005) אני הבנתי שאין דבר כזה חברים אמיתיים 😊
וחברים זה לא רק באגד..
יש גם בקופת חולים 😊
"יש חברים בכל מצב ויש חברים שתסתובב יתקעו לך סכין בגב!.."
לא מסכימה יש חברים אמיתיים צריך רק לדעת איפה למצוא אותם
"יש חברים שאיתך באש ובמיים ויש חברים שרואים אש וקופצים למיים"
לא יודעת..אני ממש מבולבלת , הייתה לי את אותה חברה הכי טובה במשך 9 שנים
עברנו ביחד ה-כ-ל , וזה שלא היינו באותו בצפר לא שינה כלום, תמיד נשארנו החברות הכי טובות..
ובחצי שנה אחרונה מ-מ-ש התרחקנו ואני הכרתי חברות חדשות, ויש שם מישהי אחת, שחשובה לי כמו החיים ואני כל כך אוהבת אותה...ואני כבר לא יודעת אם יש לי החברה הכי טובה ...יש לי חברות ממש טובות, רק שזאת לא אותה חברות
\= אני כל כך מבולבלת...
QUOTE (galush123 @ 26/08/2005) לא יודעת..אני ממש מבולבלת , הייתה לי את אותה חברה הכי טובה במשך 9 שנים
עברנו ביחד ה-כ-ל , וזה שלא היינו באותו בצפר לא שינה כלום, תמיד נשארנו החברות הכי טובות..
ובחצי שנה אחרונה מ-מ-ש התרחקנו ואני הכרתי חברות חדשות, ויש שם מישהי אחת, שחשובה לי כמו החיים ואני כל כך אוהבת אותה...ואני כבר לא יודעת אם יש לי החברה הכי טובה ...יש לי חברות ממש טובות, רק שזאת לא אותה חברות
\= אני כל כך מבולבלת...
וואי את לא יודעת פשוט כמה שאני מבינה אותך מאמי..
הייתי באותו המצב תביני....זאתי שאת איתה 9 שנים היא כבר כמו אחותך עם החזקתם מעמדד ויש את התקופות האלה שמיתרחקים אני מבטיחה לך שאתם תחזרו להיות חברות בבום....וזאתי מהבצפר שלך היא חברה הכי טטובהה שלך זה עינין של תקופה את תיראי איך היא תיתחלף עם הזמן אבל זאתי שאת איתה לא תיתחלף אפ'פעם...זה לפחות המיקרה שלי..
למרות שלי יש חברה הכי טובבה שאני יודעת שהיא תישאר להיות הכי טובה ואחותי זה משהו אחר היא תמיד תמיד תישאר אחותי לנצח =]
QUOTE (aline_angel @ 26/08/2005) QUOTE (xאיימסx @ 26/08/2005) שאלתן עם אני הומו?!
אממ.. זהו אני בת!! אז............ אני לא הומו!! 😯
פשוט אני אוהבת הומואים!!!!! 😁
-איימס-
חחחחחחח...הייתי בטוחה את בן חח =] סורי מאמי
חחח זה בסדר... בקטנהה...
גם במציאות חושבים שאני בן!! 😯 כי יש לי שיער קצר ואני......
שטוחהה 😊
-איימס---