QUOTE (such a BABE @ 22/08/2005) אמממ כן.. יש סיבה שלא?
😕
אממ... האמת שיש סיבה...
אבל אולי זה לא קרה לכם...
וגם לא יקרה....
ואני מקווה מאוד שלו!
בשבילכם!!
אוהבת...
-איימס-
מה הסיבה? ריב?
אני וחברה שלי רבנו מיליון פעמים הריב הכי קשה שלנו היה על בן
ובסוף.. 😊 כמו תמיד מצאנו את עצמינו יחד 😊
חברים זה לצחוקים וגם לזמנים הקשים..
אבל כמובן שלא כל ידיד הוא חבר אמת
בטח שרוצה חברה הכי טובה!
וכבר יש לי אחת 😁
מורנית שלי כפרות עליה!!!
*~ענבל~*
חחחחח...
טוב אני הלכתי לישון!!!
😯 קצת עייפה
אז ביי...
ולילה טוב לכולם!!!!
-איימס-
לילה טוב!
כן גם אגד הוא מקום למצוא בו חברים....
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 22/08/2005) איכס אגד כולם זקנים שם
😂 חחחחחחחח איזה סטלה את חברים יש רק באגד פרוש שאן דבר כזה חברים
כי למי יש חברים באגד!
יש לי שתי חברות קרובות אף אחד מיהם לא הכי טובה
לי יש חברה טובה ,אני מספרת לה הכל!,אני ליצדה בטוב וברע ......אני אוהבת אותה!
אור זאת את!!!!!!