אמ... בעיקרון אין לא חברה הכי טובה...
כולם חברות טובות שלי.
יש לי איזה 2 שבדרך כלל אני מסתובבת איתן ומספרת להן הכל. אבל עדיין אני לא מחשיבה אותן להכי הכי טובות, אני מעדיפה להיות מחוברת לכולם מאשר לאחת.
QUOTE (JestMe @ 22/08/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 22/08/2005) איכס אגד כולם זקנים שם
😂 חחחחחחחח איזה סטלה את חברים יש רק באגד פרוש שאן דבר כזה חברים
כי למי יש חברים באגד!
אני יודעת חחחחחחחחח בגלל זה כתבתי את זה
חברה טובה? חבר טוב?
דוגרי רק באגד יש כאלה..
אין אין.. כמה סבלתי,ואני ממשיכה לסבול.. תאמינו לי.. ק-ש-ה מאוד למצוא חברות אמיתיות..
אז אם יש לכם אחת.. תשמרו עליה,שלא תברח.. כי קשה למצוא אחרת..
1.כן, כי יש למי לגלות סודות. ומי שיעזור
QUOTE (stavush @ 23/08/2005) חברה טובה? חבר טוב?
דוגרי רק באגד יש כאלה..
אין אין.. כמה סבלתי,ואני ממשיכה לסבול.. תאמינו לי.. ק-ש-ה מאוד למצוא חברות אמיתיות..
אז אם יש לכם אחת.. תשמרו עליה,שלא תברח.. כי קשה למצוא אחרת..
נכון!!!
אחח...
-איימס-
יש לי אח תאום שהוא כמו חבר הכי טוב [[=
ועוד שתי חברים שהם כמו אחים שלי
QUOTE (זה_לא_אני_גם @ 23/08/2005) יש לי אח תאום שהוא כמו חבר הכי טוב [[=
ועוד שתי חברים שהם כמו אחים שלי
כיף לך!!
😊
-איימס-
גם אני רוצה אח או אחות תאומ/ה 😢
חברה הכחי טובה זה שטויות יש לי את הידידים שלי שאני מתה עליהם וכמה חברות פה ושם וזהו הכי טוב ככה
QUOTE (JestMe @ 22/08/2005) אנשים יש חברים רק באגד
מאמי זה כל כך לא נכון!!
יש לי חברה הכי טובה עם אפשר לקרוא לה חברה..למה היא ממש כמו אחותי..
ויד לי גם 3 ידידים הכי טובים שאני מטורפת עליהם והם אמיתייים!
יש כזה דבררררר צריך רק למצוא את האנשים שמשלימים אותך ושאתה יכול לסמוך עליהם!
QUOTE (זה_לא_אני_גם @ 23/08/2005) יש לי אח תאום שהוא כמו חבר הכי טוב [[=
ועוד שתי חברים שהם כמו אחים שלי
הוא למשל משלים אותיי הוא כמו אח שלי!! הוא ואח שלו התאום כפרות עליהם!
צחוש מושלם שלייייי אוהבתותךך (אבא)..חחחחחחח
מי שאומר שאין כזה דבר עדיין לא מצא את האחד...
QUOTE (xאיימסx @ 23/08/2005) QUOTE (זה_לא_אני_גם @ 23/08/2005) יש לי אח תאום שהוא כמו חבר הכי טוב [[=
ועוד שתי חברים שהם כמו אחים שלי
כיף לך!!
😊
-איימס-
סתם שאלה בתמונות שלך זה שני בנים מתנשקים? 😊
QUOTE (such a BABE @ 22/08/2005) מה הסיבה? ריב?
אני וחברה שלי רבנו מיליון פעמים הריב הכי קשה שלנו היה על בן
ובסוף.. 😊 כמו תמיד מצאנו את עצמינו יחד 😊
חברים זה לצחוקים וגם לזמנים הקשים..
אבל כמובן שלא כל ידיד הוא חבר אמת
שתדעוו כולםםםםםםםם ריביםם רק מחזקים את הקשר!
וחברים שלא רבים זה לא חברים זה ניקרה שמישהו שפוט של
מישהו כי זה לא יכול להיות שהם מסכימים על כל דבר......
אני והמושלמת שלי רבנו הרבה אבל זה רק חיזק את הקשר שלנו.....
QUOTE (LooVee @ 22/08/2005) אמ... בעיקרון אין לא חברה הכי טובה...
כולם חברות טובות שלי.
יש לי איזה 2 שבדרך כלל אני מסתובבת איתן ומספרת להן הכל. אבל עדיין אני לא מחשיבה אותן להכי הכי טובות, אני מעדיפה להיות מחוברת לכולם מאשר לאחת.
מאמי זה שיש לך חברה הכי טובה או 2 זה לא מונע מימך להיות מחוברת לאחרות או אחרים...