mayafi10: מאיושששששששששששש מדהימהה שלייי תודה בובהה על התגובהה ובאמת מניאק חיחי
שחר!לה: שחוש תודה על התגובה בקרוב המשךך!!
דגלכח:מרינוששששששששששששששש כמה זמן שלא שמעתי ממך..!!
סתםםם לא שמעתי ממך אז אמרתי ננסה באיי סי סתם רציתי לדבר איתך😊
תודה בובה על התגובהה ובקרוב המשךךך...!!
ותמשיכי גם את שלךך מואה ענקיתתת
תמוש המאמוש: תמושששש מדהימונתת תודה בוביתת והוא באמת רע! איכס הם מגעילים מוצוו
עדן--עפולה: עדנוששששש תודה מאמי שלי על התגובהה ואני איתך בקשר לערסים חיחי !!
מור'צי 😊
אמאאא מאמיייי אני לא מאמינה איזה חזקה אתתתת
אחרי הכלל את עדיין על הרגליים...
אני מחזיקה ממך!!!!
לאף יו בייבי
איי_לאב_טושיף טניווושש מדהימונת תודה מאמי על התגובהואין מה להחזיק חחח אני לא עד כדי כך חזקה היו הרבה רגעים שחשבי על הנורא מכולל חיחיחי (מי השפיע עליי אויי) אוהבת אותך מוצוו
מור'צי 😊
בובה נו מה עם המשךך????=[
QUOTE (mayafi10 @ 07/01/2006) איכסהה איזהה מניאקקק
מוריי תמשיכיי בובהה אני במתחח
מדהיםם כמו תמיד
אוהבתת'תך
מאייהה
מה עובר על האיתייי הזה?!?!?!?!?!?!?!?!
הוא יקבלל מככככככות
בנזונהההההההה
דגלכח: מרינוש אני ינסה להמשיך מחר בובה כי היה לי מבחן מואה ענקיתת!!
-=-2תאל!ש-=-: באמת מה עובר עליו :/ חיחי בקרוב המשך בובהה שלילילילילי
לפ יוו
מור'צי 😊
הפרק מוקדש למאיוששששששששששש לפ יו בובההההההההה
בחורה כמוך מסתובבת לבד?!
הם ממשיכים לרות "חצים באוויר" לזרות מלח על הפצעיםםםם
מי פוחד מהם עוד אנשים שמחפשים צומי יא'ק ככה הם רוב הערסים
שונאתתתתתתתתתתת!!
ואז...
===פרק 55===:
נו את לא רוצה לענות לנו ?? את שותקת?
תחפפו לי מהרשתית מה לי ולכם יאללה עשיתם ת'סצגה שלכם ומחיתי להם כפיים
זהו נגמר, יפה, אחלה שחקנים עכשיו ביייייייייייי!!
נווו לא הבנתם ת'רמז ?! סעו מפהההה!!
איזה שער יפה יש לך התחיל אחד מהם ללטף את שערי בעדינות שאצבעותיו מועברות בין שערותיי
תוריד ממני את הידיים שלךך!
זזתי לצד השני בספסל וערס מספר 2 בא והתיישב בציד עליו התקדמתיי
אוייי ילדים קטניייםםםם!!
באתי לקום אח ערס מספר 3 עמד מלפנים דיי איזה קרציות אמרתי נלך בראש שלהם והמשכתי לשבת שיקבלו את כל הצומי שבעולםםם
איזה יפה את אחד מהם שינן לי והתחיל מתקרב ..
אז מה לא הולך לכם עם הפוזה על כולם היום נטפלים לבנות אה ?
קול קרה מרחוק
כל הראשים הופנו לאותו ילד..
הוא התקרה והערסים התרחקו ממני כמו שראו רוח רפאיםם
הסתכלתי עליו מתקרב אבל לא אמרתי מילה
הם פשוט קמו והלכו ואפילו לא הסתכלו אחורה ((חחחחח))
הם עשו לך משהוא הוא אמר במבט מודאג?
לא זה בסדר תודה! עניתי וחייכתי לעברו
אויי שכחתי להציג את עצמי
קוראים לי טל
נעים מאוד מור
מור ,מממ..שם יפה לילדה יפה..!
חייכתי אליו והוא אליי היה לו פשוט מבט כובש היה בינינו פשוט קליק ראשוני
אז למה את פה לבד?
סתם לא בא לי להיות עם אנשים עכשיו..
אהה אז אני ילך?והתרומם מאט
לא ...תישאר דווקא נחמד להכיר אנשים חדשים מדי פעם
כן את צודקת...
אז מה ספ..רגע הוא קטע את שטף דיבורו..
מה קרה לך?
כלום .
לא העיניים שלך הם לא כמו של כולם
אני מכיר את זה ידידה טובה שלי איבדה את אבא שלה והעיניים שלה נראים בדיוק כך
עצובות ולא יודע...
השפלתי את מבטי מאט ...לא בא לי לדבר על זה בוא נעביר נושא והסתכלתי עליו במין מבט של "בבקשה"
טוב איך שאת רוצה הוא אמר נכנע
ספר לי קצת על עצמך שאלתי וחייכתי חיוך מאולץ..
טופ אז קוראים לי טל אני מהאזור פה עברתי לא מזמן לכאן מרמת גן
אני בן 17 וחצי אני לומד בבית הספר ליד מרכז הפיס עם את מכירה אני לא זוכר איך קוראים לבית ספר וחייך
"שש שנתי" אמרתי מצחקקת
רגע למה הערסים האלה ברכו ממך כזה מהר?
סתם היה לי תקל איתם בעבר ויראתי להם מאותו יום הם משתדלים לא להתעסק איתי
אההה הבנתי חחחח איך הם ברחו
כה צחק אחריי יש לך צחוק חמוד סינן
חייכתי ...הוא חמוד לאללה חשבתי לעצמי
אז מה ספרתי לי את על עצמך...
אני מור אני בת 16 אני גרה פה באזור וגם לומדת בשש שנתי אני עדיין מתפלא שלא ראיתי אותך עד היום
גם אני איך פיספסתי אותך יאוו אני לא יודע איך?!
איזה חמוד אתה!
גם את!
בואי נלך לטייל פה בסביבה משעמם להישאר במקום אחד
מה אני יעשה אני אינפרקטיבי ((חיחיחי))
טופ עניתי בפשוט וקמתי ממקומי
תגיבו לי זה מויי חשוב ליי
מור'צי 😊
איזהה יפהה בובהה שלייייייייייייי..
ואיי נשמעע חמוד לאללה..
המשךךךךךךךךך
שבוע טוב
עדן--עפולה: עדנוש תודה יפתי על התגובההה והוא חמוד מוצוו 😊 שבוע טופיי לפ יוו!!
שחר!לה: שחוש תודה על התגובה בובה ובקרוב המשך חיחי מואההה!!
מור'צי 😊
מור'וששש
סליחהה שלא הגבתי לך לפני בובהה
פשוטטט יש לי לחץץ בחייםם
גרר שונאתת שזהה קורה
או שיש ת'ימיםם שאני לא עושה כלום
או שיש ת'ימים שאין לי זמן לנשום
אבל מה אנחנו מדברים עלי חחח
פרקק מושלםםםםםםםם כמו תמיד
חח הצחקתת אותיי עם המספרים שנתת לערסים
אוו אני מריחהה פה אהבהה חדשהה 😍
אוהבתתת'תךך מלאאאאאא מלאאא
ותודהה שוב עלל ההקדשההה 😁
מאיושששש
mayafi10: מאיושששש מדהימנותתת אחת חיחיחי!!
כה היו שם 3 חיחחיחי
וכה אני מכירה את זה שבוע של מתכונות אמאאאאאאאא אני מתה :/
נימאס לי מהמבחנים והמתכונות האלההה
מזל עוד מאט נפתרים מתנ"ך ואזרחות ישששששששששששששש
ישששששששששששששש
איזה שימחהה חעחעחעחעחעח
ועכשיו תגובה שלךךך חיחיח
איזה חמודה יאווו וכה כה אוליי יש אהבה חדשה 😁
ובקשה 😊
אוהפתתתת מויי מויייי
מור'צי 😊
-=-2תאל!ש-=-: בתוש בדיוק הגבתי לךך חיחיח איזה תזמון בקרוב המשך תודה על התגובה מאמייי
מור'צי 😊