איי_לאב_טושי: טניושש תודה בובה על התגובה ובפרק הבאה תדעי מואהההה!!
שחר!לה: בקרוב בוביתת תודה על התגובה מאמי
מור'צי 😊
יא איזהה יופפי...
מהממם מאמי שליי המשךך
שתהיה לך שנה טובה
עדן--עפולה: עדנוש תודה בובה על התגובה אוהפת אותך מוצוו
מור'צי 😊
מורוש יפיופיתוו אני כל יום נכנסת לבדוק אם יש המשך ומתבאסת=[
תמשיכי כבררר.. אני במתחחח..=[
אוהבת המוןן מרינוש=]
המשךךךךךךךךךךךךךך...!!!
יפה שלייי
אני אוהבת אותךךךך..!!!
דגלכח: מרינוששששששששש בובה תודה על התגובה אבל תאמיני לי שזה מבאס שלא מגיביםםם
זה לא נותן לך חשק לכתוב אבל אני מקווה שעוד היום יהיה המשךךךך לב יווו בובההההה
pirsing: שירוששששששששששש תודה מאמי על התגובה בקרןב יהיה המשךךך
מור'צי 😊
QUOTE (איי_לאב_טושי @ 31/12/2005) מה היה שםםםםםםםםםםםםם?!?
כפרות עליךךךךךךך שימי המשך חיחיח
לאףף יווו
מוווווואהההההה
אבל יש את אלה שמגיבים ובשבילם צריך להיות לך הרצון להמשיךך..חיחיחי
את מוזמנת להמשיך לקרואתסיפור שלי בובה..
הפרק מוקדש לטניושש לב יוו בובהההה!!
ועליתי לחדר שמתי את הצלחת והכוסות על הסיפריה וקפצתי למיטה ..
איייי מזה?? מקודם זה לא היה פההה!!
הזזתי מעט את השמיכההה דיי מאיפה זה הגיעעעעעעעעע??
===פרק 54===:
בדיוק מה שבא לי עכשיוווו חפיסת שוקולד ממולא בתות יאמיייייייייייייי!!
פתחתי את הכופסק בעדינות ובטוחה היה פתק קטן בצבע ורוד...
"מורי שלייי הנה לך שוקולד בדיוק כמו שאת אוהבת ואחרי שהכרתי אותך
הבנתי ששוקולד זה לא הדבר הכי מתוק בעולם"
איזה חמוד חשבתי לעצמיי אוףףףףףףף אני רוצה לדעת מי זהההה!!!
פתאום איתי נכנס לחדר עם שער רטוב וטרניג שחור והעניים הכחולות שלו ננצו אהבתי כל כך את העניים שלוו התמכרתי עליהם בטירוףףףףףףףףףףף!!
ככה פותחים שוקולד ולא מכבדיםםם.
אוף חבל שלא אמרתי "בלי כיבודים"חחחחחחחח נראה לך אני יוכל לגמור חפיסה שלמה מה אני פיל ...
חחחחח לא את יותר יפה ממנו חחחח הוא צחק וקפץ למיטה וחיבק אותי אליוווו
את כל כך חמודה שאת צוחקתתתתתתתתתתת!!
הוא אמר מחקה אותי וחופש שיניים לבנות מדהימותתת רררררר...והשפתיים האלה מממ...
פתאום הוא עצר לרגע והסתכל עליי בלי לזוז ..
איתי הכול בסדר?? אמרתי מעבירה את ידי ליד פניוווו.
והוא לא זז דיי מה עושים ? מה עושיםם?? הזלובייבויץ הזההה הוא חלא אמר איך עו..
ואיתי פשוט נישק אותייייייייי אייי איזה נשיקה מדהימההההההההה
הניך את ידו מתחתת לגבי ונשכב מעליי מעט נשיקה הזאת לא יודעת עשתה לי משהואאא
כמו געגוע מלווה ב...נו לא יודעת מההה אבל היה בנשיקה הזאת משהוא תהור
לא סתםםםם משהוא מדהיםםםםםםם
הרגשתי את חום גופו מלווה בריח הבושם שלווו אייי התהפנטתי מעט ((חחחח))
העביר את ידו החמה על ביטני ..
ותוך כמה דקות התנתקנו שותקים לא אומרים מילהההה
העניים מדברות בעד עצםםםםם
"את כל כך יפה " הוא אמר והסתכל אל תוך עיניי אין את מדהימהההההההה
בחיים לא הכרתי אחת כמוךךךךךךךךך
את משגעת אותיייייייייי!!! אין לי טעם לקום בבוקר עם לא תיהיה
מוא...אני אוהב אותךךךך אני לא מסוגל לחיות שניה בלעדייך את האושר שליייי
את גורמת לי לחייך כל בוקררר
את מהפנטת אותייי אני מתרגש בכל פעם שאני לידייךךך נכון שלפעמים
אין לי מה להגידד אבל
אין אני משוגעעעעע אני חולה במחלת האהבהההה
אין ליי כבר מה להגיד לךך אני פשוט אוהב אותךךךךךךך יפה שלי
הוא אמר בשתף קצףףףףף
אני חושבת שאני מרגישה אותו דבר ..אמרתי בחיוך קטנטן אני פשוט לא יודעת
מה אני מרגישה עם זה בסדר מה שאני עושה פשוט קצת קשה לי עם העניין של דניאל
אבל איתיי אני נדלקתי עלייך מהרגע שראיתי אותך
עשית לי משהואאא למרות שדניאל לא נשכח
אבל אני מבטיחה שזה יעבור נכון אני לא ישכח אותו אבל אני יכולה להמשיך בחיים שלי
ורוח קרה נכנסה מהחלון הוא קם והלך לסגור תחלון שפניו מופנות אלייי
הרגשתי שזה סימן סימן קטן כמו אישור שדניאל שיחרר אותי שהוא תמיד איתייי שםםם
ותמיד ישמור עליי אבל זהו הוא סימן שדוחף אותי להתגבר עליו גם עם זה קשה
נשקתי לשפתיווו של איתי הרגשתי מין דחףףף כזה להראות לו שאני
בכלל לא משחק בו ולא בעניין של לשחרק בווו יש
בו משהוא שאין לאף אחדדדדדדדדדדד
הוא משגעעעעעע הוא מושלםםםםםםםםם גם ביופי וגם באופייי
מורצו'קקק אני כל כך אוהב אותך כל כך פחדתי שזה לא יקרה בחייםםםםםםםםםםם
חשבתי שאני שוב התאכזבבב אבל בובה רק שתדעי שעם את רוצה זמן אני יתן לך כמה שצריךךךך
אני אוהב אותך אני יתן לך את החיים שלי עם צריךךך
דיי איתיוש אתה כזה חמודדד ונשקתי לו על שפתיו האדמדמותתת
חיבקתי אותו חזק בלי יכול לשחרר
אבל אזזז...
תגיבו לייי זה חשוב לי מאודדדדדדדדדד
מור'צי 😊
א=מ=א מהממםם..
מאמי יש לך תמונה שלך או של איתי?? או שלח שניכם?< חחח
איזהה מקסיפם איתי נשמעעעעעע
המשךךךךך
שנה טובה ושבוע טוב
עדן--עפולה: תודה בובה על התגובהההההההה וכה יש לי תמונה של איתי ודניאל וגם שלי
כן הוא חמוד מאודדדדדדדדדד שבוע טופ גם לך בוביתתת
מור'צי 😊
את יכולה לפרסם תתמונה?!?!
ואז לערוך אותה?
רק שאני אראהההה
פליזזזזזזזז=]
ובקשר לפרק..
נדירררררררררררררר
מממ מדהיםםםם איך שאת כותבת.....מדהים
תמשיכיייי
ד"א יש לך תמונה ?!?
שימיייייי פליזייי חחח
כה שימיייייי
ופרקקק יפההההה יאאא
תמשיכייי בובה..