שחר!לה: תודה על התגובה בוביתתתתתת אני ימשיך עם יהיו תגובות ככה למי אנ ימשיך??
-=-2תאל!ש-=-: בתאלוששששששששששש תודה על התגובה יפה שליי אני ימשיך שהיו תגובות
שנינוש_הבובה: שניני אמרתי לך את לא חייבת לקרוא רק עם בא לךךך לפ יוווו
מור'צי 😊
יייייייייייששששששששששששש סיימתיי לקרואאאאא אתה
הסיפור המושלםםם הזההההההההההה, מורוש את לא יודעתת מה את מדברתת
הכישרוןן שלךךךךךךך אדירררר, ובכלל לא משעממםם, נסחפתי כל כך...
אמאאאא הסיפור הזה כל כך מצמררררר,
עצובבבבבבבבבב, את כותבת מדהיםםם בובהההההההה
ואני אמרתי לך שהסיפור לא משעמםף ועכשיו אני יכולה להגיד בביטחון
מאמי שלי הוא לא משעמם ומי שלא קוראא מפסידדדדדדדד
כישרוןן משמיייייייייייםםם
פששוטט מפסידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
יאאלה בובהה אני מחכהה להמשךךך, ודחוףףףףףףףףףףף
אני אוהבתת אותךך והמוןןןןןןןןןןןןןןןן
ושוב אני אומרתת סיפורררררררררררררר
מ=ו=ש=ל=ם
מ=ד=ה=י=ם
מ=צ=מ=ר=ר=
ס=ו=ח=ף
פשוט
מ=י=ו=ח=ד
קבליי מוואההההההה ענקיתת
לאףף יוו
מורצ'וקקקק תמשיכייי מאמיייי=]
שנינוש_הבובה:אמורהההההההההההההההההההההה דיי איזה חיוך העלת לייי
דיי את כזאת מלאכיתתת ויודעת תמיד לפרגן גם עם זה לא הסיפור הכי הכי שיש
כישרונית שליייייייייייייייייייייייי אוהבת אותך המונים בוביתתתתת
אין את ילדה מדהימההה מיוחדתתתתתתתתתתתתתתת!!!
קבלי מואההההההההההההה ע=נ=ק-י=ת!!!
אוהבת אותך מליאןןןןןןן
-=-2תאל!ש-=-: טופפ בתאלוששש אני ימשיך עוד היוםםם לב יוו בובההההה
מור'צי[B][COLOR=purple] 😊
QUOTE (פיקולו @ 29/12/2005) שנינוש_הבובה:אמורהההההההההההההההההההההה דיי איזה חיוך העלת לייי
דיי את כזאת מלאכיתתת ויודעת תמיד לפרגן גם עם זה לא הסיפור הכי הכי שיש
כישרונית שליייייייייייייייייייייייי אוהבת אותך המונים בוביתתתתת
אין את ילדה מדהימההה מיוחדתתתתתתתתתתתתתתת!!!
קבלי מואההההההההההההה ע=נ=ק-י=ת!!!
אוהבת אותך מליאןןןןןןן
-=-2תאל!ש-=-: טופפ בתאלוששש אני ימשיך עוד היוםםם לב יוו בובההההה
מור'צי[B][COLOR=purple] 😊
=] לובבבבבבבב יוו המוןן
והסיפור משהו משהו משהוו מיוחדדדדדדדדד
חח לובבבבבבב יוו המוןן
מוואההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
שנינוש_הבובה: שנינוש מואההההההההה אוהפתתתתתתתתת !!!אמורה שליי!!
שחר!לה: בקרוב בוביתתת!!מואההה
מור'צי 😊
-=-2תאל!ש-=-: בתאליייי אניימשיך כבר מחר כי אין לי ממש מצברוחח אוהבת אותךך מוצווווו
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 30/12/2005) -=-2תאל!ש-=-: בתאליייי אניימשיך כבר מחר כי אין לי ממש מצברוחח אוהבת אותךך מוצווווו
מור'צי 😊
מקווה שישתפר המצב רוח=[
לכל דבר אני פהה=]
מחכהה להמשךךךך
בתאלושששש
מאמייייייי איזה פרקקק יאאאוווו
איך אני מתה על הסיפורררר שלללך!! ועליך גם חיחיחיח כפרות עליך
שימי המשך בוביתתתת
לאבבב יאאאא
-=-2תאל!ש-=-: אני כבר רושמת בוביתת
איי_לאב_טושי: טניושש בובה צ'לייי תודה מאמי על התגובה אני כבר רושמת יפתייי מואהההה
מור'צי 😊
הפרק מוקדש לשניני אמורה שלי לב יווווווווו בובית קטנטנההה!!
ותוך כדי מחשבות הגענו לבית ..איתי שילם ויצאנו לכיוון הבית
עלינו במדרגות לאט לאט שידיי מחבקות את איתי חזק סובבתי את המפתח ופתחתי את הדלת
כל הבית היה חשוךךךךךך
===פרק 53===:
התקדמנו בהליכת עיוורים לכיוון התג הקטן שבקיררר
האור נדלק ומאות בלונים הועפו עליינו ומאות זיקוקים שהחזיקו הילדים הקטנים שבמשפוחההההה
יאווווווווווו אי שכחתי יש לאיותיוש ימולדת היוםםםםםםםםםםםםםםםםם
דיי איזה סתומה אנייי !!!
איתי היה בהלם והבעת העצב השתנתה לחיוך רחב שהתפרס על פניו והבליט את עיניו הכחולות
רונה אימו של דניאל שלקחה את איתי בחסותה הייתה מאושרת כאילו בנה הוא זה שעומד שם
היא כל כך אהבה אותו ..טוב איך אפשר שלא?!
הוא כזה מתוקקקקקקקקק חייכני כובש אין הוא פשוט מושלם כימעט כמו דניאליי שליי!!
לפחות הוא קיבל את בשורת המחלה מעורבת בשימחה חשבתי לעצמי
החלטתי שכדי להנציח את זה ...עליתי למעלה והבאתי את המסרטה והדלקתי אותה לפני שלא יקרה כמו פעם שעברה שצילתי על כלום חייכתי לעצמי וירדתי במדרגות מחזיקה בידי את המסרטה
אוליי כדי שנביא גם מצלמה עליתי שוב והבאתי גם את המצלמההה
כיוונתי על איתי את המסרטה והתחלתי בתהליך ההנצחה..
"אז מה איתי לא תחייך אליי " אמרתי
מה?? איתי נבהל והסתכל לכיוונייי..."אויי מור לאאא נווו "וציחקק
נו אז מה אתה אומר על המסיבה שאירגנו לך הרגשת ? התרגשת?
" לא בכלל לא ידעתי הייתי כל כך עסוק מסביבי וכן מודה התרגשתי זה הזכיר לי את הימים שהייתי בן 6"
אוייי איזה חמוד הפצרתיי!!
גם את חמודהה הוא החזיררר
וככה עברו להן שעתיים מצחיקות ומעייפות צילמתי את איתי עם החברים עם משפחתו החדשה וכמובן שגנבתי גם תמונה עם החתיך !!
השעה הייתה 23:00 עלינו לחדר שלי וצנחנו על המיטה בעייפותתת..
איזה כייף היה אמרתי לו משפשפת את עיניי מעט
כןןן..היה מצחיקקק היה ממש ממממממגניב!!
טוב איתיוש אני עפתי להתקלח ואתה אחריי..לקחתי בגדים דורדורט וקרם גוף והוספתי..
אמא שלך הביאה לך בגדים הם בסלון בתוך התיק של "דיאדורה" ככה שאין לך מה לדאוג
בסדר רק אל תגמרי לי את המים החמייםםםםם!! הוא עוד הספיק לצעוקקק
נכנסתי ופתחתי את ברז המים לבדוק עם יש מים חמים יש אויי ממש רותחיםם!
התפשטתי ונכנסתי לתוך זרם המים החמיםםם הסתבנתי וחפפתי איזה כייףףףף לא בא לי לצאתת!!
טוב נו נשאיר לו מים חשבתי ויצאתי בלת ברירההה
מרחתי על עצמי קרם גוף רחני והתזתי דורדורנט התלבשתי הסתרקתי ועשיתי 2 צמות ..
אייי איזה ריחחח הוא סינן שנכנסתי לחדר
חייכתי ומרחתי קרם פנים "את נראת כמו ליצן"
חחח ...כה אני לא ליצן אמרתי בקול תינוקי אני ליצנית!!
טוב אני ילך להתקלח כבר באאאא
והלךךךך...
נכנסתי למיטה מתחת לפוך ופתחתי טלויזיה...הגרון שלי יבש אני ילך להכין לי ואיתיוש משהוא
ירדתי לסלון ומזגתי לי ולאיתי קולה וצלחת עם כל החטיפים ביסלי ,במבה ,קוביות שוקולד,כפלי,אפרופוו
ועליתי לחדר שמתי את הצלחת והכוסות על הסיפריה וקפצתי למיטה ..
איייי מזה?? מקודם זה לא היה פההה!!
הזזתי מעט את השמיכההה דיי מאיפה זה הגיעעעעעעעעע??
תגיבו ליי זה מאוד חשובבב לייי!!!
מור'צי 😊
מה היה שםםםםםםםםםםםםם?!?
כפרות עליךךךךךךך שימי המשך חיחיח
לאףף יווו