מווווורוששש
קראתי עכשיו הכולל בובהה
דיייי זהה פשוטטטטטט מקסים
כל כך מרגשש
כמהה דמעותת יצאו ליי
אוףף כל כך עצוב בובהה
אין לי מילים לתאר את הסיפור שלך ובכלל אותך היית ילדה , את כל כך אמיצה כל כך מיוחדת
וצורתת הכתיבהה שלך פשוט מדהימההה!!
ממ יש לי שאלה בת כמה היית שדניאל ז"ל נפטר??
אניי רוצה המשך בובה אני במתחח
אוהבתת'תךך
מאייייההה
-=-2תאל!ש-=-: בתאליי תודה על התגובה בובה שלליליליליל וכה יש לי אבל של איתי אין לי במחשב רק של דניאלי תיכנסי לאיי סי שלי אני ישלח לךךךך לפ יוו
תמוש המאמוש: תמושש תודה מדהימונת שלי על התגובההההה ויש לי אני לא רוצה לפרסם פה אבל תיכנסי לאיי סי עם את רוצה אני ישלח לךך!! מואיתתתתת!!
שחר!לה: שחושששש מושלמת קטנטנההה תודה על התגובה מאמי ותיכנסי לאי סי אני ישח לך אנילא רוצה לפרסם כאן... מואההה
mayafi10: מאיהההההההההההההההההההה דיי איזה כייף ליי תודה בובה שהקדשת כמה זמן לקרוא זה מויי חשוב ליי איזה חמודה את יאוווווווווווווו שלמותתתתתתתתתתתתתתתתתתת
וכההה יש קטעים מאוד עצבים שאני בעצמי בכיתי שכתבתי אותםםםםםם
אין תודה בובה שובב
והייתי כימעט 16 משהוא כמו 15 +
תודה בובה שוב תמשיכי להגיב מואהההההה
לפ יווו מוצווו!!
מור'צי 😊
יאאאא מאמייייי איזה פרק מעללללללללללללללללף
ומה?!?! הוא מוקדש לייייייי =]] יופי יאייייייי
חיחיחיחיח מתה עליךך בובבבבה!!!
תמשיכי לכתוב מדהים כמו שכתבת עד עכשיו
לאףףףףף יו המונים =]
איי_לאב_טושי: טניושששש בובה שליי תודה על התגובה בובההה
וכה זה מוקדש לךךך לפ יוו בובהה שליי!!
מור'צי 😊
יאאא..
אולי תעלי באתר.. תמונה שלך וגם תמונה של דניאל ז"ל...
המשךךךךךךךךך
שבוע טוב
עדן--עפולה: עדנושש אני לא ממש רוצה לעלות עם את רוצה כנסי לאי סי שלי אני ישלח לךךך לפ יוו
מור'צי 😊
שחר!לה: הוא נמצא בפרטים חיחיחי לפ יוו
מור'צי 😊
הפרק מוקדש לתמוש_המאמוש אוהפתתתתתתתתתתתת מוצוו!!
אני אוהב אותך אני יתן לך את החיים שלי עם צריךךך
דיי איתיוש אתה כזה חמודדד ונשקתי לו על שפתיו האדמדמותתת
חיבקתי אותו חזק בלי יכולת לשחרר
אבל אזזז...
===פרק 55===:
+צילצול בדלת+
אכיזתי השתחררה דיי מהר אני באה איתי סיננתי לעברו
ויצאתי מהחדר..ירדתי מהר במדרגות תוך כדי שאני צועקת "רגע" "רגע"
רק שניה הוספתי וחיפשתי את המפתחות שהיו במגרה הנה מצאתי!!
קראתי לבסוףףףף "עוד שניה" הנה...פתוח!
אמרתי וחיוכי התפרש...
היי שלום..מי את?
ענת..היא אמרה וחייכה חיוך סתמי היה לה שער ארוך חלק בצבע חום ועיניים גדולות ירוקות רזה ומתנשאת כזאת מאלה הסנוביות איך שראיתי אותה היה לי הרגשה רעה
אההה כן,אני מכירה אותךאמרתי ?
לא אני מחפשת את איתי אמא שלו אמרה שהוא צריך להיות כאן קבענו לצאת היום לאיזה סרט
אה? אמממ? שנייה אני יקרא לו בואי תיכנסי
היא נכנסה וסגרה אחרי את הדלת
והתקדמה לעבר הספה בסלון והתיישבה בנוחיות ואני עליתי לקרוא לאיתי:/
איתי אמרתי ונכנסתי לחדר עם פרצוף קצת מדוכא
מה קרה?
מישהיא מחכהלך למטה היא אמרה שהבטחת ללכת איתה לסרט היום..
אה? אויי שכחתייי נכון דיי... ענת!
הוא ירד למטה ואני אחריו ירדתי לאט מדרגה מדרגה שהמון מחשבות מתרוצצות במוחיי
היי ענתוששש הוא אמר לה במתיקות ונשק בעדינות ללחיה
בסדר יאללה אתה בא אליי ואז נצאא לסרט..
אוקיי כבר באא הוא עלה מהר במדרגות אפילו לא הביט בי ארז את הדברים
שלו כאילו עשה את שלו שם בתיק הכחול שלו וירד במדרגות תוך שהוא מדלג על כמה מדרגות
איתי? אמרנו ש..לא הצליחתי לסיים הוא יצא עם ענת שהם
מחובקים וסגר אחרי את הדלת בטריקה
מה קרה פה ! חשבתי לעצמי עד עכשיו הוא היה נחמד אליי וטובבב כל כך..!
איך זה השתנה במהירות כזאת אני כבר לא יודעת מה לחשוב הרגשתי צביטה בלב
והמצב רוח ירד פתאוםםם ..הלכתי באיטיות לדלת הכניסה פתחתי אותה
עומדת ומסתכלת על שניהם
ליד המכונית כשהוא פותח בג'נטלמניות את דלת
המכונית ומיד רץ לדלת שלו פחת אותה ונכנס מהר
לחץ על הגז והם נעלמו משם השפלתי את מבטי
ונכנסתי הביתה סגרתי אחריי במפתח ונשענתי על הדלתת...
זה כל כך פגע ביי הוא הוא התעלם ממני איך הוא הלך ככה מהר בלי להגיד
מילה אחרי מה שקרה בחדר שנפתחתי אליו שהראתי לו שאני מרגישה אליו משהוא
מה הוא השיג את שלו כאילו אני כבר לא קיימת? המילים היפות שאמר לי היו סתם?!
היה לי כל כך רעעע עליתי לחדר מהר ונשכבתי על המיטה עוצמת את עיניי נזכרת המחשבות
עלו לי כמו פלשבקים של מה שקרה לא ידעתי מה לעשות
איך להרגיש הוא הצליח לבלבל אותי נכון אבל אז..אז..הוא פשוט התעלם השיג את שלו?!
החלטתי לצאת קצת לנשום אוויר להיות קצת בחוץ...
לבשתי ג'ינס צמוד ונעלתי את המגפיים החומים עם הפרווה ולבשתי את החולצה הורודה
אספתי לקוקו לקתי פאלפון כסף למקרה חירום וירדתי למטה
פתחתי את הדלת ונעלתי אחרייי מתהלכת ברחוב
בלי שום מקום ללכת אליו כל החברים שלי פשוט התרחקוו אין להם כבר כוח
למצבי רוח שלי לדרך שאני מתנהגת אבל אני מבינה אותםםם לא תמיד אפשר לסבול אותי.
הגעתי לפארק ישבתי באיזה ספסל נחמד בין 2 עצים גבוהים וחשבתי הסתכלתי על העוברים ושבים
זוגות מחובקים שגרמו לי ליותר סבל וכאב ..דניאל בחיים לא היה עושה לי את זה ..חשבתי
אז התקרבו קבוצת ערסים עם לבוש זרוק כזה עם סיגריות ושרשראות
איכס אני שונאת כאלהההה!!
הם התקרבו לעברי וישבו על הספסל עליו אני ישבתי
הייי בובההה מה שלומך? רוצה לארח לנו חברההההה יזה שער איזה עיניים התחילו געת בשערי
אוליי דיי ..לא הראתי להם שאני מפחדת או משהוא כזה
מה אתם רוצים תעופו לי מהרישטית...
מזהלא בראש שלי אז יאללה סעו ..נו אתם פה עדיין?
הם לא הלכווו..הם רק המשיכווו
מה חמודה לא טוב לך? וריח רע של אלכוהול נדף מהםםם הם לא היו
שיכורים אבל הריח של האלכוהול הסגיר
אותםםםם הם נראים בסדר גמור
טוב אוליי תעופו מפה ...!!
ועם לא בא לנו התחיל השני מדבר אנחנו רוצים להיות פה איתך! למה את לבד?!
בחורה כמוך מסתובבת לבד?!
הם ממשיכים לרות "חצים באוויר" לזרות מלח על הפצעיםםםם
מי פוחד מהם עוד אנשים שמחפשים צומי יא'ק ככה הם רוב הערסים
שונאתתתתתתתתתתת!!
נווו אז...
תגיבו לי זה חשוב ליי מוצווו
מור'צי 😊
איכסהה איזהה מניאקקק
מוריי תמשיכיי בובהה אני במתחח
מדהיםם כמו תמיד
אוהבתת'תך
מאייהה
מווווורווווווששששששש יפיופיתוו שליייייייי היו כמה פעמים ששלחת לי הודעות באייסי אבל לא הייתי ולא יכלתי לענות לך.. תצרי איתי קשר כשתוכלי רציתי לדעת מה רציתתת!!!
ההמשך בנ"ז אוהבתתת אותךךךךך המוןןןןן וגמניי שונאת כאלההה.. אוחחחחח להרוג אותםםם מגעיליםםם!!!!! מה הם חשים ת'צמםם?!?!!?!?
מוריי יפיופה אם את אוהבת אותיייי שימי המשךךךך דחוףףףףף אני חייבת לדעת מה נסגר ולמה איתי עשה את זהה ומה נסגר עם הערסיםםםםם יואווו פליזיי דחופוששש!!!! 😢
אוהבת אותךךך תמידדדדדד מרינושש=]
מור'וושש
אניי רוצהה המשךך בובה! חייח
אוהבתתת מוצ'וו
מאיוששש
יואאא איזה רעעעעע הוא ....מסכנה =/
והערסים האלה בעעעע שונאתתתתתת אותם!!
מכוערייםםםםם..
המשךךךךךךךך מאמיי שליייייייייי
שבת שלום