QUOTE (פיקולו @ 12/01/2006) mayafi10: מאיושששש מדהימנותתת אחת חיחיחי!!
כה היו שם 3 חיחחיחי
וכה אני מכירה את זה שבוע של מתכונות אמאאאאאאאא אני מתה :/
נימאס לי מהמבחנים והמתכונות האלההה
מזל עוד מאט נפתרים מתנ"ך ואזרחות ישששששששששששששש
ישששששששששששששש
איזה שימחהה חעחעחעחעחעח
ועכשיו תגובה שלךךך חיחיח
איזה חמודה יאווו וכה כה אוליי יש אהבה חדשה 😁
ובקשה 😊
אוהפתתתת מויי מויייי
מור'צי 😊
אהה גמלי יש אהבה חדשה
אני כל כך מאושרתתתתתתת
הלוואיי שכולכןן תהיו מאושרותת כמוני יפותת שליי
יאללה מורושש אני מתגעגעתת
שימיי המשך חיחיח
אוהבתתך
מלאאאאאאאאאאאאאאא
מאיוששש
mayafi10: מאיוששששששששששש מהפה שלך לה' 😊
ואני ישים היוםםם לפ יוו בובהההה מואהההההה
מור'צי 😊
אוייאויייאוייאויייי מי מי מי מי מי כותבת מושלםםםםם?!?!?!!?!?
את חייבת לי המשךךך חחחחחחח דחופייי אני במתחחח!!!
כמו תמיד.. אגב..!!!!
אוהבת אותךךך מורי שליייייייי=]
דגלכח: מרינוששששש יפה שלי מי מי מי מי מי מי אוהב אותך יותר ממני חעחעחעחע?!
אני ינסה לרשום היום לפ ייוו מוצוווו
מור'צי 😊
הפרק מוקדש לבתושששששששששש יפה שליייי מואהה ענקיתתת
בואי נלך לטייל פה בסביבה משעמם להישאר במקום אחד
מה אני יעשה אני אינפרקטיבי ((חיחיחי))
טופ עניתי ובפשוט וקמתי ממקומי
===פרק 56===:
טיילנו לנו קצת בפארק ודיברנו הרבה
הוא ממש מדהים עם זה בצורת הדיבור שלו וגם יופי בכלל לא חסר לו
פתאוםםם התחיל לרדת גשם אויי גשם זה מילה קטנה לעומת מה שהיה שם ((שונאת להיות בחוץ ופתאום התחיל לרדת גשם)) רצנו מתחת למתחם של אחד הבניינים
וחיכינו שם עד שהפסק הגשם
תרשי לי הוא התקרב אליי ושם עליי את המעיל החמים שלו
תודה הסתכלתי עליו וחייכתי עם אף אדוםםם
אויי יש לך אף אדום אמר מצחקק
חחחח תתרגל ככה זה שקררררררררררר ברררר..
עדיין קר לך ?
כהההה
אוקיי הוא אמר ומשך בכתפיו וחיבק אותי אליו מעביר לו את חומו
אייי רציתי להקפיא את הרגע הזה לעולם הרגשתי כל כך טוב איתו ומוגנת באותו רגע לא חשבתי על כלום רק על מה שקורה לי מה יש לי ? עד עכשיו הרגשתי משהוא חזק לאיתי ממש התרגשתי שנישקתי אותו
ועכשיו אני מתחבקת עם טל ילד שרק היום הכרתי ויש שם שהוא איזה קליק
הגשם התחיל להיפסק והשמש התחילה לצאת מבין העננים האפורים
יצאנו והתהלכנו בין השלוליות שנוצרו בשביל ובדרך הביתה..
בואי אני ילווה אותך הביתה הוא אמר מחייך
בסדר עניתי בפשטות
והמשכנו ללכת דיי בשקט
עד שטל שבר את השתיקה
אז מה איתך עכשיו יש לך מישהוא?
לא כרגע לא עניתי ולך?
לא היה לי עד לפני שבועיים ונפרדנו
כמה זמן הייתם ביחד?שאלתי
מממ... אני חושב ש4 חודשים הוא פסק לבסוף
אההה..
ומה איתך? כאילו לא היה לך אף אחד ?
היה עניתי והכול חזר אליי כמו פלאשבקים
נו אז ספרי למה את שותקת.
היה והחיים הפרידו בנינו אמרתי מתאפקת לא לבכות ....
מזתו'מרת?
שהוא נפטר בפיגוע ...ועזב אמרתי נושכת את שפתיי ועיניי התמלאו דמעות
אויי אני מצטער ועצר במקום מצטער ששאל
זה בסדר המשכתי וששמתי לב שהוא לא לידי והסתובבתי לכיוונו מה קרה למה נעצרת?
אני מצטער הוא אמר והתקדם אליי עד שעמד מולי והסתכל לי בעיניים
וחיבק אותי ואני החזרתי חיבוק
אני לא דעתי אני שוב...מצטער
זה בסדר אתה לא היית אמור לדעת..לא קרה כלום ששאלת..
עם תרצי לדבר איתי אני תמיד כאן יפה שלי
"יפה שלי" כל כך התגעגעתי לזה שקוראים לי ככה שמישהוא מפגין חיבה אליי ולא מתוך מחוייבות אלא באמת מרצון טוב
משהוא בקול שלו אמר לי שאני לא טועה וזה הכן נכון
בסדר מאמי עניתי לסוף...
כאן אני גרה אמרתי והצבעתי לעבר הבית
אויי בית יפה ...התפעל
אתה רוצה לעלות?נשב נדבר שם
מממ... לא זה בסדר אני ממלא הולך לסבתא שלי לקחת את אחי הקטן
אבל אני ישמח לקב את הפאלפון שלך.
חייכתי וכתבתי לו אותו בפאלפון שלו והוא רשם לי את שלו
אני ידבר איתך בובההה
טופ מאמי ...
היי מי אתה התקדם לעברנו צל של אדם שרק קולו נשמע
נצמדתי לטל והוא החזיק את ידי
כאילו מסמן לי לא לפחד
הצל הלך והתקרב לעברנו ומתוך כל הערפל ראיתי שזההה...
תגיבו ליייי זה חשוב לי מאודדד
מור'צי 😊
קצרצררר..חח אבל יפהה (:
המשךך...
איייייייתיי הקקקקקה!
תנקססססססס על הפרק המוקדשששש=]
המשששך
איתיייי...
מורי תמשיכי דחוףףף בבקשהההה אם את אוהבת אותי=>תוכיחי...חחחחחחחחחחחחחחחחח
סתאםם אני ממש חייבת המשךךךך!!!! 😢
מהממםםםםםם
איזהה חמודד טלללללללל
המשךךךךךךךךךךך
שבוע טוב
שחר!לה: שחוששששיפה שליי קצר סורי יש לי עומס אבל מבטיחה לפצות לפ יוו מוייי
-=-2תאל!ש-=-: בתוששש תודה על התגובה מאמי שליי ואוליי חיחיחי מואהההה ובקשה
דגלכח: מרינוששששש מושלמת שליללילילילי תודה על התגובה מאמי ואני ינסה מבטיחההה!!! יום חמישי מתכונת ואחרי זה תקבלו המשך חיח ילף יווו מואהההההההההההההה
עדן--עפולה: עדנוששש יפה שלי תודה על התגובה מאמוש וטל כה הוא מאמי לב יווו😊
מור'צי 😊
אוף נוו היום כבר יום שישי ואין המשך אני עומדת לבכותתתתת :'(
אוף נוו היום כבר יום שישי ואין המשך אני עומדת לבכותתתתת :'(
כנ"ל
מאמייי מה עם ההמשךך??!!
שבת שלום
מאמי אני מהבוקר יושבת על הסיפור..
ואני רוצה להגיד לך שהסיפור שלך פשוט...
מ
ו
ש
ל
ם
מה לא עשיתי שקראתי אותו...
בכיתי, צחקתי, נכנסתי להלם, רקדתי, שרתי(שירים עצובים)
ממש נכנסתי לסיפור..😊
מאמי את כותבת מדהיםם..
ושתדעי שאני מעריכה אותך על כל היכולת שלך לעבור את כל הדברים שעברת...
קודם עם דניאל ואחרי זה עם איתי...
מאמי את 😊 (מלכה)
אם זה היה קורה לי לא בטוח שהייתי עוברת את זה...=\
וזהוו התמכרתי לסיפור שלך ואני מקווה שתמשיכיי😊
ד"א זה האיי סי שלי ==>>261728582
כנסי אם בא לך 😉
וזהוו כאן סיימתי😊
אוהבת, סופה😊