מוורושש?
יש לך יומולדתתת?@! (:
דגלכח: מרינוש בובה היום(שבת) יש לי מומולדת אז אני ינסה להמשיך יום שבת בלילה או ראשון חופש ישששששששששששש חיחיחי לפ יווו מואהההה
עדן--עפולה: עדנוש כנ"ל מה שאנרתי למרינוש תודה מאמי על התגובה לפ יו מואהההההההההה
-=-2תאל!ש-=-: כנ"ל מה שאמרתי למרינוש לב יוו בובה ואחלה סיפור יש לך מואההההההההה
sufipufi: סופהההההההההההההה יאוו איך התרגשתי מהתגובה שלךך וסורי על העיניים יאוו איזה חמודה אתתתתתתתתת תודה בוהההה וזה תהליך מאוד קשה עד עוברים
זה לא היה עד כדי כך קל כמו שזה נראהההה
בכלל לא...
שמחה שאהבתת יאוו איזה כייף קוראת חדשהההההההההההההההה😊
ואני יכנס לפ יוו בובה שליליליל
ותודה ענקיתת גם על התגובה וגם על החיוך שהעלת לייי
מור'צי 😊
כן!@?
יאייי(:
ממממממממממממזל טובבב בובהה..
עד 120..!!!
שכל מה שתירציי תקבליי
ותמשיכיי תמיד להיות כמו שאתתתת מושלמתתתתתת..
אאאאאאאאאאוהבתתת 😘
יאאאאאאא תודה בובהההההה איזה חמודהההההההההה לפ יוו ומואה ענקיתתתתתתתתתתתתת
ענקיתתתתתתתתתתת
מור'צי 😊
מורווווווווווש מזל"ט יפיופהההה!!
מאחלת לך את כל הטוב שבעולםםםםםם!!
אוהבת המוןןןןןןן!!
מרינוש =]
מאמי, נהנתי מכל רגע בקריאה😊
וד"א משו שנזכרתי..
מ=ז=ל ט=ו=ב בובה😊
שתחייה עד 120😊
ושתהיי רק מאושרתת 😊
ובהצלחה בכל מה שתרצי לעשות=]
ושתידעי שאני תמיד פה בשבילךך😊
את אחת הילדות שאני יותר מחזיקה מהן...😊
ואני אוהבת אותךך לאללה מאמי😊
וזהווו שלך, סופוש😊
דגלכח: מרינוששששש מדהימונת תודה בובה שלילילילי לפ יוו מוצוווווו מואה ענקיתתתתתתתתת!!
אין את ילדה מדהימההההההההההה
sufipufi: סופההההההה מושלמת שליי תודה בובה אין איזה חמודה אתתתתת😊
ואין מה להחזיק ממני חיחיח אני עוד ילדה רגילה לעומתך מושלמתת
לפפפ יוו ומואה ענקיתתתתתתתתתתתתת ענקיתתתתתתתתתת
לפ יוו הכי בעולםםםםםםםםם
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 22/01/2006) דגלכח: מרינוששששש מדהימונת תודה בובה שלילילילי לפ יוו מוצוווווו מואה ענקיתתתתתתתתת!!
אין את ילדה מדהימההההההההההה
sufipufi: סופההההההה מושלמת שליי תודה בובה אין איזה חמודה אתתתתת😊
ואין מה להחזיק ממני חיחיח אני עוד ילדה רגילה לעומתך מושלמתת
לפפפ יוו ומואה ענקיתתתתתתתתתתתתת ענקיתתתתתתתתתת
לפ יוו הכי בעולםםםםםםםםם
מור'צי 😊
מורוש בייבי😊
לעולם אל תמעיטי בערכך...😊
אתת מ-ו-ש-ל-מ-ת 😊
ואני מתה עליייייייייייך בטירוףף😊 😉
והכללל באהבה מותקקקקקקקקק
אתת ה- 😊 😊
זכרי את זה תמידדדדדדדד
אז מווווווווואה הכי ע-נ-ק-י-ת בעולם=]]
אוהבתת אותךךך הכי שישש באוצ'י😊
sufipufi: סופה מושלמת שלייייייייייי חיחי אני לא ממעיטה מערכי אני אומרת ת'אמת חחחחח את מלכההההה חיחעחעח איזה חודה תודה בובה מואה ענקיתתתתתתתתתתת
ענקיתתתתתתתתתתת
מור'צי 😊
הפרק מוקדש לסופה לפ יוו בובה תודה על הכול מואהההההההההה
היי מי אתה?
התקדם לעברנו צל של אדם שרק קולו נשמע
נצמדתי לטל והוא החזיק את ידי
כאילו מסמן לי לא לפחד
הצל הלך והתקרב לעברנו ומתוך כל הערפל ראיתי שזההה
===פרק 57===:
איתי שאלתי בתוך ליבי? לא הגיוני הוא נמצא עם הבחורה שלו
הדמות הלכה והתקרבה וראיתי שליבי לא טועה שזה הכן איתי ...מי היה מאמין.
הוא העמד מולנו הסתכל בטל כמה שניות ואז פתח את פיו ושאל...
מי אתה ?
טל ! ענה לו באדישות כאילו חש שיש שם משהוא באוויר
אההה...ומה אתה עושה איתה?
מזה החקירה הזאת התפרצתי לדבריו של איתי
מה הבעיה שלך מה קרה הבחורה שלך הלכה החלטה לחזור אליי?
המשחק לך לא הצליח לך ! אין מה לעשות אני כבר לא תמימה כמו שאתה חושב
או חשבת המטרתי עליו את כל מה שחשבתי
אב...
בוא טל אמרתי לו לא נותנת לו לסיים
טל בא אחרי ועלינו במדרגות לכיוון הבית
זהו נימאס לי ממנו אמרתי שאני סוגרת אחרינו את הדלת,
מי זה אבל שאת נותנת לו ככה יחס מה קרה ?
אויי זה סיפור ארוך...ארוך מאוד.
יש לי זמן מאמי הוא אמר והחזיק את ידי והוביל אותי לכיוון הסלון...
נחתנו שנינו על הספה שאני מחבקת את רגליי אליי ומראה זוג גרביים ורודות ((חחח))
מה קרה הוא התחיל ספרי לי מהתחלה
מממ... זה התחיל אחרי המוות של דניאל שחזרתי בראשי
ניסיתי להתאבד
מה???? למה??
ככה זה שמאבדים מישהו קרוב אלייך שהייתה איתו במשך 3 שנים צמודים אחד לשיני עם דבק מגע..
טל השפיל את מבטו כאילו מאשר את התנהגותי
והייתי מאושפזת תקופה בבית חולים ומפה זה מתחיל
הוא הגיע יום בהיר אחד הפתעה
הוא עזר לשקם נפגעי מוות של אדם קרוב כי הוא גם חווה את זה ורצה לעזור
הוא הגיע אליי והתיישב ליד מיטתי ורצה לדבר איתי ואני אפילו לא הסתכלתי אליו
אבל הוא התעקש ובאיזה שהוא מצב הסתובבתי ו...רגע שניה עליתי לחדרי
במהירות וחזרתי עם 2 תמונות
הנה תסתכל שמתי את שני התמונות אחת ליד השניה
זה אותו אחד...הוא ענה לא מבין
כימעט אמרתי זה דניאל הצבעתי על תמונה מצד ימין וזה איתי והצבעתי על התמונה הנוספת כמה שהם דומים נאנחתי
מההההה? אני לא מאמין והנה שמתכלים על 2 התמונות יש הבדלים אבל מעטים מאוד
זה ממש הזוי
הנה לזה יש נקודת חן קטנה על הסנטר ולזה יש שער יותר קהה
נכון...עניתי וחייכתי
אני התבלבלתי נורא חשבתי שעבדו עליי
זה העלה בי המון והתאכזבתי לגלות שזה נכון שדניאל נפטר עזב לתמיד ואיתי הוא מישהו אחר חדש לא אותו אחד
בילתי איתו המון ועברנו רגעים יפים ופחות יפים
ויום אחד פשוט שהתנשקנו זה עשה לי משהוא הרגשתי שאוליי קמצוץ של אהבה התעורר בי
התגעגעתי למישהו שיאהב אותי שיחבק אותי שילטף ינשק ואני יאהב בחזרה
אבל יום אחד הגיע בחורה לבית שלי לחפש אותו והוא פשוט לקח את הדברים שלה והלך ואפילו לא התייחס אליי לא אמר דבר כאילו עשה את שלו כבש את הילדה הזאת
השבורה והתמימה ולא מזמן איבדה את החבר שלה
מצא משהוא מאתגר לכבוש
ושהוא עשה את זה הוא יכול להמשיך הלאה
אויי זה מגעיל אני ממש כועס את יודעת חבל שלא הראיתי לו מזה הוא ממש חוצפן
השפלתי את מבטי וקירבתי את רגליי אלי
אל תהיה עצובה מאמי בבקשה אני רוצה חיוך הוא לחש לתוך אוזני והרים את סנטרי בעדינות והביט אל תוך עיניי
חייכתי אליו את יותר יפה שאת מחייכת ! הוא פסק
נתתי לו נשיקה על הלחי ...תודה לחשתי לו
הוא עוזר בלי שום אינטרס אין לו סיבה נסתרת וזה מה שאהבתי בו
גם לא חסר לו יופי ככה שהוא ממש מושלם חשבתי בליבי
הוא חיבק אותי אליו שאני נשענת על כתפו מכורבלת בתוכו הרגשתי כל כך מוגנת כמו חום ואהבה שיצא ממנו אהבתי את מה שהרגשתי
בואי הוא אמר וקירב את שפתיו לאוזנו והתחיל לשיר
" בצבא הכי חזק שבעולם הלחם למענך ,את התקווה האמיתית שבחיי שואב אני ממך
בבקשה לעולם יהיה מחייכת שאת נעצבת אני כמו לא קיים..אני כמו לא קיים"
חיוכי לא ירד ממני
כל כך חמודד.!!
הרגשתי טובבב טוב כל כך עד ש....
תגיבו לי זה חשוב מויי חשוב לייי
מור'צי 😊
יאוו אני לא מאמינה הילדה הכי מושלמת בארץ הקדישה לי פרק מושלם=]]
מאמי תודה על ההקדשה גמ'ני אוהבבתת אותךך=]]
וד"א יצא לך מדהים כמו כל הפרקים שלךך=]
שלך, סופוש=]
sufipufi: סופההה מושלמת שליליליל תודה מאמי על התגובה הנדירה הזאאתת!!
ובקשה חעחעחעחעחע מואהה ענקיתתת לפ יו מוצוו
מור'צי 😊
שחר!לה: תודה בובה על התגובההה😊
מור'צי 😊