הפרק מוקדש לשחר!לה אין אין עלייך אוהבת אותך מוצווווווווווו מואה ענקית
" בצבא הכי חזק שבעולם הלחם למענך ,את התקווה האמיתית שבחיי שואב אני ממך
בבקשה לעולם יהיה מחייכת שאת נעצבת אני כמו לא קיים..אני כמו לא קיים"
חיוכי לא ירד ממני
כל כך חמודד.!!
הרגשתי טובבב טוב כל כך עד ש....
===פרק 58===:
איתי פתח את הדלת שכולו רטוב מהגשם
אני לא ילך עד שאת לא תקשיבי לי הבנת?!
הוא אמר ועיניו בערו מעצבים!!
מה אתה רוצההה?? לא הבהרנו את הכול בחוץ... אין לי יותר מה להוסיף ולך אני לא מעוניינת להקשיב בטח שלא לך הבנת!! מה אתה חושב שיש לך עוד זכות..!
זכות לבוא ולצעוק עליי אחרי ההתעלמות שלך בבוקר עניתי לו באדישות ושמתי את ראשי על כתפו של טל
אוליי תתרחק ממנה הוא בא וישב בינינו אני וטל הסתכלנו אחד על השני דיי מופתעים
ואני במיוחד מזה ההתנהגות הזאת פה ממש התעצבנתי מה עובר עלייך איתי?
מה עובר עליי?
אז בוא אני יגיד לך מה עובר עליי...איך את מעזה איך דיי אני משתגע!!
איך שהתנשקנו והיינו ביחד ואהבו אחד את השני ובילינו ונהנו ביחד את מוותרת על זה איך?? אני לא מבין אותך
סליחה ?? עמדתי שידי על מותני אני זאתי שהזמנתי את ידידה שלו לבית שלי "שתחפש אותך" אני זאת שעליתי בריצה לחדר לקחתי את הדברים שלי והלכתי מתעלמת !?
אההההה תגיד מה קורה איתך אני לא המשחק שלך ועם חשבת לרגע ככה תצא מהסרט אבל מיד!
מה? אני התעלמתי ממך?
אל תנסה לשחק אותה תמים עכשיו אתה הלכת איתה והתעלמת פשוט התעלמת!
מממ.. הוא חשב רגע ושתק!
זה נכון ! כאילו כבשת את מה שהיה קשה להשיג וידעת מה שקורה או יותר נכון מה קרה לא חסר לי צרות גם בלעדייך תאמין לי!
עכשיו כך ת'רגליים שלך ולך ...פשוט תעזוב!
אני לא רוצה מה תעשי לי?!
אני לא זז מפה ! הוא עמד באמצע הסלון עם ידיים משולבות
איי היא אמרה ל..
דיי טלוש עזוב אותו הוא סתם משלה את עצמו עזוב שיישאר עד שימאס לו שידע שעצם זה שהוא עומד פה לא תעזור לו
או תשנה את דעתי
צודקת ! הוא אמר וחיבק אותי..
בוא נראה איזה סרט רגע מממ... yes 1 מממממ...yes2 רגע תראי מה יש בyes 1-
"אהבה בחודש נובמבר" זה סרט מזה חזק! אמר מחייך
איתי שם לב שטל מתלהב מהסרט וסרט דיי רומנטי שלא צריך צלע שלישית
הוא התקדם ועמד מול הטלוויזיה דורש צומי.
בהתחלה לא שמנו לב אבל זה התחיל להימאס איתי נו תזוז כבר די לחפש צומי
לא גמרנו עם הגנון?
לא ! אני לא גמרתי איתו אני עדיין שם
כן! שמתי לב אמרתי באדישות..טוב עם אתה בגנון אז גם נתייחס אלייך כאל בגנון
בוא איתיוש חמודי תראה טלוויזיה איתנו אמרתי באדישות..
איתי לא ענה והסתובב לכיוון הטלוויזיה והיה עם הגב אלינו
"אויי איזה יפה הסרט הזה אני מכיר אותו אחלה שחקנית" אמר מתגרה
דיי איתי אין לי עצבים אלייך תן לי לראות בשקט טלוויזיה רוצה תישאר לא רוצה את יכול
ללכת אין לי כוח להתווכח איתך !
אני לא זז מפה!
דיי נמאס לי איתי קם מהספה..
לא תפסתי בידו והתיישב חזרה יאוו איזה מעצבן ..!
לא אתה לא קם הוספתי אני קמה! לי כבר נימאס ממנו ,ממש ילד קטן שדורש צומי
איתי נגעתי בכתפו אל תיגעי בי החזיק בידי חזק
תלך מפה! דרשתי.
לא רוצה מה תעשי לי !
אני לא יעשה לך כלום אין לי מה לעשות לך זה הבית שלי תלך או שתזוז מהטלוויזיה אנחנו לעומתך מעוניינים לראות סרט בלי שתפריע רוצה ללכת
תלך עכשיו !
לא רוצה נו דיי כבר הזזתי אותו בעדינות ממקומו מול הטלווזיה
את יודעת מה הוא אמר לפתע דחף אותי ופנה לדלת
"איהההההההההההה" צעקתיייייייי דרחתי על משהוא,אהו אהו אהו!!
קיפצתייי במקום
טל כבר לא השתלט על עצמו והלך לכיוון איתי שדי נבהל מהצעקה ואז..
תגיבו לי זה חשוב לי מוצווווווווווווו
אוהבבבבבבבתתתת...
מור'צי 😊
יאווו מוקדשש ליי?#@
תודההההההה מורוששששששששש
אוהבתתת אותךךךך המוןןן המוןןן מושלמתתתתתתת שלייי אין עליךיךךיךיךךךך 😘
המשךךךךךך דחוףףף
תודההה על ההקדשהההההההההההההה ((:
העלת לי חיוך 😊
שחר!לה: שחוששששששש מדהימונתתת תודה בובה על התגובה וכה בשבילךךך
לפ יוו בוההה מואהההה ענקיתת
מור'צי 😊
ווווואיייי הפסדתי שני פרקים מושלמיםםםם!!
אבל לא נורא כבר השלמתי הכלללל!!
מוריייי מצטערת אני לא הייתי פה מיום שני היה לנו טיול שנתיי והיה כיףףףףףף=]=]=]
פרקיםםםם מ=ה=מ=מ=י=ם!!!
המשךך דחוףףףףף!!!
אוהבתתת ב==ל==י סווווףףףףף!!!
מרינושש😊
מ=ה=מ=ם=ם=ם
יפהה שליייייייייייייי את כותבתתת הכיי יפה בעולםםםםםםםםםם כפרההההה עליךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךך מהר מהר מהרררררררר
שבת שלום
מוריי אני דורשת המשךך לכבוד זה שחזרתיי..חחחחח
יאללה סיבה טובה מאודד לעשות עוד המשךךך מושלםם!! 😛
QUOTE (דגלכח @ 28/01/2006) מוריי אני דורשת המשךך לכבוד זה שחזרתיי..חחחחח
יאללה סיבה טובה מאודד לעשות עוד המשךךך מושלםם!! 😛
מסכימה 😁
דגלכח: מרינושששששששששששש ילה יפה שלי התגעגעתי מוצוווווווווו ואת תקבלי אני מקווה שהיוםםם
איייי ילדה מושלמתתתתתתתתתתתתתת מתה על התגובות שלך זה משהואאאאאאאא!!
ואיזה כייף שחזרתתתתתת יש יש יש יש!!!
לפ יוו מוצווו ותודה על התגובהההההההההההההה מואה ענקיתתת!!
עדן--עפולהף עדנוששששששששש מקסימה שליי תודה על תגובה בובה שלילי
בקרוב המשך מואהה ענקית!
שחר!לה: חעחעחעח תקבלי😊
מור'צי 😊
איייי איתיי כזה דפוקקק!!
תמשיכייי מורוששששש
מוואהה
HeNNNNNNNף חחחח כה יש לו סריטה תודה בובה על התגובה לפ יוו מוצוו1!
מור'צי 😊
הפרק מוקדש לחנוששש המדהימונתת לפ יווו מוצוו!!
את יודעת מה?!
הוא אמר לפתע דחף אותי ופנה לדלת
"איהההההההההההה" צעקתיייייייי דרכתי על משהוא,אהו אהו אהו!!
קיפצתייי במקום
טל כבר לא השתלט על עצמו והלך לכיוון איתי שדיי נבהל מהצעקה ואז..
===פרק 59===:
"פשוט תעוף מפה עלית לי כבר עד כאן!" וסימן עם ידו מעל מצחו
מה אתה אומר? איתי החזיר מלחמה
מה שאתה שומע עכשיו תלך מפה אמר ופתח את הדלת וסימן לו לצאת
לא ר=ו=צ=ה! והדגיש כל אות שילב את ידיו ונשען על הקיר צמוד לדלת
זה לא בקשה זה ציווי עכשיו עוף כבר ונתן לו דחיפה מחוץ לדלת..
אוף..! נודניק זה אהה?1 אמר שסגר את הדלת אחרי ונעל ליתר ביטחון
כן הוא ממש ....דפוק!
רגע הוא התקדם אליי...את בסדר ?!
על מה דרכת? הוסיף טל בסקרנות
ממממ... אני לא ממש יודעת אבל זה כאב!
תראי לי ..! התיישבנו על הספה והוא בחן את כף רגלי
הייתה שתיקה דיי מביכה.
אז מה איך זה להיות רופא אמרתי וחייכתי אליו משתדלת לא לצחוק
טל ציחקק התנדבתי במד"א שנתיים אז אני דיי מבין בזה
אה הבנתי ואיך היה שם ?
בהתחלה נורא נבהלתי מכול האירועים שטיפלנו בהם וטיפלנו פשוט בכולם עם זה תאונות,התעלפויות,מכות במשפחה,פיגועים ושהוא אמר את המילה הזאת עברה בי צמרמורת אך לא העזתי לדבר
והמון דברים בסגנון הזה אבל כולם עשו את עבודתם בלי שום תירוצים ולאט לאט מתרגלים זה עובר עם הזמן ואתה רגיל לפציעות ולדם והאנשים שם ממש נחמדים ועזרים לחדשים היה דיי כייף.
אז למה עזבת?
מממ...לא ממש עזבתי פשוט עובר עכשיו קורס כדי להיות הרבה יותר מוסמך בעניין ולהיות מוכן למצבים הרבה ותר קשים מה שהיה עד עכשיו זה פיקניק כמו שאומרים
אהה אז דווקא נחמד !
כן מאוד.
אויי מצאתי דרכת על חפץ די דוקרני הוא עשה לך חתך קטנטן
מה באמת?
כן איפה יש לכם ארכה של "עזרה ראשונה" ?
מממ...במקלחת בארון ...
הוא הלך ומיד חזר עם הקופסא והתיישב לידי שהוא עדין מחזיק בכף רגלי
הוא לכך יוד ושם קצת על צמר גפן "זה קצת ישרוף"
בסדר.עניתי קצת בחשש
הוא שם בעדינות את היוד על החתך הוא עשה את זה כל כך מהלב ובעדינות של ממש
שאפילו לא הרגשתי בכאב
הוא שם פלסטר ונתן נשיקה!
חחח שזה יעבור יותר מהר.
חייכתי ונתתי לו נשיקה בלחי וחיבקתי אותו תודה אמרתי מצחקקת
בבקשה לחש בחזרה.
שמתי את ראשי על ברכיו והוא ליטף בעדינות את שערי.
אז מה מור'צוק מה יש לך לספר לי ?
ממממ האמת? טלוש אין ולך?
מה את רוצה לדעת?
מממ... מה התאריך לידה שלך ?
אמממ...30.12.87 שזה אומר שאני מזל גדי
כה שמתי לב חייכתי.
ושלך?
21.1.89 שזה אומר שאני מזל דלי חיקיתי אותו
חודש אחריי אההה?
כן.
אז מה כמה אחים יש לך?
הוא הסתכל עליי לרגע כאילו שינה את הבעתו היינו 3 אמר לאחר שתיקה
ומה קרה קמתי ממנו והסתכלתי עליו
אחותי עדי הייתה בדרכה למסיבה ורכב שעבר ממול התנגש ברכב שלה ושל חבריה
כולם יצאו בנס ורק היא ...נהרגה אמר בקול חנוק
מסתבר שהנהג מהרכב ממול היה שתוי והכי כואב זה היה חבר שלה
מההההההההההההה? אמרתי שמה את ידי על פי.
הוא לא יכול אחרי זה היה לו מצפון...
טוב איך לא אחרי דבר כזה התפרצתי לדבריו
הוא נסע לתמיד לארה"ב ולא חזר משם
ואני זה שבאתי לטפל באירוע אני לא ישכח את היום הזה הייתה לי משמרת ולא רציתי לאחר אז נסעתי במונית כדי להגיע יותר מהר ובדיוק יא אמבולנס לא שאלתי המון שאלות עליתי עליו תוך כדי שאני לובש את החולצה הלבנה של מד"א
שהגענו לאירוע היא הייתה על הכביש מסביבה המון דם
ישר זיהיתי אותה
כמעט שהתעלפתי עד שחד מהחברים שם קלט שזאת בעצם אחותי... ורצה לגשת במקומי
אך אני לא נתתי לו ורצתי אליה וחיבקתי אותה וקראתי בשמה מספר פעמים היא פקחה את עיניה למספר דקות ולחשה לי "טל זה אתה? אויי כמה אני אוהבת אותך" כמו שתמיד נהגה לומר חיבקה אותי בכוחותיה האחרונים ואמרה שאני יחזיק ויעזור למשפחה שהיא לא תהיה
אני עוד אמרתי לה שהיא מדברת שטויות והיא תחייה אבל בדרך לבית החולים כמה שניסיתי לדבר איתה ולגרום לה לא להירדם
היא כבר נפטרה בדרך לשם ואחיה לא עזרה כאן או מכות חשמל כאב לי
ונשבעתי לא לשכוח אותה בחיים עד שיגיע זמני ללכת גם כן
דמעות היו בעיניו ובעיניי כאב לי לשמוע את הסיפור הזה
בגלל זה גם אני הייתי המום שסיפרת לי על דניאל כאילו ה' הפגיש בינו שנעזור אחד לשני להתמודד עם האובדן
נכון אמרתי בקול חנוק.
וחיבקתי אותו אך פתאום קטע הטלפון של טל את הרגע ...
הלו?
תגיבו לי זה מוייי חשוב לי
מור'צי 😊
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם...
המשךך😊
שחר!לה: תודה בובה על התגובהה לפ יוו
מור'צי 😊
=]]]]]]]] מושלם כמו תמיד חייבת עוד המשךךךךך =[[[[[[[[
זה לא מספק אותייי..😉 חחחחחחחח