יאאאאאאאאאאאאאאא הפרק מוקדש לייייי?!
דייייי איזה כ ב ו ד...!!
תודה מאמיי שליי
פרקקק מהמםם כמו כולםם
תמשיכייי בוביתת
לוב יהה
דגלכח:מרינוששששששששש מושלמת שליי את תקבלי עוד
חעחעחעח ותודה על התגובה מואהה ענקיתתת
HeNNNNNNN: חנוש יפה שליי כה זה מוקדש לך חעחעחעח
לפ יו מוצוווווווווווווו מואה ענקיתתתת ותודה על התגובהה!!
מור'צי 😊
א=מ=א=א איזה צמרמורותתת יש לי אבאאאאאאאאאאא
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
שבוע טוב
-=-2תאל!ש-=-: בתושששש תודה על התגובה בובה מואהההההההה
עדן--עפולה: עדנוששששש חיחיח הורים חעחעחעח תודה על התגובה יפתי מואהה ענקיתתת 😛
מור'צי 😊
שחוש וחניייייייי מדהימותת שליי בקרוב יהיה המשךךך כי יש לי עוד מעט בגרות בתנ"ך
ו3 ימים אחרי זה יש לי באזרחותתת אז אני חורשת חעחעחעחע
תודה בובותתת על התגובות חעחעחעח
אני ינסה להמשיך היום בערב או מחררר
לב יווו אוללללל
מור'צי 😊
בכל זאת החלטתי לרשום המשך חעחעחעחעחעחעח פיצוליםםםםםםםם!!
הפרק מוקדש למרינושששששששש אוהבת אותך מוצוווווווווו יפה צ'ליי!!
בגלל זה גם אני הייתי המום שסיפרת לי על דניאל כאילו ה' הפגיש בינו שנעזור אחד לשני להתמודד עם האובדן
נכון אמרתי בקול חנוק.
וחיבקתי אותו אך פתאום קטע הטלפון של טל את הרגע ...
הלו?
===פרק 60===:
כן..
בסדר אני פה אצל ידידה שלי למה?
אוףף אין לי כוח אמא נו באמתתת אין לי סבלנות אליו
מה אני יעשה שאתם יוצאים אני צריך תמיד להידפק איתו
ואת תמיד מפריעה תמידד!!
טוב בסדר ביי-ביי
מה קרההה ?
ההורים שלי הולכים לאירוע ואני תמיד צריך לשמור על אחי יאללה אוףףף שתסיג לו בייבי-סיטר
תמיד זה ככה אוףףףף נשבר לי ממנה
דיי מה אתה מתעצבן אמרתי לו ולטיפתי את לחייו האדמדמות
זה בסדר עם אתה כל כך רוצה ..ציחקקתי,אני יבוא איתך
אין לי בעיות ממלא אין לי מה לעשות עכשיוו
מה באמתתתתתת??
איזה חמודה את יאוווווווווו!!
חיבק אותי ונתן לי נשיקה ענקית בלחייי
טוב אמרתי וקמתי מהספה אני הולכת להתלבש תחכה לי כאן לא לזוז לאף מקום טוב?.
אין בעיות אני פה עם את צריכה אותי חחח..
בסדר ...תרגיש כמו בבית
טוב..
עליתי במדרגות לכיוון חדרי ..
מה ללבוש? מה ללבוש?
הנה הוצאתי חצאית ורודה מ-T.N.T וחולצה לבנה עם וי טילטלתי את השער
יפה ושמתי סרט ורוד
התאפרתי ..רימל סומק קצת שפתון מה חסר חשבתי ..
אההה נעליים,
נווו איפה הםםםםםםםםםםם? האמא הזאת לא מפסיקה לסדר ומעבירה לי תמיד את המקום של הנעליים
הנה הםםםםםםםםם!! צעקתי
שמתי את הנעלים בובה הורודות שלי זהו שאלתי את עצמי.
הסתכלתי על עצמי במראה עוד משהוא ..לא עניתי לעצמי סגרתי את הדלת וירדתי למטה נו יאללה זזים שאלתי את טל שהיה שקוע בטלוויזיה
כה כבר אמר בעודו משקוע בטלווזיה
נווו אחיך מחכה בבית!!
דקה נוו הוא ...
דייייייייי נו תדליקייי...נו ברק ת'סוף אמר כמו ילד קטן שרוצה סוכרייה
חח צחקתי הוא עמד רגע מלנסות לתפוס את השלט של הטלוויזיה
והסתכל עליי..
אוייייייייייי אמר לאחר דקה שהוא בוחן כל פרט ופרט
חייכתי אליו נו יאללה הולכים כבר!
כן בטח אחרייך והושיט את ידו קדימה
לקחתי פאלפון כסף ומפתחות ו..אנחנו בחוף אמרתי לעברו נעלתי את הדלת
וירדנו לכיוון החניה
לא,לא,לא על זה אני לא עולה אמרתי
נו מהה זה כלוםםםםם!! כולה אופנוע...תראי הוא אפילו לא מזיק
הנה אני יתן לך קסדה והכול יהיה בסדר אל תפחדי
אבל אני כן!! ועם אני יפול?!
אני ישמור עלייך אין לך מה לפחד
טוב נכנעתי אחריי שכנועיםם
ועליתי איתו לאופנוע שמתי את הקסדה והוא אחרי ועלה ואני אחרי מחבק אותו חזק והוא התניע
ויצאנווווווו אמאאאאאאאאאאאאא נפלטה צעקה קטנה מפייי
נון אל תדאגי יהיה בסדררר
אני נוהג ממש טובב!!
כן "ממש" הוספתי ..
אני שומר עלייך ..
נסענו דיי והסיוט היה הסיבובים המעצבנים תוך כמה דקות היינו כבר בבית שלו בחניה פגשנו את ההורים שלו
הייי שלום לכם אבא שלו פנה אלינו והסתכל גם הוא בוחן אותי
שלום עניתי קצת מבוישת
אוי אוי אוי לפות בבנות אין לך טעם רע אמר וקרץ לי
נו אבי אתה בא אמרה אמא שלו כשהיא מסדר משהוא במכונית שרק חצי ממנה מחוץ למכונית
אוווו סליחה לא ראיתי שאתם כאן אמרה מתרוממת מהתנוחה בוא היא הייתה
שלשום גם לךךך טלוששש אחלה בחירה
אויי נו דיי תפסיקו שנייכם אנחנו כולה ידידים מה אתם ישר קופצים "חתונה"
לא אמרנו כלום אמרו שניהם צוחקים
טוב אנחנו הולכים הם פסקו פתאום,תשמרו על הבית ועל עומרי
הוא בחדר רואה טלוויזיה הוא בטח כבר יירדם
בייי אמאא ואבאא
ביי עניתי ונכנסנו לחצר וטל פתח את הדלת...אחרייך אמר שוב
ונכנסתי ...אחלה בית חייכתי אליו
הוא חייך רוצה לשתות משהואא??
לא תודה ... אני הולכת לעומריי נכיר אולי גם הוא נחמד כמו ההורים שלך
טוב אמר ונשק לי על הלחי
דפקתי על הדלת..
כן????????
אפשר להיכנס?
מי זה?
עם לא תפתח לא תדעעע
שמעתי את קפיצי המיטה נעים והוא מתקרב לדלת..
נו מי זהההההההה?? הוא אמר ופחת את הדלת
ו...
תגיבו לי זה חשוב ליייייייייימוצווווווווו
אוהבתתתתתתתתתתתתת
מור'צי 😊
אהה ובהצלחה בבגרויות מותק 😊
-=-2תאל!ש-=-: בתאלוש בובה תודה על התגובהה מואה ענקית!!
שחר!לה: חחח שחושששששש תודה על התגובה מאמי לפ יוו
מור'צי 😊
חחחחחחח איזהה חמודיםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךך בובהה שלי מהר מהררררררר
שבוע טוב