תמוש המאמוש: תמושששש תודה מאמי על התגובה בקרוב יהיה המשךךךךךךך
מור'צי 😊
מי זה ?
מי זההההההההההההההההה?
מחכה להמשךךך
יאאאאא=]]
הפרק מוקדש לייייייייי
לי לי ליייייייייייייייייי=]
איזה פרק יאפפפפפפפפפפפה
אני לא מאמינה שעברת את כל זהההה=[
אני לא הייתי מצליחה!!
את ממש חזקה!!
כל הכבוד לך=]
אוהבתת המוןןןןןן
בתאלושששש
אויי אויי אוייי ממי היו ההודעות ימהממת אחת??
יאללה אני רוצה עוד פרק מתנה למומולדת חחח
לאבבב יוווווווווו מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה גדול גדול חחח עזבי
יפה-2אה2ה: יפושש תודה בובה על התגובבה בקרוב בהמשךךך
-=-2תאל!ש-=-: בתאליי בובה שלי כן לך לך הפרק הזה חיחיחיחי 😊כה הרבה אומרות את זה וזה לא היה כזה קל לצעריייי אבל לאט לאטט תודה על התגובה מאמי..
איי_לאב_טושי: טניוש יפה שליי תודה מאמי על התגובה ומממ...תצפי להפתעותתת חיחיחיח😊 לפ יווו ומואההה חזרה😊
שחר!לה: שחוששש תודה בובה על התגובה ויהיה בקרוב המשך
מור'צי 😊
סוריי בננות שלא כתבתי הרבה היה לי עומס של מבחנים ועבודה באזרחות פאקינגג המורה הזאתתת!!
הפרק הזה מוקדששש לשחרולהההההה הבובההה לפ יווו
המוזיקה התנגנה והעצים מבחוץ נעו בחוזקה
הסתכלתי על הפאלפון שלי והיו שתי הודעות התקבלו
פתחתי אותם ועל הצג היה...:
===פרק44===:
"מור על תחשבי ששכחתי אותך יפה שלי אני עדיין מטורף עלייך ולא
מסוגל לחשוב על דבר אחר מלבך חולם מדמיין אני כבר משתגע
רוצה אותך תמיד איתי תמיד!!! אנונימי"
חייכתי וסגרתי את תיבת ההודעות לצערי לא יכלתי להשיב הודעה או להתקשר כי המספר היה חסום
מה החיוך המסטורי הזה פתאום איתי הפנה את מבטו אלייי וחייך שעיניו מביטות בי
בו זמנית גם על הכביש
סתם אמרתי ומשכתי בכתפיי...
טוב הוא ענה והמשיך לנהוג הכול היה שקט ...ורק המוזיקה ברקע
פתאום..."מור " "מור" קומי הגענו ...
התעוררתי פיהקתי פיהוק קטן והסתכלתי מבעד לחלון של המכונית שדמעות של עייפות מבצבצות בעינייי
הוא יצא מהדלת ופתח לי את הדלת..
איתי אני לא נחת צה"ל אני יודעת לפתוח בעצמי וצחקתי והוא אחרי
אבל..אבלל אני אוהב לפתוח לך את הדלת הוא אמר בקול תינוקי...
אתה כזה חמודד!! התקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה בלחי
בואי אני ילווה אותך לבית ואני ילך
בסר מאמי הסכתי והתכלנו ללכת לכיון הבית עלינו במדרגות אתה בטוח שאתה לא רוצה להישאר?
כבר מאוחר !!
לא זה בסדר אני ילך הביתה מאמי תודה על ההצעה
אז שתגיע הביתה תשלח לי הודעה שהגעת והכול בסדר
טופ בובה צ'ליי!!
ביי
ביי
וניפרדנוו
נכנסתי לחדר בשקט שלא להעיר את כול הבית התישבתי על המיטה ובהיתי בתיקרה בקירות חח כמו חלום
יא אללה איך העיפות משפיע עלי חחחח צחקתי כבר לעצמי...
הורדתי את האיפור אספתי לקוקו לבשתי פיג'מה חמה ברררר קררר
ונכנסתי מתחת לפוך הדלקתי קצת את הטלויזיה אין מה לראות...!!
שמתי את הפאלפון על שקט וצנחתיעל הכרית הנוצות ונרדתייייייי
טרררר....טררררררר...
נוו מה ניסגר איתך קמתי והעפתי את השעון מהשידה פיהקתי כאילו לא ישנתי שניםםםםםםםםםםםםם
קמתי והלכתי לכיוון המקלחת שטפתי פנים ציחצחתי שיניים אספתי לקוקו
החלפתי את הפיג'מה לטרניג ורוד ברבי ....
הלכתי למטבח ועשיתי לי כוס נס חם ופתחתי את הדלת לשאוף קצת אוויר התקדמתי לכיוון המרפת ואני רואה על הריצפה עקבות דם על הריצפההה
מזה שאלתי את עצמי חתול מת?? אבל ככחול שהתקדמתי העיבות נאספו וככה פחדתי יותר
אבל המשכתי בעקבות הדם
ואז עצרתי לרגע לעקל מה קרהההההההה...
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא צעקתייייייי מה קרה לךךךךךךךך
איתייייייי רצתי אליו מהססת עם לעת בווו
מה קרה יצאה אמא שלי בבהלהה מהבית...מי זה היא שאלה מהססת
איתי מה את לא מזהה ...
תזמיני אמבולנסססצעקתייי מה את עומדת
בס..לא...אל תזמיני אני בסדר איתי ענה לי בקול חלוש ...
איתי תסתכל עליי ...מה קרה???
אני לא יודע אתמול בלילה...הוא הסתכל בי
תגיבו לייייי זה מאוד חשוב לי נראה לי כבר אין מי שקורא
מור'צי 😊
כי את בקושי שמה המשכיםםם!!!
המשךך!!!
א=מ=א אני ל מאמינהה מה קרהה לו?!!!!!!!??!
ממאיי שליייייי כמה זמן לא קראתי ת'סיפורר שלך!!!!!!!!
הרבה זמן לא הייתי פההההההההה
כמו תמיד המשכים מהממייםם!!!!
סיפור מ=ד=ה=י=ם=ם=ם=ם!!!
המשךךךךךךךךךךךך 😁
אוהבתתת 😛
שבת שלום
יואאאאאאא מה קרהה לוו???
תמשיכיייי
וואיייייייייי
מה קרה בובה?
אמאאאאא
מחכה להמשך...
מה קרה לו21?@#!#
ידעתי שיש משהו מוזר\:
הוא לא החזיר ת'הודעה שהוא הגיע\:
תמשיככיכיכייכיכיכייייי