אמאאאאאאא
אני קוראת את כל הסיפור מהשעה 7 וחציייי
לא זזהה מהמסך!
איןןן סיפור נ=ד=י=ר=ר=ר=ר=ר=רר=רר!!
אני רוצה המשךך דחוףףףףף!!
יואוו אני בכיתי כשקראתי את הפרקים האחרונים על דניאל ואיתייייי=[
זה כל כך עצובייייי.......
בטוח שזה קרה לך באמת?!
כי אין מצב שכל כך הרבה דבריםקרו לך!!
אוהבבתת
בתאלוששש=]
אגבבבב..
בת כמה את?!
מהמםם יפההההההה שליי!!
פרק מדהים ומרגשש!!! אשקרה כמו בסרטיםם..
המשךך מאמי שליי!!!
אוהבתת 😁
שבוע טוב
-=-2תאל!ש-=-: בתאלוש תודה מאמי ואיזה חמודה לא הלכו לך העיניים????!!
וכן לצערי זה קרה לי והלוואי שזהה לא היה קורה והיה לי חיים רגילים מאותו יום זה נהפך ללא שיגרתי כמובן שיש דברים ששינתי והוספתי אבל דוגרי הכול נכון ונכון שזה נשמע הזוייי וממש סרט שלא נגמר אבל הכול אמת ואני עוד חודשיים בת 17 חיחיחי😊 ואת?? אההה ויש קוראת חדשהההההההההההה איזה טופיי 😊
עדן--עפולה:עדנוש בובה שלי תודה מאמי ואשקרה סרט חיחיחי תודה על התגובה יפתייי
שחר!לה:שחוששששששששש תודה יפתיי על התגובה ויהיה בקרובב
איי_לאב_טושי : טניוששש תודה ענקית שלי על התגובההההה מואההה
מור'צי 😊
תמוש המאמוש : ותמושששששששש סורי לא ראיתי שרשמת אז תודה על התגובה מאמי מואההה 😛
מור'צי 😊
אממ כן כאילו המשך כזה כאילו דה?!?!?
יאוווווווווווווו מורצ'וק איזה חמודהההההההה אתתתתתתתתתת
😁 איזה מתוקהה מואההה מואאהה מואאההה חיחיח תודהה
איזה פרק מהמם ואיזה מסכן האיש =[[[
יאווו תספרי מה קרה???
מורוווווש=]
היהה שווה שילכו לי העיניים 😉
ומזל טוווב!
אני עוד חודשיים וחצי בת 14=]]
חיחייח
מחכה להמשךךך
מואה ענקיתתתת
בתאלושששש
פשושית_סקסית: שניני יהיה המשך היום בערבבב 😊
LooVee: זוהרי בובה שליייי חיחיחי כה פרק שמוקדש שלךךך סיפרתי מה היה חחחח ואני ידבר באיתך באיי סי עם את רוצה עוד פרטים תודה מאמי על התגובההה בובהה שלייי וכה הוא באמת מסכןןן
מור'צי 😊
יאאאאא
איזה פרק נחמד חחחח
מחכה להמשךךךך
יששששששששששששש סוף סוףףף😊
הפרק מוקדש לבתאלי בובה שלי תודה מאמי על התגובות ממש מעלות לי חיוך כל פעם מחדש😊
ופתאום הוא לא נראה לי כזה מגודל....
התקדמתי לכיוון החניה ושם חיכה לי איתי ואיך שהוא ראה אותי מרחוק הוא רץ אליי וחיבק אותי חזקקקק
והתחיל לרדת גשם אבל זה לא הפריע לנו פשוט התחבקנו שם ...
והבטנו אחד לשני בעניים ואז....
===פרק43===:
יאללה איתיוש בוא ניכנס לסרט כבר שכחתי למה באנו וחייכתי אליו
אופס...נכון יאללה עוד 5 ד'ק מתחילים
אגב לאיזה סרט אנחנו בכלל הולכים? שאלתי אותו מסתכלת מדי פעם לפאלפון שלי לראות מה השעה
מממ... אני חושב ל"סיפור אהבה בלתי נשכח"
נשמע טופפפ חייכתי אליו וניגשנו לקופה לקנות כרטיסים
שלום איתי פנה למוכרת אני רוצה 2 כרטיסים לסיפור אהבה בלתי נשכח
כן עוד רגעעע היא חיפשה במגרות והוציאה 2 כרטיסים..
40 שקל בבקה היא אמרה לבסוףף... איתי שילם ולקח את הכרטיסים תוך שהמוכרת קורצת לוו
לא יחסתי לזה בכלל חשיבות ונכנסו ...
ליד דלת הכניסה עמד אדם שלקח את הכרטיסים
ונכנסנו לאולםםם התיישבנו בכיסאות ...ולפני שהאורות נכבו איתי לחש לי אני כבר בא
לאין שאלתי והסתכלתי עליו בהבעה דיי מוזרה
תחף באא האורות נכבו והתחילה להתנגן מוזיקת הרקע לפני תחילת הסרט
הסתכלתי מדיי פעם אחורה לראות מה קורה למה הוא לא חוזר!!
התחלתי לראות את הסרט עד שכפות ידיי נגעו בי נבהלתי קצת וראיתי מולי את איתי עם פופקורן ושתיה
חייכתי אליו וחיבקתי אותו נשענת על כתפו וראינו את הסרטטט
איי איזה סרט יפהה אמרת לאיתי אחרי שהאורות נדלקו ודמעות קטנות התחילו לבצבץ בעיניי
אויי הוא הסתכל עליי בפרצוף טינוקיי את כל כך רגישההה
חייכתי חיוך קטן ויצאנו מהאולםם
נעשה קררר אמרתי לו והוא כמובן נתן לי את הג'קט שלו וחיבק אותי עד למכונית...
הוא פתח את הדלת שלי ונכנסתי והוא מיד רץ לכיוון הדלת שלו
נכנס וסגר מהר את הדלת..
מה קרה הסתכלתי עליו והצחלתי לצחוק וההבעות השונות שהיו על פניו
קרררררר הוא לחששש צחקנו ...
והוא הדליק את הרדיו והתניע את המכונית...
אוףף אמרתי לו שהגענו לרמזור דווקא שאנחנו עוברים זה התחלף לאדום
כן אההה מעצבןןן ...הסתכלתי מבעד לחלוןןן ואיתי המשיך בנסיעתוו
הגענו לצומת עם פקק לא ממש רציני אבל חיקינו ...מעניין מה קרה לחשתי לו קצת מנומנמת...
הייתה תאונה הוא ענה מהר
כה?? הייתי מופתעת פתחתי את הדלת והתקדמתי למקוםם ראיתי בחור צעיר שמרים בחורה צעירה על הידיים כנראה חברה שלו חשבתי ..
ניגשתי אליו סליחה אתה אוליי צריך עזרה...
הוא היה דיי לחוץ אני לא ודע מה קרה המכונית הגיע משום מקום וחברה שלי הוא התחיל לבכות..
זה בסדר יהיה טוב תזמין אמבולנס ואני יראה מה איתה
בסדר הוא אמר ותחיל לחייג
שמתי מתחת לראשה ג'קט כחול ובדקתי עם יש לה דופק ...כה יש היא רק התעלפה כנראה השנתיים שהייתי במד"א עזרו הגנבתי מבט לכיון המכונית המרוסקת למחצה שהבלוני אוויר התפוצצו ...
מראהה זוועתיי
פתאום הבחורה התחילה להגיבבב וצעקה משהוא כמו "יוגב תסובב ת'הגה"
זה בסדר חמודה הכול בסדר היא פקחה מהר את העיניים ונראתה נסערת מאודד...
איפה יוגב איפה יוגב היא אמרה בבכי..
הכול בסדר הוא בסדר גמור מטלפן לאמבולנס הוא דאג לך מאוד
היא נשמה עמוק כאילו נרגעת חשה הקלה
מרחוק נשמעו הסירנות של האמבולנס ותוך שניות הם היו שם ולקחו אותה ואת יוגב לבית החוליםםם
לפחות זה נגמר ככה אמרתי לעצמי ...לקחתי את הג'קט והתקדמתי למכונית
ראיתי את איתי מרחוק נשען על המכונית מחכה לי
הכול בסדרא הוא שאל?
כן כן הכול בסדר ...
אמרתי ונכנסתי למכונית...הוא נכנס אחריי
והתחיל לסוע הכול בסדר הוא שאל שוב? כן איתי הכול בסדר גמור למזלם אין הרוגים
אההה הוא ענה ...
המוזיקה התנגנה והעצים מבחוץ נעו בחוזקה
הסתכלתי על הפאלפון שלי והיו שתי הודעות התקבלו
פתחתי אותם ועל הצג היה...:
תגיבו ליי זה חשוב לי מאודד
מור'צי 😊