פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

===סיפור החיים שלי===

✍️ פיקולו 📅 16/08/2005 03:50 👁️ 20,761 צפיות 💬 1,178 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 36 מתוך 79
יאאאאאא
מה קרה לאיתייושש??!!
המכשכווווווש
דחוףףףףףףףףףףףףףףף
דגלכח: חחח מרינוש לא שמתי הרבה זמן כי היה לי מלא מבחנים ויש לי השנה 3 בגרויות חורף אז חייבים לפחות בזמן הזה להשקיעע ותודה על התגובה מאמי

עדן--עפולה: עדנושששששששששששש יפה שליי!! איך אני אוהבת את התגובות שלךךך איזה כייף!!
מוצו מוצו שמחה שחזרת מהרר התגעגעתייי!!! שמחה שאהבת בובה ותודה על התגובה מואההה

תמוש המאמוש: תמוש תודה מאמי על התגובה ובקרוב תדעי מה קרה חיחיחי😊

יפה-2אה2ה: יפושששש תודה בובה על התגובה ועוד מעט תדעי 😛

שחר!לה: שחוששש בובה תודה על התגובהההה ונכון את צודקת הוא לא החזיר טוב ששמת לב 😊 ושמת לב שהגדתי לך את הפרק חיחיחיחי

-=-2תאל!ש-=-: בתאלושששששששש בובה שלייי תודה על התגובה חחח ובקרוב תדעייי 😂


מור'צי 😊
אה זאת אני@?! (:
יאאאאאאאאאאא
יאיאיאי תודההה 😊
לאבבבבב יווו מווווואהה..

תמשיכיי בובההה 😘..
נו כמה את מותחת?
יאללה המשך!
הפרק מוקדש לתמוש המאמוש הבובה לפ יוווו!!!


בס..לא...אל תזמיני אני בסדר איתי ענה לי בקול חלוש ...
איתי תסתכל עליי ...מה קרה???
אני לא יודע אתמול בלילה...הוא הסתכל בי

===פרק 45===:
אתמול הוא המשיך אחרי שעזבתי את הבית שלך התחלתי לרדת לכיוון האוטו למטה
וראיתי קבוצה של נערי מתקרבות אליי הם היו עם בקבוקים של וודקה או יין ביד
מהה? הם היו שתויים??
כן..הוא הינהן עם הראש...הם כנראה ראו אותי ולקחו אותי כקורבן שלהם
מסכן שלייי ורגע זיהית אותם??
לא הם לא מהעיר כי הם דיברו בשפה מוזה כזאת משהוא ערבית עם עוד שפה
בקושי הצלחתי לראות את הפנים שלהם רצתי כמו משוגע
והסתתרתי במרפסת של הבית שלך ואז הרגשתי כאב ראש חזק ומאז אני לא זוכר כלום
כנראה שהתעלפתייי
כןןןן אמרתי והסתכלתי על פניו החבולות
ושמתי בעדינות משכה על הפצעים מקווה שזה יעבור מהרר אמרתי והתאנחתי
פתאום נשמע דפיקה בדלת...
כן צעקתי לא מסתכלת...
שלוםם אמרה רונה((תזכורת: אמא של דניאל ז"ל שאימצה את איתי))
נכנסה וסגרה אחריה את הדלתת
איתי לא חזר אתמול היא אמרה בדאגה חשבתי שאתה פה
היא פנתה אליו כשהוא עם הגב אליה
זה בסדר "אימא" אני בסדר ...
אז למה אתה לא מסכל עליי..??? היא אמרה כבר חושדת
הוא הסתובב בלת ברירה
אויייייי יפה שליי!! מה קרה???? מי עשה לך את זה ?
סתם אמא נפלתי הוא שיקר כדי לא לעשות דרמות ....וקרץ לי
היא מיד השכיבה אותו על הספה והתחילה להתרוצץ סביבו מים אוכל תחבושות תרופות
אני ואמא שלי הסתכלנו עליה וחייכנו ..מאז דניאל היא לא נראתה ככה
בחיים היא לא הייתה מודאגת ומאושרת בו זמנית
איתי כבר נרדם ורונה יושבת שראשו של איתי על ברכיה מלטפת את שערו הרך
לא רציתי להפריע והחלטתי לעלות לחדר לנוח קצת "יום מטורף" ביננתי לעצמי
ועליתי בעייפות מדרגה מדרגה...
פתחתי את הדלת והדלקתי את האור ... יאו מזהההההההההההההה אמרתי ועינייי זהרוו
פרחים בכול מני צבעים וסוגיםם בכול פינה ופינה בחדר על המיטה על הארון
על הסיפריה אפילו על המחשב והפוף...
חייכתי לעצמי ונכנסתי עדיין נדהמת ממה שהיה
על המיטה הייתה קופסת שוקולדים ענקית בצורות לב ובפנים מכתב
"יפה שלי מלאך שלי אני אוהב אותך כל כך מתגעגע אליי לנשיקות שלך לחיבוקים
ללטיפות לחיזוקים ממש לכולך...
אנונימי"

דיי מי זההה זה כבר משגע אותיייייייייייייי אבל זה כול כך חמוד מצידווווווווו
דייי אני מתחילה לרצות לראות מי זה זה לא טובב אוליי זאת עוד אשליה שמוכרים לייי!!
אני כבר לא יודעתתתת
התחלתי לחשוב על שמות...
איתי לא יכול להיות הוא היה איתי כול היום
רועי בחופשה באילת
נתנאל רק ידידים...
לא עולה לייייייי מי זה יכול להיותתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!
הלוואי שזה היה דניאל שלי אני כול כך מתגעגעת אלייו ככל שעובר הזמן אני מתגעגעת יותר והזכרונות
לא עוזבים אותי לא נותנים לי לישון בלילות כאילו מחזיקות בייי
כאילו חס וחלילה שאני לא ישכח אותו
זה בטוח לא יקרה כה.. אבל..קצת מנוחה לגוף ולנפש זה בכלל לא קל

בכלל לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!

תגיבו לי בובות זה חשוב ליייייייייייייי מוצו

מור'צי
😊
קצר=[
אבל מושלם בטרוףףףףף


המשךךךךךך=)
יוווו..
יפההה כמו תמידדד :]

מורוששש תמשיכיכי..
יאאאאאאאאאאאאאאאא !!!
מעניין מי זה האנונימי.. חיחיח
בסוף גילית מי זה? 😊
המשךךךךך לאב יאאא
יאוו השלמתי עכשיו שלושה פרקים... המשךךךךך דחופייייי
דרך אגב.. בן כמה איתי?
-=-2תאל!ש-=-: סורי שזה קצר מאמי חיחיחי ועל היבוש הקטן אני ינסה להמשיך היוםם!!ותודה על התובה בובה

שחר!לה: שחוששש תודה יפתי על התגובההה בקרוב המשךך

איי_לאב_טושי: טניוששש בובה שלייי תודה על התגובההה חחח כמו שאני גיליתי גם אתןן חחחחחח

LooVee: זוהריי יפה שליי התגעגעתי אלייךך!! דברי איתיי איתי עכשיו בן 20 אז הוא היה 17-18 עם אני זוכרת טוב 😊

מור'צי 😊
הפרק מוקדש לטניוש הבובה שלייי לפ יוו!!

לא עוזבים אותי לא נותנים לי לישון בלילות כאילו מחזיקות בייי
כאילו חס וחלילה שאני לא ישכח אותו
זה בטוח לא יקרה כה.. אבל..קצת מנוחה לגוף ולנפש זה בכלל לא קל

בכלל לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!

===פרק 46===:
זה לא קלללללללללללללל אני לא מסוגלת לשכוח את האוצר הזה האוצר השמור הזהההה
את המלאך שלי אין בי כוחחחח להדחיק את הרגשות שלייי שרק מזכירים את השם שלו
אבל רק המחשבה שהוא לא נמצא איתי הורגת אותיייי
מכניעה אותיייי אני עייפה כול כך עייפה מהחיים האלההה החים שלי בעדייך לא שווים אהוב שלי
נשכבתי על המיטה שראשי מופנה לתיקרה וחשבתי דימיינתי אותו נזכרתי ברגעים היפים שלנו
עד הרגע עד הרגע שהרס הכולללללללללללל
שפיצץ את הבועה הורודה שחיינו בה שנינו מאושריםםםםם
את כול חיי רציתי לחיות לצידך הבאת לי טבעת יפה כדי להדגיש כמה וכמה פעמים שאתה אוהב אותי
ועם הכול לא היה קורה כול הסיטואציה הזאת לא הייתה מתקיימת יכול להיות שהיינו מתחתניםםם
היינו מביאים ילדים מתוך אהבה אין סופיתתתתתתתתת
אבל לאאאאא!!! מישהוא או משהוא היה צריך לקרות אני מתגעגעת אלייך אושר שלי אוצר יקר!!
הלוואי שהייתי איתך באוטובוס הדמים הזה אז היינו ביחד לעולםםםםםםם
אני מנסה להתגבר ושוב נופלת מנסה לא לבכות אבל הדמעות זולגות מעצמן הלב קרוע
סוחב עצמו בתוך גלים של עצבבבבבבבבב
אני לא יודעת מה לעשותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!! רע ליי!!
ועם כול המחשבות האלה נרדמתייי המחשבות פסקו ואור דעך
ושקט השקט כיסה את הכולללל....

טררררררררררררררררררררר...!!
כה כה אני קמה העפתי את השעון המעורר וקמתי חצי רדומה לכיוון המקלחת
שטפתי פנים וציחצחתי שיניים הסתרקתי ואספתי לקוקו
ירדתי למטה עדיין משפשפת את עיניי ופיהקתי פיהוק קטן
בוקר טובבב נשמע קול מתוק מהסלון..
איתיי?? שאלתי בעודי יורדת במדרגותתתתתת
כן שירדתי ראיתי אותו יושב בסלון ורואה סרט..
נו איך אתה מרגיש היום שאלתי וחייכתי חיוך קטן???
בסדר את יודעת משתקמיםםםם בואי אמא שלך במטבח היא ביקשה שאני יביא אותך לאכול את לא אכלת אתמול
והיא דאגההה
אוייי אתה מכיר את אבא שלי הדרגנית כול הזמן זה ככהסיננתי לו
התקדמנו למטבח וישבנו לאכול ...
לא הייתי ממש רעבה אז דיי שיחקתי עם האוכל...
נווו מורייי תאכלי משהוא
אמא מה אני עושה עכשיו אההה?? עניתי לה בעצביםםם
לא יודעת למה קמתי עצבנית אבל אי אפשר לעצור את זה לפעמים
מור אני יודעת שהיום החצי השנה לנוות של דניאל אבל ....
רגע מה אמרת? וכיוונתי לעברה את המזלג
היום ...את לא זוכרת יש אזכרה לדניאל ???
מההההההההההההההההההההההההההההההההה?? איך שכחתי דבר כזההה!!
כעסתי על עצמייי ...!
מוררר זה בסדר מדיי פעם לשכוחחח..היא אמרה לי בעדינות
לא זה לא צריך לשוכחחחחחח אמא את קולטת שכחתי שכחתי סיננתי לעברם ורצתי לכיוון החדר
איתי רץ אחרייי שהגיע הדלת הייתה סגורהההה
אז הוא דפק בדלתתת...
אפשר להיכנססס??? בבקשה מור
רק עוד דקה אני מתלבשת ...
בסדר...
כעבור כמה דקות פתחתי את הדלת ושאלתי אותו ...אתה יודע מתי האזכרהה
אני חושב ב12 וחצי הסתכלתי על השעון והיה 12:00 טוב כדי שאני יצאאא...
אני בא איתך הוא מיד ענה ליי
טוב אמרתי לו לי להתווכח ירדתי למטה והלכתי לאמא שהייתה במטבח ...נתתי לה נשיקה
סליחה שהתנהגתי ככה ביי אני הלכתי
בסדר יפה שלייי אני יבוא מאוחר יותר....
לקחתי כסף ופלאפון ואני ואיתי יצאנו לכיוון המכונית שעמדה בחניה שלמה בלי סריטה אחרי אותו לילה
איתי עמד כמה דקות ובחן את המכונית ואז פתח לי את הדלת ומיד רץ לכיוון תא הנהג והתניעעע
שהגענווווו....


סורי על הייבוש הקטן עשינו שיפוצים בבית ולא היה לי זמן מקווה שלא נטשתםםם ושוב סליחההה
תגיבו לי זה חשוב לייי!!!

מור'צי
😊

מהמהמםםם
המששששששךךךךךךך

ישש לי הרגשהה שדניאל עדיין חייייייייי
-=-2תאל!ש-=-: בתאלוש בובה שלייי!! תודה על התגובה מאמי אבל לצערי הוא לא חי את מוזמנת לדבר איתי באיי סי ....


מור'צי 😊
פרק מושלללללללללללללללםם
ואיזה כיףף הוא מוקדש לייי חיחיחי
לי לי ורק ליי ננה בננה תקנאו תקנאו
חח סתם יש לי מצברוח עזבו חחיחיחי
מורוצ'הההה לאבבב יוו מואאאאאאאאאאה כפרוני עליך =]]
איי_לאב_טושי: טניושששש בובה שלי תודה על התגובה יפה שלי וכה כה הוא מוקדש לך לך לך!

מור'צי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך