המשךשךשך..
מהמם כמו תמיידדד(:
מאמיי שלי תודהב רבהה 😁
סיפור מהמםם!!
המשךךך מדהים!!
מחכה להמשך הבא 😊
ואת מי הם ראו?!!!!!!! 😯
אוהבת
שבוע טוב
פשושית_סקסית: שניני תודה על התגובה בובה ואני בטוחה שתמצאי הרבה יותר טוב ממנו 😊
שחר!לה: שחוששששששש בובית תודה מאמי על התגובה וטנקס 😛
עדן--עפולה: עדנוש תודה בובה שלי על התגובההה ואת מי הם ראו תדעי בפרק הבא חיחיחיח 😂
יפה-2אה2ה: לאוש תודה על התגובה יפתיי ובקרוב תדעיי 😉
מור'צי 😊
תמשיכי מאמיי😢 אני במתחחח אוהבתותךךך
מישו תפס לכם תחניה?! =]
המשכי בובה שלי
ווווווואיייי השלמתי עכשיו 2 פרקים... תמשיככייי
QUOTE (פיקולו @ 08/11/2005) הפר מוקדש לשרוני בובה שלי לפפ יווו !!!
יששששששששששששש איזה מתוקהההההההה אוהבתתתתת אותךךךךךךךך מי 2 הקדשת לי תפרקקקק איזה מאמוששששש מתה עלייךךךךךךךך ויאללה מאמייי דברי איתי התגעגעתייייי מוואההההההההה!!!
ותמשיכייייייי
יפה-2אה2ה: בקרוב בובההה
פשושית_סקסית: שניני בובה אני ימשיך אבל לא היום הסיבה למטהה לפ יוו
איי_לאב_טושי: חחח יש משהוא בדברייך חח לפ יוו ותודה על התגובה יפתי
LooVee: זוהריי תודה בובה על התגובה בקרוב המשך
תמוש המאמוש: תודה בובה על התגובה המשך יהיה מחר
אהבהכאב: שרוניייי בובה שליייייייי בבקשה מאמי ותתחברי שנוכל לדברר 😊 ותודה על התגובה
בובות שלי תודה על התגובות יש לי מחר מבחן באזרחות בעעעעעעעעעעעעע אז אני לומדת ((חרשנית שכמותי חיחי) אז אני ימשיך מחר אוהבת אותכם וסוריי ענקיי
מור'צי 😊
טוב קודם כל יפה שלייי שיהיה לך ב=ה=צ=ל=ח=ה במבחן באזרחות חיימשלייייייי!!!!!! 😊
ודבר שני מאמי שלחי לי הודעה באייסי למה עזבי יש לי בעיות נמחקים לי אנשים כי יש לי יותר מדי אנשים ברשימה אז יש בעיה וכל פעם שהוספתי מישהו נמחק מישהו אחר קיצר פתחתי עוד אייסי ויש לי 2 אז תשלחי לי הודעה שאני יוסיף אותך שובב מוואהההההההה
הפרק מוקדש לזוהרי יפה שלייי אין עלייך בובה!!
מזה כל כך עמוס אין חניה הוא אמר פתום...
הנה שמה יש לך חניה בין המכונית האדומה ללבנה ...
אההה נכון הוא פנה לכיוון המקום...
אבל פתאום משהוא הפתיע אותנווו דיי הייתי בשוקק!!
===פרק 42===:
מישהוא בא עם מכונית אדומה דורשת צומי וכימעט יצר פגיע כי בדיוק איתי החנה את המכונית
והוא התפרץ משום מקום
פתאום הוא עצר את המכונית ופתח את הדלת בעצבים
והתקרב למכונית הוא הרים מקל בידו והתקרב לעבר הדלת של איתי
פתח את הדלת שלו בעצבים והחזיק בחולצתו בכוח
ומשך אותו החוצה מה אתה רוצה ממנו אמרתי בעצבים שחררתי את החגורה
ויצאתי מהר לכיוונו של איתי ואיש שהוא נראה ממש מגודללל
הוא הסתכל עליו וכאילו אש יצאה מעיניו
מור פשוט תתרחקי ואתה מי אתה חושב שאתה ?! הוא אמר בעצבים לעברו של האדם המגודל
בואנה אתה לא יודע מה אתה עושה!! אתה משחק באש
דיי תעזוב אותו הגנתי עליו בגופי תרגע אמרתי לעברו מושכת את צומת ליבו
פשששש יפה את אבל לא תצליחי הפעם ונדף מהפה שלו ריח חריף של הלכוהול
עזובאותך בשביל מה להסתבך עכשיו אתה רוצה להגיע לכלא ולרקב שם ועל מה אני יעזור לך למצוא חניה אחרת ועם כל הכבוד אנחנו היינו קודם
הסתכלתי עליו מחפשת תשובה בעניים שלו ..!
תפסיקי כבר אני רוצה להתעצבן תגידי לי לא!! ממלא החיים שלי בזבל אז לא אכפת לי
להרביץ אפילו לרצוחחח הוא אמר והבליט כל מילה
ולמה החיים שלך בזבל שאלתי מנסה להרוויח זמן?
למה? את באמת רוצה לשמוע?
כן תספר לי מה קרה!!
אבל בתנאי אחד!
מה שאלתי קצת בחשדנות ...והלב שלי אמר לי להרגע לא להילחץ תמיד אמרו לי שאני יכולה להרגיע גם אנשים מטורפים אפילו שיש להם מטרה ברורה
נו מההתנאי אמרתי לבסוף...
שתספרי לי מה פשר העיניים העצובות האלו ...
אין לי עניים עצובות אמרתי והסתכלתי על איתי במבט מפחיד!
אני אוליי שיכור אבל אני רואה 6/6
טוב בסדר ניכנעתי אפילו שהיה קשה לי לדבר על זה אבל לא רציתי שיקרה כלום לאיתי !!
אבל אני רוצה לדבר איתך לבד בלי ההוא זה שאיתך והצביע על איתי
טוב עניתי למרות שפחדתי פחד מוות אבל הסתכנתי
לא אני לא מוכן הוא אמר פתום ומשך אותי עליו
או.קיי והרים את הגזע ספק מקל על איתי
לאאאאא צעקתי בבקשה אני באה
איתי על תזוז מפה תוך 10 ד'ק אני לא חוזרת תקרא למשטרה בסדר ? וקרצתי לו
שלא ירגיש רע .. בסדר הוא נתן לי נשיקה ולחש לי באוזן תשמרי על עצמך בובה שלי
בסדר מאמי והלכתי עם המגודל הזה
אז קודם כול קוראים לי יוסי שתפסיקי לקרוא לי מגודל ...
אופס חשבתי בקוללל ...נשמתי עמוק ואמרתי נו תספר לי מה קרה...
טוב אז תפסתי את אישתי בוגדת ביייונוסף לזה בדרך שנסעתי אחרי מה שראיתי שם
אויי זה היה מגעיל הוא פשוט אמר פגעתי ...פגעתי ועניו התמלאו דמעות
פגעתי בחבר הכי טוב שלי שהיה בדך ורק חצה את הכביש
ומה איתו שאלתי ...ממש התענינתי
הוא פונה לבית החולים במצב בינוני .... אז מה אתה עושה פה לך אליו
ובקשר לבגידה אני לא יודעת מה להגיד אני לא מכירה את הרקע שלך אבל תנסה לשקם את החיים שלך או תפרד בידידות או תנסה לסלוח אני לא יודעת באמת בגידה זה דבר מגעיל שלא ניתן לסליחה
את צודקת אני יחשוב על מה שאמרת...
אני יכולה ללכת עכשיו אמרתי ?
לא אחרי שתעשי מה שביקשתי תספרילי גם את
טוב סליחה שאני לא יפרת פשוט הייתי עם מישהוא 3 שנים והוא נהרג בפיגוע ואני מאז קצת עצובה
אמרתי ונשמתי עמוק
אויי אני מצטער והתקרב כדי לחבק זזתי אחורה מהר
אני מצטער הוא אמר והשפיל את ראשו את יכולה ללכת אני לא יפגע בכם ...
תודה אמרתי והפעם אני זאתי שתקרבתי וחיבקתי אותו אדם שאני לא מכירה אבל הרגשתי
שהוא צריך את החיבוק הזה הוא צריך את זה ...
ופתאום הוא לא נראה לי כזה מגודל....
התקדמתי לכיוון החניה ושם חיכה לי איתי ואיך שהוא ראה אותי מרחוק הוא רץ אליי וחיבק אותי חזקקקק
והתחיל לרדת גשם אבל זה לא הפריע לנו פשוט התחבקנו שם ...
והבטנו אחד לשני בעניים ואז....
תגיבו לי זה מזה חשוב לי וסורי על הייבושש
מואאההה אוהבת אותכםם מור'צי 😊