אם את כבר פה.. אולי כתבי המשך?😊 חיחי
יאאאאאאאא איזה מושלללללללללם!!
מה מה מה ענית לו? חיחיח אני במתחחח
לאב יא
יאאאאאאאא איזה עיוורת אננננננני!!!
לא שמתי לב שהקדשת לי את הפרק היפיוף הזהה!!!
תודה מאמי שילי אוהבת אותתתתתתתתתך!! מואאאאאאאה
וואי...
איזו טיפשה אנייי
איך לא שמתי לב שהפרק המושלם הזה היה מוקדש לי....
וואיייי
פשוט הייתי כל כך מרוכזת במה שיש בפרק... שלא שמתי לב...
סורי....
תודה על ההקדשה בובה...
חולה עלייך
מואההההההההההההה
ואני תכף שמה המשך בשלי....
מאמי שליי כבר אמרתי לך כמהההה יפה את כותבת??????
כ=ן,אהל שובאני אומרת א=ת כותבת מ-ד-ה-י-ם!!!
לפיצדעי באמת זה טוב שהיא עברה לאיתי כי את לא יכולה להמשיך ולשקוע בדיכאון בגלל דינאל ז"ל את תתגברי והכול יהיה בסדר ואת ב"ה תהיי מאושרת!!!
המשךך מאמי!!!
מאמי שליי כבר אמרתי לך כמהההה יפה את כותבת??????
כ=ן,אהל שובאני אומרת א=ת כותבת מ-ד-ה-י-ם!!!
לפיצדעי באמת זה טוב שהיא עברה לאיתי כי את לא יכולה להמשיך ולשקוע בדיכאון בגלל דינאל ז"ל את תתגברי והכול יהיה בסדר ואת ב"ה תהיי מאושרת!!!
המשךך מאמי!!!
פשושית_סקסית: חחחח מחר כנראה אני ימשיך בובה
איי_לאב_טושי: טניוש חח יקרועה גם אני לא שמה לב לפעמים חובה לקרוא אותיות גדולות וברורות חחחחחח תודה בובה על התגובההה לפפ יוו
יפה-2אה2ה: חחח יפה כנ"ל למה שאמרתי לטניוש חיחיחי תודה בובית אל התגובה וכמו שאני רואהה גם לך לא חסר כישרוןןןן ותודה על התגובה יפתיי
עדן--עפולה: עדנוש בובה צ'לי תודה בובה על התגובה וכן את צודקתת אבל את זה תראי בהמשך חיחיחי וגם לך לא חסררר כישרון מאמי
+לא יכלתי להמשיך כי היה לי צו ראשון והיה דיי מעייףףף אז אני ימשיך מחראוהבתתתתתת+
מור'צי 😊
מילה אחתתתתתתתתתתתת:
ה=מ=ש=ך!!!!!
האאאאאאמשך ועכשיויויויווווווו
יפה-2אה2ה: לאוש תודה בובה שלי אני מיד ממשיכההה
moraless: תודה יפתי על התגובה עכשיו אני ממשיכהה
מור'צי 😊
הפר מוקדש לשרוני בובה שלי לפפ יווו !!!
"אניי אוהב אותך" הוא פלט בלי שום התראה
הסתכלתי עליו ולא ידעתי מה לענות לו
הייתי מבולבלת...
הוא הסתכל עליי מחכה לתשובההה
לבסוף עניתי....
===פרק 41===:
איתי תראה מאמי אחרי מה שעברתי אני לא יודעת עם אני יכולה או מסוגלת לחשוב על אהבה חדשה
אתה מדהים ומוכשר((בכתיבה))
ואתה כזה יפההה שאפ בת לא תגיד לך לאאא
אבל זה לא אתה זאת אני .. אמרתי לבסוף והשפלתי את מבטי
אבל מור אני לא מעוניין באף בת אחרת אני מעוניין רק בךך!!
את לא מבינה מה עשית לייי
שפגשתי אותך פעם ראשונה שנכנסתי לחדר בתקווה לעזור לך את היית במצב אפילו לא בשביל לדבר
ומהרגע שחשב שאני דניאל ונישקת אותי זה עשה לי משהוא
כולי התרגשתי ובבטן לי היה גן חיות לפרפרים
אני לא יודע כל כך אהבתי את המבט שלך את העיניים המקסימות שלך את החיוך הכובש שלך את הקול המושלם והמצמרר שלך!!
אני לא יודע מה אני יעשה בלעדייך יפה שלי הוא החזיק לי את הידיים
לא ידעתי מה לענות הסתכלתי עליו במבט של "אין לי תגובה"
איתי מאמי אני לא בורחת לאף מקום אני תמיד יהיחה איתך...
פשוט עכשיו אני לא רואה את עצמי נכנסת לקשר
רע לי כואב לי עדיין והכל עדיין טרי מסרב להגליד
כל מחשבה כל תמונה מעלה בי עוד ועוד זיכרונות כואבים
והחלומות עליו לא מפסיקים לא מרפים ממני ...
תנסה להבין אותי איתייי'וש בבקשה הסתכלתי עליו מחכה לתשובה...
הוא רק חייך ומיד קם מהספה והוציא מהכיס 2 כרטיסים...
מה זה? שאלתי אותו
כרטיסים לסרט הוא אמר מיד וחייך אליי את החיוך המדהים שלו
אז יוצאים?? חחח למה לא אמרת?
עכשיו אני אומרת יאללה לכי תתלבשי הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי
קמתי והלכתי לחדר הוצאתי שימלת סטרפלס סגול חציל עדינה צמודה לגוף ויושבת עליי ממש יפההה
פיזרתי את השער ושמתי סרט סגול טילטלתי יפה את השער
והתאפרתי צללית רימל סומק שפתון
הסתכלתי במראההה רגע מה אני עושה חשבתי לעצמי איך אני יכולהה אחרי כל מה שקרה
מיד הורדתי את האיפור ושמתי רק שפתון ורימל שמתי קצת בושם ויצאתי אליו
איזה מהממת הוא קרא מידדדד!!
הסמקתי הוא בא לקראתי הביט בי ונשק לי שוב בלחי חיבקתי אותו שמתי כסף מפתחות
פאלפון ויצאנווו....
הלכנו לכיוון האוטו שלו והוא פתח לי באלגנטיות את הדלת של המכונית...
ורץ לכיוון השני של האוטו ונכנס מהר כי היה כי היה דיי קר הוא התניע
והתחלנו לנסוע לכיוון הקונוע ברקע התנגן שיר שקט של מריה קארייי שאני נתתי לו פעם
והוא התמכר כמוניייי((חחחחחח))
מזה כל כך עמוס אין חניה הוא אמר פתום...
הנה שמה יש לך חניה בין המכונית האדומה ללבנה ...
אההה נכון הוא פנה לכיוון המקום...
אבךל פתאום משהוא הפתיע אותנווו דיי הייתי בשוקק!!
תגיבווו ליי זה מויי חשוב ליי
מור'צי 😊
בדיוק^^^^
סיפור לפני שיננהה נוו
יאאא המשךךך איזה חמודים הםם הלוואי עלי😢 בעע לילה טוב
אוהבתותכן/ם חח צ'או