וווי המשך!!!
4 שבועות????????????????? הרופאים לא הגזימו? חחח
וואי...
זה בדוק איתי 100%
מחכה לפרק הבא...
סליחה על הייבוש חמודות פשוט עבר עליי הרבה בגלל זה לא רשמתי המוןןןן
אז סוריי שוב וחשובות לי התגובות שלכן כבר נטשתן את הסיפור שלי זה לא פייר😢
הפרק הזה המוקדש למרינוש אוהבת אותך בובה שלייי!!!
טוב מממ....ב8 אצלייי
טוב בובה ..
ביי
ביי
ניתקתי ונשכבתי על המיטה ועניי נסגרו מעצמםםם
אבל פתאוםםםם
===פרק38===:
הרגשתי לטיופים קטנים על הפנים שלי ...קמתי וראיתי את איתיי...!
איתי מה אתה עושה פה ? שאלתי אותו ופיהקתי פיהוק קטן
את אמרת לי לבוא זוכרת וציחקק...
אההה כההה חחחחח אז זהו רציתי להראות לך משהוא קמתי לאט לאט מהמיטה
וניגשתי לסיפריה ולקחתי משם את המכתב והושטתי לו
הוא נראה מופתע מה שפשוט אמר לי זה אוליי לא הואא!!!
הוא פתח וקרא בסקרנות את מה שכתוב ...
אני המשכתי להביט בו על ההבעות שלו ועל הקריאה המעמיקה שלו
מי זה הוא שאל לבסוף?
הרמתי את כתפיי לא יודעת!!
נשמע נחמד הוא אמר בקול קצת עצוב ...
התקרבתי אליו וחיבקתי אותו ..
בוא נשחק קצת חייכתי אליו
חחח טוב מה הוא אמר ועיניו נצצו
תבחר אתה... עניתי לו מהררר
אני בעד טאקי פתום נכנס לחדר רועי
הסתכלתי עליו מופתעת מאיפה צצת אמרתי לו והסתכלתי עליוו
צצתי הוא אמר בפשטות וישבנו על השטיח ואיתי חילק את הקלפים
העברנו שעות בצחוקים והטאקי הזה שרף לי את המוחח
אחרי זה רועי הלך ואיתי נשאר בחדר נשכבתי על המיטה ואיתי ישב על הכיסא ..
ומבטו מופנה אליי עיניי נעצמו הייתי כנראה ממש עייפה ותשושה עדיין
טררררררר ציפצץ השעון פתאום !!
אוף איתו קמתי בעצבים והעפתי או מהשידבה ראיתי ש10 בבוקר
כמה ישנתי אמרתי לעצמי וחיוך מרוח על השפתיים שלייי
קמתי והלכתי למקלחת שפטפתי נים וציחצחתי שיניים לבשתי מכנס קצר וחולצה ורודה
עשיתי קוקו וירדתי לסלון התקרבתי לשולחן וראיתי פתק וסלסלה מלאה ממטקים
פתחתי את הפתק "בוקר טוב אהובתי שיהיה לך יום מקסים
אנונימי"
חייכתי לעצמי ואכלתי כמה ממטקים וזיפזפתי בטלוזיה סרט בערוץ 22 טפס את צומת ליבי וישבתי לראותתת
הוא היה מעניין " הוא ישב שם מחכה לתשובתה של הנערה היפה אך היא לא ענתה ומבטה היה מופנה אל הים לבסוף הוא התקרב עוד ועודד..."
==משדר חדשות מיוחד ==
מה קרה שאלתי והבעת התמימות שהייתה על פניי נמחקה מהר
פתאום ראיתי את השדרן בטלוזיה ששערו קצת פרוע משדר על פיגוע קמתי מרגליי...
והתחלתי לרעוד כל פתאום חזר אליי איפה זה קרה שאלתי וכמו שהשדרן קרא את מחשבותיי אמר פתאום
"שדרת תמר בחיפה לא לא איתי איתי חזרתי שוב ושוב על השם שלו
הוא עובד שםםםם הוא עולה כל יום באוטובוס הזההה לאאאאאא תפסתי צעקה ורגליי עזבו אותי פתאם וצנחתי על הריצפה מתקדמת לאט לכיוון הטלפון בכיתי פחדתי כל כך לא עוד פעם לא שובבבב...
בבקשה לא עוד פעם התפללתי לה' שלא קרה שלוםםם
חייגתי את המספר שלו 0546....
הצילצול הזה שמחקים לתשובה הרגיז אותי כל כך הרגיז פחדתי זה הזכיר לי את הצילצול המוות
שחוותי לא רציתי לזכור וחיכתי לשובה פתאום שמעתייי....
מחכה לתגובות זה מאוד חשוב לייי תגיבו לי זה נותן לי כוח להמשיך זה חשוב ליי ...
מור'צי 😊
יואו...
אל תגידי לי שהוא גם מת אין סיכוי....
חס וחלילה...
מחכה להמשך....
יייאייי הקדשת לי תהמשךךךךך.. חיחיחיחי..😛 תודה אהובתיי אוהבתת המוןןן..!!
אני במתח אדיררר תמשיכיי מהררר..!!!!! 😘
חחח לא נראלי שהוא מתתת..
תמשיכייי (:
דייייייי יש לי צמרמורותתתתתתתתת
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאא
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
ואת כותבת מעלללללללללללףף
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאלההה תגידי שלא קרה כלוםםםםםםם פליזזזז
ומי זה האנונימי הזהה יאאא איזה חמודדדדדדד 😊
תמשיכי מורוששש שלי התגעגעתיי אלייך בונבונהההה שליי חחח
מווואההההההה
לא מרווושש תגידי לי שהוא גם לא מת?!?!?!?!?!
בבקשזהה מאמי אל תהרגי גם אותו הוא נשמע מקסיםם!!!! 😢
המשך מאמי!!
ושבוע טובב 😊
יפה-2אה2ה: לאוש בובתי לא יודעת מה יקרה פשוט תחכי להמשך חיחיחי תודה על התגובה מאמי
דגלכח: גם אני יפתייי!!!! ואני ימשיך בקרובבב צודה על התגובה מאמוש
שחר!לה: תודה מאמי על התגובה ויהיה המשך בקרובב
איי_לאב_טושי: טניושששששש תודה חמודה שלי על התגובההה ויהיה המשך...😊
אהבהכאב: שרונוש יפה שלי איזה תגובה מאמי תודה יפה שליייי !!! בקרוב יהיה המשך יפתיי
עדן--עפולה: עדנוש בובה שלי תודה מאמי על התגובה ואני לא מגלה מה יהיה בהמשך 😊
מור'צי 😊
יאבההההההה
איך עברת את כל זה איך???
המשךךך
תמוש המאמוש: תמוש בובה תודה על התגובה עברתי את יודעת 😢
LooVee: זוהרי תודה על התגובה בובההה
מור'צי 😊