פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

===סיפור החיים שלי===

✍️ פיקולו 📅 16/08/2005 03:50 👁️ 20,752 צפיות 💬 1,178 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 31 מתוך 79
הפרק הזה מוקדש ליפה בובה שלי לפ יווו!!!

בבקשה לא עוד פעם התפללתי לה' שלא קרה שלוםםם
חייגתי את המספר שלו 0546....
הצילצול הזה שמחקים לתשובה הרגיז אותי כל כך הרגיז פחדתי זה הזכיר לי את הצילצול המוות
שחוותי לא רציתי לזכור וחיכתי לשובה פתאום שמעתייי....

===פרק 39===:
היי...מה שלומכם כמצו שאתם רואים אני לא יכול לענות עכשיו
אז תשאירו הודעה ואני יחזור אלייכם מ-ה-ר..
הטלפון נפל לי מהיד מה קרה למה הוא לא עונה לי!! פחדתי והזכרונות הכואבים מהעבר שבו אליי כמו פלשבאקים כאלה עברה בי צמרמורת פחדתי למה זה תמיד קורה לי !!!
מה לעשות ,מה לעשות,הלכתי בבית כמו מטורפת וחשבתי ועם אני יגיע לשם והוא לא יהיה שם ...
פחדתי מהתגובה שתיהיה לי שם הכל חוזר אליי אני כבר לא מרגישה מה שאני עושהה!!!
אההההההההההההההה!! צעקתי פתאום בתוך הבית הריק והקירות כמו הצתופפו כדי למחוץ אותי סופית!
רעדתי והרגשתי סחרחורת קלה ...
דיי זה לא הזמן להיות בלחץ נרגעתי לאט לאט ונשמתי המוק התהלכתי לכיוון המטבח ומזגתי לי לתוך כוס קצת קולה קרה והלכתי לסלון נשבתי על הספה פתאום ישבתי לקחתי שוב את הטלפון וניסיתי שוב לטלפן לאיתי
עם הוא לא יענה אני ילך לשם עכשיו!!!
0546... טרררררר....טרררררר......שוב הצילצול המרגיז הזההה..
הלו..פתאום הוא ענה בקול חלוש...
איתי ?לחשתי לתוך השפוררת...שקולי רועד
כן מאמי לא שמעתי את הצילצול הייתי ישן הכל בסדר?
לא יכלתי לענות כמו שקית של אבנים ירדה לי מהלב כל כך פחדתי נשמתי עמוק עדיין לא מעקלת
דמעות של שמחה ספק כאב ירדו לי מהעניים
מור הכחל בסדר קולו של איתי חזר על עצמו?
א..י..ת..י ..אמרתי בלחש תבוא אליי ...בבקשה!!
אמרתי הקולי קצת צרוד ומבוהל שהדמעות עומדות לי בעיניים
בסדר אני מיד בא מתוקה ...
ביי עניתי וסגרתי את הטלפון
ושתף של דמעות זלגו לי מהעניים כל כך פחדתי דאגתי זה איתיייי...!!
דאגתי לו כל כך לא רוצה עוד פעם לחוות את זה ה'!!! צעקתי לפתע...
אני לא מעוניית יותר לסבוללל!~! דיי לא מספיקקק??? לא נימאססס???
פתאום קמתי וכמו סחבתי את רגליי במעלי המדרגות לכיוון חדרי
נכנסתי והדלקתי את האוררר נשכבתי במיטה ועצמתי את עיניי מנסה להרגע מכל מה שקרה !
פתאום דמותו של דניאל עלתה לפניי שכולו דם רץ לכיווני אבל אני מתרחקת...מתרחקת....
דיי קמתי פתאום שכולי נוטפת זעה מה יש לי?! התחלתי לבכות והנחתי את פניי בין ידיי
פתאום הייתה דפיקה בדלת ...אפשר להיכנס ??הקול אמר..

תגיבו לי בבבקה בננות זה חשוב לייי מאודדדדד

מור'צי
😊
יאאאאאאא איזה פרקקקקקקקקקקק!!!
יאא אני כולי צמרמורותתתתתתתתתת!!
אבל איך שמחתי שזה לא קרה שוב.. יאווווו
הממשךךך
א-מ-א מאמי אני לא מאמינה שעברת את כל זסה..
אני ממש מצטערת בשבילךך 😢
אוהבת אתך הכי בעולם!!!
ומחכה להמשך-שאני בטוחה שיהיה יפה כמו תמיד ...
שבוע טוב 😊
איי_לאב_טושי: טניוששש בובה שלי תודה מאמי על התגובהההה לפפ יוו

תמוש המאמוש: תמוש תודה מאמי על התגובה בקרוב יהיה המשךךך

עדן--עפולה: עדנוש מאמי תודה יפתי על התגובהההה😊 מואההה

מור'צי 😊
מאמי המשךךךך מהררריייי
איזה מהממם זה ישבתי וקראתי הכל והתמכרתיייי!
כמה בן אדם יכול לעבור אם את צריכה משהו אני פה תמיד תמיד😊
שני😊
המשךך (:
פשושית_סקסית: איזה כיףףףףף קוראא חדשה😊 תודה מאמי על התגובה ותודה מאמי גם אני פה תמיד בשבילך לפפ יוו

שחר!לה: שחוששששש בובה תודה על התגובה ...בקרוב יהיה המשךךך


מור'צי 😊
יאוו אני לא יכולה להאמין שחווית את זה... =[
מחכה להמשך...
LooVee: זוהריי תודה בובה על התגובה וכה זה נראה ממש הזוייי לפ יוו

מור'צי 😊
הפרק הזה מוקדש לטניוש הבובה שלייייי!!!מואהההההה

פתאום דמותו של דניאל עלתה לפניי שכולו דם רץ לכיווני אבל אני מתרחקת...מתרחקת....
דיי קמתי פתאום שכולי נוטפת זעה מה יש לי?! התחלתי לבכות והנחתי את פניי בין ידיי
פתאום הייתה דפיקה בדלת ...אפשר להיכנס ??הקול אמר..

===פרק 40===:
כן עניתי בלי להסתכל כיוונו...
הוא נכנס ושמעתי את הדלת נסגרת...הוא התקרב למיטתי עמד שם כמה דקות
ואז הלך לכיוון המחשב וסחב אחריו את הכיסא המתגלגל שם אותו ליד המיטה והתיישב
אחרי שתיקה ארוכה הוא התחיל לדבר ...
מה קרה יפה שלי? את רוצה לספר לי הוא שאל ושם את ידו על גבי
שתקתי והרמתי את ראשי...והסתכלתי בו
מה קרה לעניים שלך? הוא שאל קצת מבוהללל
השפלתי את מבטייי סה"כ עניים אדומות...
ולמה הם אדומות? למה בכיתתת?? הוא שאל ומחיכה לתשובה
למה? שמעת על הפיגוע שהיה היום??? הרמתי את קולי
לא היה פיגוע? איפה?
בשדרת תמר ... עניתי
מההההההההה? הוא צעק והכיסא המתגלגל זז אחורה ...
כן עכשיו אתה מביןןן!!! עניתי לו באותו טון
כה אני מבין הוא התקרב וחיבק אותייי
אני מצטער שגרמתי לך לדאוגגג...היה הרוגים ?
לא יודעת ...כדי לבדוק אמרתי מהר...
והדלקתי את הטלויזיה ...
אין הרוגים מלבד המחבל 10 פצועים מתוכם 3קשה ו1 אנוש ...היה רשום בתחתית המסך...
נשמתי עמוקקק מסכנים ההורים החברים
בואי נצא קצת הוא אמר וחייך אליי מין חיוך חמוד
בסדר אני יכנס להתקלח ונלך בסדר?
חח בסדר הוא צחק רק תעשי את זה מהר אל תיבשי אותייי
בסדר אמרתי והוא בנתיים התיישב בסלון וצפה בטלויזיה
נכנסתי להתקלח ושתפתי את גופי במים החימים ואת פניי עצמתי את עניי ונתתי למים לזרום עליי באדישותת...
אחרי כמה דקות נזכרתי שאיתי בסלון מחכה לייי
חפפתי את השער והסיבנתי את גופי אחרי 20 דקות סוף סוף יצאתי...
הלכתי אל חדרי נעלתי את הדלת ומרחתי על עצמי קרם גוף דורדורנט והתלבשתי
אני פה עמדתי מול הטלויזיה והסתרקתי מולו
הוא התחיל לזוז מצד לצד מנסה לראות ואני מול הטלויזיה
אני באמצע סרט אז מה עניתי לו
בא לי לעמוד פה!! ונתתי לו חיוך מתגרה
הוא פתאום בא אליי והרים אותי אליו ונישק אותי בלהט בגעגועים ...
חיבק אותי אליו חזק חזק כמו חושב שאני יברחח...
הוא התקדם איתי אל הספה...
והמשכנו להתנשק הוא ליטף את שערי הרטוב ואת פניי וחייך אליי..
"אניי אוהב אותך" הוא פלט בלי שום התראה
הסתכלתי עליו ולא ידעתי מה לענות לו
הייתי מבולבלת...
הוא הסתכל עליי מחכה לתשובההה
לבסוף עניתי....


מחכה לתגובות זה מאוד חשוב לייי

מור'צי
😊


את אוהבת אותו?????
איך הצלחת להתאהב כזה מהר אחרי האובדןן בואנההההה אני לא תופסת את זה בכלל כי אצלי זה מאוד קשה להתאהב שוב מחדש...
אוףף מורוששש אני מקווה שהחיים שלך יהיו עכשיו טובים סלת כל כך הרבה ובגלל זה מגיע לך כל כך לקבל עכשיו אהבה חדשה ומרעננת באמת שמגיע לך את פשוט ילדה נדירהההה!! אני מתה עלייך מורושששש שלייייייי מוואההה התגעגעתייי נשמה שלחי הודעות באייסי ככה את מזניחה?! חחחח
מואההההההההההה
אוהבת
הוא אוהב אותה.. לא היא אותו לכי תדעי מה היא ענתה =/
איזה מהמם המשך מאמייי אני במתח.. אוהבתותך!
שני
וואי...
איזה מזל שהוא בסדר.....
פייייי
מחכה להמשך...
אהבהכאב: שרונוש אהובתייייי!! יאוו גם אני התגעגעתי אלייך בובה ומי שמזבר על מזניחה חיחיחיח
וזהו שאני לא מגלה תצתרכי לחכות בקשר לעם אני אוהבת/לא אוהבת למה כמה חיחיחיח וגם אצלי זה מאוד קשה אפילו יותר מכולןן😢 ותודה בובה שלייי איזה מקסימה אתת יאווו!!!
ובקרוב הכוללל בובהההה וכמו ששני אמרה שזה הוא שאוהב אותיי😊 לפפ יוו

פשושית_סקסית: שניני תודה בובה ומה שענית באמת נכוןןןן ובקרוב יהיה המשך יפתייי

יפה-2אה2ה: לאוששש תודה בובה על התגובהההה וכה באמת מזלל!! בקרוב המשךךך...

מור'צי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך