תמרוששש...!!!
אם אפשר להגדיר שלמות..אז הייתי אומר שזה הפרק הזה
מותקק שליי..פרק מדהיםם..!! אהבתי =]
ואל תתבאסי שהקודם נמחק וכל זהה..
שמח שלא התבאסת וישר כתבת..כי ככה צריךך 😛
אני בטוח שעכשיו את רואה שהפרק החדש גם יצא טובב..
וגם..ראית ת'תגובותת?? (אמרתי לך.. 😉 )
אזז..יפה שליי..המשךךךך ושיהיה מפנק..(כמו כל הפרקים)..
קחי ת'זמןן..תכתבי מתי שנוח לךך..!!
😊
איסה חמודיייייי
אני גם רוצצצצצצצההה 😢
תמשיכיי @!!!
תמרוש אין לי הרבה זמן אתמול שרפתי ת'מחשב שטב חח ויש לי מחר מבחם ענקי בביולוגיה ובארבע וחצי מחויבות אישית חח קיצר התחברות מאמא (איטיייי ברמותת תראי מה אני עושה בשבילך)
רק כדי לקרוא ת'פרקק
ותאמת אני לא מאוכזבתתת
איזה חמודד איך שהוא אוהב אותה ושומר עלייההה
מחכה להמשך הבא ואוהבת המוןן טלוש
שמנההה! 😛
אני רוצה המשך! 🙄
עוד לא סגרנו כמה אחוזים אני מקבל...
??? 😉
תמרולהההההההההה ?!?!
מה עם המשךךךךךךךךךךך !?!?!?
דחופייייייי !!! אוהבתותךך
יאלה היידהה המשךך התעללת בנו מספיק [=
QUOTE (benshi @ 13/12/2005) QUOTE (~MoR~ @ 13/12/2005)
אם את לא הולכת לפרסם בסןף ת'סיפור הזה אני ילך לפרסם לך אותווו!!
אפשר קצת מהזכויות? 😛
הרבה כסף ייצא מיזה.. 😎
חח אני עוד יחשוב על זה..אולי תקבל גם אתה משהו.. 🙄
אהה ותמריי קדימה המשךך בובה
תמרייייייייייי!!
איזה מושלםםםםםםםם
פרק יפה ביותתתתתתתתתרררררררררר
תמשיכי מהררררררררר
מהררררררררררררר
מהרררררררר
נוו יאללה המשךךךךךךךךךךך אני רוצה המשך
עדיין לא קולטים רגע..
אני
רוצה
המשך
היוםםםםםםםםםםםםםםםםם
פרק נדיר כתיבה מושלמת בובהההה..
מור'צי 😊
נונונונונונונונונונונונונוונונונוננונוונוונונונונונונונונו!
המשך! 😛