QUOTE (~MoR~ @ 13/12/2005)
אם את לא הולכת לפרסם בסןף ת'סיפור הזה אני ילך לפרסם לך אותווו!!
אפשר קצת מהזכויות? 😛
הרבה כסף ייצא מיזה.. 😎
חאנפאווןןן!!!!!
חעחע... מילים חדשושוותת.. חעחע..
הפיגור מאתמול ממשיך..=\\\
תמרריי שלילילי...
המשךך ממש יפה,אבל קצר....
סססתתאאםם.... נראה ללךך?!??!
המשך פצצתי לגבותת!!!
עכשיו אני מחכה לעוד המשך ככזזהה!!!
זה הסיפור של תמר!! שלא תתבלבלו!! תהנו =]
מהפרק הקודם
"ממ.. למה אתה אף פעם לא מדבר איתי על סקס?" שאלתי, קצת המומה.
"המממ" ציחקק שחר וחדל מהליטופים "למה את שואלת?"
"כיי.." התקשתי להתבטא "כי אני רוצה להיות איתך" אמרתי, אבל שחר שתק.
"ואני פוחדת שאתה לא רוצה להיות איתי, כי אתה אף פעם לא מדבר על זה אבל דיברתי עם טל
והוא הסביר לי שאתה כן רוצה אבל לא רוצ הללחוץ עליי ואז הוא שאל אותי למה שאלתי ואמרתי לו שאני פוחדת מ.."
"שששש..." לחש לי מופתע ומשועשע מהמהירות בה דיברתי.
הוא קרב אליי באיטיות כך שגופינו נמחצו זה אל זה, הרגשתי את פעימות ליבו והוא הרגיש את שלי
נשק לי בעיניים ועל הלחיים ברכות, חייכתי ובשתי ידיי תפסתי בראשו ונישקתי אותו
"ישש.. אממ ישלך קוונדו.. אממ.. ם קונדום.. נ.. נכון?" ניסיתי לומר מאטרף הנשיקות
~המשך!~
בלי להביט שחר פתח במהירות את מגירה הקרובה והוציא שקית כסופה קטנה
"רגע" אמר מתנתק ממני כשעיניו עצומות.
"מה? מה קרה?" שאלתי מבולבלת "עשיתי משהו לא בסדר?"
"לא" אמר כשכעת מבטו אל התיקרה וכפות ידיו מכסות את עיניו.
"תסביר.. אני לא מבינה" אמרתי מלטפת את שפתיו
"אני.. אני מאוהב בך. מבינה?" וכעת הביט אליי,
"לא, את לא מבינה.."
הוסיף אחרי שראה את ההבעה על פרצופי.
"את חשובה לי, אני פוחד עלייך..." הסביר
"מה פוחד עליי?"
"את קטנהה" הוא לחש
"מה קטנה?!" שאלתי מעט מרוגזת
"לא את עצמךך, הגוף שלך, הוא קטן כזה, שברירי.. אני פוחד..
פוחד להכאיב לך" ניסה לתקן את עצמו.
"נו לכן אמרתי, אני רוצה אותך! לא אכפת לי מהכאבים, אני מוכנה! אני רוצה להיות איתך!"
שחר צחק וליטף אותי
"זה לא מצחיק!" אמרתי מתרחקת, הרגשתי דחויה.
"מאיה, אני רוצה להיות איתך יותר משאת רוצה להיות איתי, נשבע...
אבל אני פוחד... זה.. זה לא מתאים עכשיו" אמר ברצינות
"אני לא רוצה להכאיב לך" הוסיף וקרב לחבק אותי.
לאחר זמן מה הרגשתי צורך לשאול
"שחר.."
"ממ?"
"למה אתה אוהב אותי?" שאלתי משחקת באצבעותיו.
שחר צחק
"למה אני אוהב אותך..." הירהר
"ככה..." הוא ענה בפשטות "אבל בטח 'ככה' בשבילך זה לא תשובה"
"למה? דווקא כן תשובה"
"חחח למה כן תשובה?" הוא שאל
"כיי... כל מי שאני שואלת אותו, למה אתה אוהב אותה, או למה את אוהבת אותו, הם עונים לי ככה"
"כי לאהבה אין תשובה, זה דבר מסתורי ומשוגע"
"נכון" הסכמתי איתו.
"אבל... אני רוצה לדעת מה אתה אוהב בי"
"מה אני אוהב בך," חשב וליטף אותי.
"אני אוהב את העיניים החומות השוקולדיות שלך,
את יודעת שאני אוהב שוקולד...
ואני אוהב את השיער הרך והנעים שלך
ואת השפתיים המתוקות שלך שמטיסות אותי לשמיים עם כל נשיקה,
ואני אוהב... את החיוך השובב שלך"
חייכתי
"ואת העור הרך שלך
ואני אוהב את האור שאת מקרינה...
ואת האצבעות המדגדגות שלך
ואת המבט התמים שלך שגורם לי לרחף
ואת האופי החזק שלך
ואני אוהב את היוזמה שלך
ו...את הביישנות שלך
ואת הנפש של מלאך שטמונה לך כאן"
וליטף לי את בית החזה
"ואני אוהב את המגע שלך
אוהב את הריח המתוק שלך
אוהב את הידיים הקטנות והקרות שלך שנותנות לי סיבה לחמם אותן
אוהב את הצחוק שלך, צחוק עדין
אוהב את החירפונים שלך והשגעונות.
אוהב את הלחיים העליזות שלך
אוהב את הנמשים הקטנים שלך
אוהב אותך כשאת ישנה, כשאת מדברת, כשאת מביטה.
אוהב כל סנטימטר בגוף שלך
כל נשימה שאת נושמת אני נושם
את כל היופי בעולם אלוהים שם בך, בשבילי אין אף אחת אחרת."
הוא אמר והרגשתי שבאמת אני חשובה לו.
"ו.. למה את אוהב אותי?" הוא שאל סוקר אותי בעיניו
אבל כשבאתי לענות לו..
"שחרר" נשמעה קריאה ילדותית מכיוון הדלת
התרוממנו שנינו כדי להטיב לראות
"מאאאיהה!" צרחה רוני אחותו הקטנה כשראתה אותי
רצה במהירות אל המיטה וטיפסה עלייה.
"באת לשחק איתנו נכון מאיה? נכון?" אמרה וקיפצה על המיטה בפראות מרעידה אותנו.
הבטנו זה בזה, הוא שלח לי חיוך וצנח מטה בעייפות
"כן" השבתי לה וקמתי
"מאיההה!" נשמעה צרחה ילדותית נוספת ועדי הצטרפה לקפיצות על המיטה.
"בווווואו" צעקתי להן מחייכת
"יאלה! אפ אפ עלו לי הגבב.. נווו" האצתי בהן
ונגררתי מחוץ לחדר צוחקת,
כשסגרתי את הדלת שלחתי לשחר חיוך וראיתי שהוא מכניס למגירה שקית כסופה קטנה.
שמחתי.
"את יודעת שעוד שבוע החופש הגדול?" עדי שאלה.
"ווואי נכון" נזכרתי
"ואמא רשמה אותנו לקיטנת צבע!" אמרה רוני גאה.
"יופי! אני שמחה" שמחתי בשבילן, ובשבילי.
"מאיההה מאיהה קווומי"
הבחנתי מולי באמא עם כוס קפה ביד.
"קוווומי" האיצה בי
"יום ראשון היום יאאא"
"כן, תקשיבי, אבא לא יוכל לבוא לקחת אותך היום אחרי בית הספר"
היא אמרה
"למה?" שאלתי מפהקת.
"בדיקות"
"מה בדיקות?" שאלתי לא מבינה
"לחץ דם, את יודעת..." אמרה אמא מגלגלת עיניים
"אז עם מי אני אלך?" שאלתי
"טלפני אל מני, ואם הוא לא יכול אני אקח אותך.. אבל קומי!"
"אני קמה אני קמה..."
חיפשתי את מני בפלא'
"מני" נשמע קול מהעבר השני כמעין הכרזה
"הי מני.. זאת מאיה"
"נסיכה!" אמר במבטא צרפתי "מה שלומך?"
"טוב" עניתי
"תקשיב, אני צריכה היום הקפצה לאולפנים, אתה יכול?"
"בשבילך תמיד נסיכה!" המשיך במבטא.
"חחח תודה" אמרתי " מתי אתה יוצא?"
"חצי שעה... אבל בשבילך שעה"
"יופי! מעולה!"
"אדיוס" אמר במבטא ספרדי וניתק
שניני רצתה לבוא
"שניני שנינישניני" חיפשתי אותה בפלא'
"הלו?"
"היי ציפי, שני נמצאת?" שאלתי את אמא שלה
"מי זאת? מאיה?"
"כן"
"מאיה, שני היום חוזרת הביתה"
האא נכככוןןן
"הא, טוב, תודה ציפי, ביי"
"ביי"
איךך שחכתי 😮
ליהי...
"ליקווווושש" הערתי אותה
"אה?" שאלה מנומנמת
"את באה איתי?"
"לאן?" שאלה
"לדוגמנות"
"מתי?"
"עכשיוו"
"מה עכשיו? עכשיו התעוררתי"
"נוווו.. עוד שעה"
"מתארגנת ובאה באאי" אמרה מפהקת
"בוווועי"
"מה אני לובשתת.. מה אני לובשת? מה אני לובשת?!" נלחצתי
"את זה" אמר טל שצץ משום מקום והצביע על מכנס מעוצב וגופיה לבנה חמודה.
"בווווקר טוב" אמרתי לגברברון המבוקסר שמולי
"בוקר" החזיר לי בפיהוק וחזר לחדר שלו.
התלבשתי וירדתי למטה
"איך?" שאלתי את אמא ועשיתי סיבוב
"כמו תמיד" היא אמרה וכמו תמיד היא לא הסתכלה
"נו תסתכלייי" אמרתי מרוגזת
"הסתכלתי!" החזירה לי באותו טון ועינייה שקועות בעיתון.
לא היה לי עצבים בשבילה אז עליתי אל טל.
"איך?" שאלתי ועשיתי סיבוב אבל הוא ישן...
"אואואוחח" פלטתי בלחץ
ושמעתי מישהו מצפצף מלמטה.
ירדתי ,
"אני הולכת" הודעתי לה, אולי היא תשמע.
"בואי, קחי כסף" היא אמרה והושיטה לי שטר
"ביי" אמרתי ויצאתי
ליהי כבר הייתה במכונית, המכונית הכסופה עם הגג הפתוח.
"אני אוהבת הומאים!" פיזמתי לעצמי בשקט ונכנסתי בחיוך למכונית.
ובן רגע החלו השיגועים, בדיוק כמו בפעם הקודמת.
😊 האאא הרגשתי צורך לכתוב. 😛
ווואהה.. ממש אהבתייי..
איזה תיאורים שחר הרביץ.. גר.. חמוודד..
המשךךך ..
חחחח המששךך ותמיידדד תרגישי צוררךך לכתובבבבבב חחחחח !!1 מואההההההההה
יאא..שכחתי להגיבב...
חחץ..איזה מסטוליקק!!!!
אם רק היייתי יכול להתבטא כמו שחר\כמוךך...
וא ואא מה היה עובר עליי... =]]
חעחע..
המשךךךךךךךךךךךךךך!!
באמתת...
המשךךךךךךךךךךךך!!!!!
יאאללהה..במתחחחחחחחחחחחח!!!!
חיחע מיכלושש אוהבתותך שווה שלי!
אושר 😉
המשךךךך!!!!!
אני מאוהבת בסיפור שלך חחח..
אהה ועם בא לך כנסי לסיפור שלי
רק קריצה,אה?!?!
אני הבנתיי..חח..
מניוקית קטנהה של אמא!!! ;]
חעחע...
המשךךךךךךךךך!!
QUOTE (benshi @ 13/12/2005) QUOTE (~MoR~ @ 13/12/2005)
אם את לא הולכת לפרסם בסןף ת'סיפור הזה אני ילך לפרסם לך אותווו!!
אפשר קצת מהזכויות? 😛
הרבה כסף ייצא מיזה.. 😎
חחחחחחחחח יאא חמוווווד מטורפת עלך שומי-כאפי שילי!
אווווווושר אתה שווה יותר מקריצה {אני מודה}
סתעעם נסיך שלי משוגעעת עלך הכי שישש!#!
QUOTE המשךךךך!!!!!
אני מאוהבת בסיפור שלך חחח..
אהה ועם בא לך כנסי לסיפור שלי
נטשה בובהה.. אני בסיפור שלךך ממזמן 😉 ושמח הלשמועועוע.
😁 אוהבת את כוולםם בכמויוווות
אדיוווס 😉
אררר אררר
מושלםם!!
המשךךך
אהההההההה אמאא אחד המושלמיםם
את לא יודעת איך התרגשתי
איזה חמוד שחר הזה אני רוצה כזאת אהבהה
אוהבת'תתךך
תמשיכייי
מאיהה