QUOTE (eliya_s @ 25/08/2005) איזההה מושלםםםםםםםםםםםם
המשךך דחווףף
😉
איזה סיפור מהמםםםםםם!!!
כבר אמרתי שאת כישרון?!
המשךךךךך ומהררררררר
מואההה
לילושש=]
מממ מענייןןןן תמשיכי פליזזז 😊
יאאאאאאאאאאאאאאאא אסה נדירררררררר
יאוו =ה=מ=ש=ך=ך=ך=ך=ך=ך=ך=ך=ך=
ומהררררררררררררררררררר...חחח טוב שלאא חפרתיי 😉
אוהבת המוניםםם
--eden--
מוקדש לשנהבי... 😉
מהפרק הקודם:
"טוב אז ככה... אבל זה לא יוצא מכן... ברור?"
"ברור ברור..." ענינו אני ושני...
ליהי התחילה לספר הכל מהתחלה ועד הסוף........
המשך...
היא סיפרה שמתן אוהב בכלל את רותם... לכן הוא שונא את עידן ברמות
והוא צעק על עידן באותו הזמן שדיבר איתי כי הוא חשב שהוא הולך לבגוד ברותם איתי.. יעענו.. אז למה שיעשה את זה בכיתה?!!?
ומתי שהוא התקשר אליי הוא רצה לדבר איתי בקשר לרותם אבל המילים לא יצאו לו מהפה... אוףףף זה מרגיזזזז ואני לא יודעת למה!
אה ובקשר למה שהיא אמרה לשני על השוקולדים... זה לא היהההההה נכככככוןןןןןןןן
אני לא יודעת מה קורה לי! אולי מי שכותבת אותי עצבןןן
טוב חלאססס מאמי תרגעעי!
אוףףףףףףףף מתן מתן מתן מתן עידן ורותם וגם מתן! אוףףףף
-מה עושים? הסתבכתי..
לי לא בא לכתוב יותר ולדמות בא להתאבד..
אבל למה שתתאבד אם בקושי קרה לה משהו בסיפור?
אז מאיה מאמי... יאללה בובה.. להמשיך עם הסיפור...
-את אומרת לי? תמישיכי את! סתכלי איך עצרת פה באמצע לשיחות הנפש שלך...
-שיחות הנפש שלי?! מאיההה כפרוני כפרתי כפרה זה בשביל להסביר לקוראים!
-להסביר להם מה?
-לא יודעת... משהו...
-אפשר לשאול אותך משהו?
-את מפריעה לי! אני צריכה להמשיך לכתוב!
-משהו קטן...
-נו...
-למה נעלי אולסטאר? ולמה אני ושחר לא ביחד?
-חכי.. עדיין לא קרה מה שצריך לקרות.. בשביל זה את צריכה לתת לי להמשיך לכתוב...
-טוב.. איפה אני?
-שם.. עם ליהי ושני... אפ אפ אפ
"מאיה? " שאלה ליהי
- "מאיההה? מאיהה!" אמרו ליהי ושני
-"מה?" אמרתי
כל כך כאב לי הגב... והראש...
"אכלת היום?"
-" כן.. "
-" מתי?"
-"בבוקר..לא.. "
התעלפתי.. כל הגוף כל כך כאב... איזה פאדיחה פה באמצע ביצפר.. מה קורה איתי?!
מסביבי היה מעגל של חושך.. כל כך הרבה אנשים פה..
"זוזו זוזו תנו לה לנשום! למען השם...! זוזו!!!" פילסה דרכה אליי בהמון חנה המורה למדעים
"מה קרה לה?" היא שאלה את ליהי...
"היא התעלפה... היא לא אכלה מספיק.."
"מאיה? מאיה? את מסוגלת לקום?"
"כן... " שמעתי קול חלוש יוצא מהגרון שלי..
"ליהי שני תעזרו לה לקום.. ואתם תתפזרו אין כאן מה לראות! לכו לכיתות!"
"את בסדר?" שאלה אותי שני..
"כן כן.. סתם התעלפתי..." עניתי לה..
והלכנו לחדר מורים לשתות תה...
"מה קרה לפני שנפלתי?" שאלתי את שני וליהי בעודי עושה פו על המים הירקרקים...
"דיברנו...את לא זוכרת?"
"על מה?" שאלתי..
"על מתןןן.." אמרה שני...
"אהה.. נו ליהי ספרי לי מה היה עם מתן.."
לפתע נשמעה החריקה השחיכה של דלת חדר המורים... הפננו מבטינו למקור הרעש... בעודנו נוטות קצת באלכסון על מנת ליצור זווית ראייה טובה יותר...
בפינת הדלת התחתונה צצה רגל... אבל לא סתם רגל... רגל נעולה בנעל כחולה.. נעל אולסטאר כחולה..
😊 איזה מוזרה אני 😊
יאיייי.. חחח לא הכי הבנתי תהתחלה....
אהבתי תקטע שהיא התעלפה וראתה נעלי האולסטר המפורסמותתתתתתתתתתתתת!!!
חחח באמת ההתחלה קצת מוזרה חחחחח
אבל ההמשך מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מחכה להמשך 😊
ומקווה שהוא יגיע מההההההההההר
אהבתי את הקטע.. פשייי
תמשיכייי
אוהבת - לילוש 😊
וואי אהבתי מאוד ת'פרקקקקקקקקקקקקקקק=))
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתתתתתתתתתתתת