סווורי מתוקותת.. כל היוםם לאאא הייתתי בביתת.. מחר או מחרתייםםםם.. לאבבב יו בייבסס
יאאאאאאאאאאאאא איזה סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אהבתי ביותרררררר
תמשיכיי
: 😢 😯 ( נו כמה זמן אפשר לחכות???? יאללה תמר המשך דחוף סיפור ענק!!!
מהפרק הקודם..
מחקתי את כתב היד של שני.. והחלתי לכתוב במרץ את מה שיהודית כתבה על הלוח...
"אאיייייההההההההההההההההההההההההה" נשמעה זעקה
המשך...
חיפשתי את מקור הקול.. כמו כל שאר הכיתה.. הסתכלתי על ליהי..
הבנתי לפי התנועות שלה שהיא מנסה להכניס בחזרה את התחתון שלה למקום..
"אחחחחח טל יא בנזונההה אווווווווווףףףףףףףף.. יהודיתתת תעבירי אותי מקום אנלא מסוגלת לשבת פה יותר..נשבר ממך! נ-ש-ב-ר! " אמרה ליהי במבט של גועל, כעס וכאב לכיוון טל המלך של הבנים ושל הכיתה.. הוא היה קניבל הוואג'ים של ליהי.. קבוע היא יושבת מלפניו וקבוע כמעט כל שיעור והפסקה הוא עושה לה איזה וואג'י בקטנה.. בקטנה בקטנה חחחח.. אולי בקטנה בשבילו.. בענק בשבילה..
"ליהי- עומר.. תחליפו מקום... ופעם הבאה ליהי.. על קללותת את בחוץץ! מובן?!" יהודית אמרה..
ליהי הוציאה אליי לשון משמחה.. גמאני הוצאתי לה.. והיא באה להתיישב על ידי..
שני שלחה יד בשביל לקבל צ'אפה.. וליהי נתנה..
"אני רואה שהשילוב לא כל כך טוב.. ככה שלושתיכן ביחד.. חחח מצטערת חמודות..
ליהי- מתן.. תחליפו מקומות.."-
"כעלאק מצטערתתת" סיננה לנו ליהי כשגבה אל יהודית המורה
ואז הבנתי שמתן הולך לשבת לידי! מה אני אעשה לשאול אותו על זה?
הוא הגיע.. מעד בכיסא שלי וכל הדברים שלו נפלו.. עזרתי לו להרים את כל מה שיצא לו מהקלמר.. מסכןן.. חשבתי.. פאדיחה..
הוא התיישב לידי.. חצי שיעור לא דיברנו..
לפתע הרגשתי נגיעה קלה בברך שלי.. הסכלתי עליו והוא לחש לי 'פתק'.. הסתכלתי למטה.. בידו היה פתק לקחתי אותו ופתחתי אותו, בפתק היה רשום :
"לא החזרת לי צלצול אתמול בלילה... למה?"
אוייייייייי נככככככון חשבתי.. יואאו אני בשוק! איך שחכתיי?!
הפכתי את הפתק וכתבתי שם תשובה...
סוורי על הפרק הקצר.. 😢 זה פשוט פרק שנכתב ממזמן.. עכשיו כתבתי את הפרק הבא.. והוא באמת מופצץ כמו שהבטחתי.. 😉
המשךךך יפה שלייייייייי המשך!
חחח בקרוב.. שאני אכתוב עוד פרקק.. :]
מהמםם!!!
המשךך!!!
לינורו'ששש
תמרוששששששששששששששש
פיצוייייייייייי
זה לא שווה
אני רוצה המשךךךךךך
ארוךךךךך
עם נעלי אולסטאררררררררר
ברורררר??.
יופיייייייייייי