עכשיוווו אני רוצהההה המשךךךךךך
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
המשך מידי...
מור'צי 😊
Jחחחחחחחחחחחחח ליגלושש נאי מתההה על התגובות שלךךך חיימשללי חחחחחחחחחחח
מהמםמםםמםמםםםםם..
תמשיכייי
"התקשרת מאוחר.. ולא ידעתי איפה הראש שלי בשעות האלה.. סוורי ברח לי לגמרה..
מה רצית מאמי..?"
קיוצ'צ'תי את הפתק ושלחתי לו בחזרה... מזווית העין ראיתי אותו קורא כותב מקפל ושולח לי שוב..
"לא יודע.. שיעמם לי.. הייתי מבואס.. "
שאלתי אותו בלחישה
"מה קרה? למה מבואס?"
הוא קרע חתיכת דף חדשה מהחברת וכתב
"לא יודע.." -
"החיים יפים.. אל תהיה מבואס.. אז גמאני אהיה מבואסת "
ונתתי לו חיוך .
גמהוא חייך אליי.. והקשבנו בשקט להמשך השיעור...
כל כך רציתי לשאול אם השוקולדים ממנו.. אבל אם זה לא.. אז לא נעעעים.. :\
היה צלצול, הכנסנו את הדברים לילקוט ויצאנו שנינו בדרכים נפרדות להפסקה..
"מה התכתבתם?" שני שאלה אותי כשהצטרפה להכנסת הספרים ללוקר..
"סתםם.. " אמרתי לה..
"לא סתם בובה ראיתי אותכם מתכתבים ספרי לי "
- " שמעעי.. אתמול הוא התקשר אליי 1 בלילה ככה.. אנערף מה הוא רצה.. הקיצר הייתי אותו זמן אצל הילדים של אירית.. לא יודעת איפה הראש שלי היה.. הקיצר התקשר אליי ופחדתי שיעיר את הילדים.. אז אמרתי לו חמש דקות אני אתקשר אליך חזרהה.. ומאזז לא התקשרתי.. שחכתי אניודעת.. לא בכוונה.. " אמרתי בבאסה..
"ועכשיו הוא שאל אותי למה לא חזרתי אליו באותו לילה.. ועניתי לו שלא ידעתי איפה הראש שלי היהה.. ושאלתי מה הוא רצה ממני.. והוא כתב שסתם הוא לא יודעע... הוא היה מבואס.. טוב אז מה הוא רוצה ממני?!?! החזרתי לו תשובה למה מבואס מאמי.. אז הוא אמר לא יודע... וזהוו.. "
"ואאלה שמעי מאיה בובה.. הוא מתקשר אלייך הרבה הבנאדם?"
"כה.. בזמן האחרון כןן.."
"מאיהה הוא חם עלייך... אבל לא.. לא.. את יודעת.. יענו אהבה אהבה..!"
"גם ליהי אמרה לי.. אבל לאדעת.. נראה לך? מתן? עליי?"
"כן.. ראית גם איך הוא התפרץ על עידן כשהוא ניסה לנשק אותך? אגבבב עידן ניסה לנשק אותךך! הוא ורותם לא ביחד?"
"לאאא... חחח הוא לא ניסה לנשק אותי.. הוא רק אמר לי משהו כזה ב'סודיות'..."
"אה.. ואאלה זה היה נראה כאילו הוא עומד לנשק אותך.. "
"אז רגע.. את חושבת שבגלל זה הוא התפרץ עליו?" שאלתי..
"נראה ככה.."
"אבל שמעתי אותו בחוץ אומר לליהי ש.."
"מה ליהי?? שמעתי ליהי.. מה ליהי?" שאלה הילדה מאחורינו..
"ליהי חחחחח כפרה.. את מקור התשובות שלנו.. עכשיו תסבירי לנווווו ה-כ-ל.."
"מה להסביר?" שאלה ליהי כשפתחה את הלוקר..
"תסבירי מה קורה עם מתןןןןן?" אמרתי..
"רגע.. מה ליהי? אמרתם משהו עם ליהי.. מה זה היה?" ליהי שאלה...
"כשהייתם בחוץ מתן אמר שהוא שוווווונאאא אוווווותווווווו... מיזה 'אותו'?" שאלתי...
"אה... את עידן..."
"כן אבל למה?" שאלה שניני...
"טוב אז ככה... אבל זה לא יוצא מכן... ברור?"
"ברור ברור..." ענינו אני ושני...
ליהי התחילה לספר הכל מהתחלה ועד הסוף........
איזההה מושלםםםםםםםםםםםם
המשךך דחווףף
יאמההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה תמשיכייי
פיייייייייייי
תמרושש
חזרת אהה??
אבל איפההה האולסטארררררררררררררררררררר
אופיייייייייייייייייי
תמשיכי בובה מהרררררררר
מושלםםםםםםםםםםם!!
איזה המשך יפה!!
ואני דורשת עוד איך ומהר יבשת אותיי חיחיחיחי
אז בובה תמשיכי ואת כישרונית חבל"ז...
מור'צי 😊