בובה תמשיכי פשוט אין לי מילים על כמה שזה מדהים :]
איזה פרק אממ....מעלף!!!
חיחחי תמשיכי בובה 😊
אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!זה שחר!!
איזה המשך יפההה!!
דיי את חייבת לי המשך עוד היום!!
מור'צי 😊
דיי.. זה שחרררררררר..
תמשיכי מהרושששששש..
איזה קאמבאק של נעלי האולסטאררר..
פיי.. התגעגעתי..
זה פשוטטט מושלםםם..
המשךךך =]
וואי תמרושששששששששש
פרק נדירר
חחח פיצול יש לך אהה??
תמשיכי בובבהה
ויש נעלי אולסטאררררררררר
איך אני אוהבת את הסיפור הזה יאמהההההההה
תמררררררר
בקשה שימי המשךךךךךךך
אנשים יפים שלי אנלא דעת אם יש לי כח להמשיך את הסיפור.. אולי בעוד שבועיים חודש חודשיים יהיה לי חשקק.. ססוורי באמתת שאין לי ראש לזה כבררר.. נשברר..
קבלו באהבהההההה מטורפתת אליכםםםם.
מבטיחה לסיים את הסיפור!
😢(((
ח-ב-ל
באמת באמת חבל..
סיפור יפההה ברמותתת
מקווה שתמשיכי מהר..
אוהבת אותךך
טנקס מותק! אוהבתותךךתך 😊)
יאאאאאאאאאא תמרוששששששש
אופיייייייייייי
מה אני יעשה בלי נעלי אולסטאר כל בוקר שמעלות לי חיוך ???
מה אני יעשה בלי הסיפור הזה ???
פייייייייי.....את חייבת להמשיך בובה אני חולה על הסיפור הזה
בין היפים באתרר !!!
😢 אוהפת המון ליגלושש
ליגל כפרעלייך מעריצה אותך יפה שללי.. יבוא סוףף.. חחחח מתישהוו..
לא לא לא לא !!!
לא צ'הההההההההה
אני רוצה שתמשיכי את הסיפורררררר
אני ימות בלעדייו !!!!
מה ככה תנטשי אותו???
באמצע??
סתם ככה??
מה עם שחר ?? והאולסטאר הורודות שלו או הכחולות !!!
אופיייי אני יבכהההה
תמשיכי מאמי שליי מתה עלייך
ליגלוששש
דיי.. מה לא יהיה המשך בזמן הקרוב ?
אופייי... =[