המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!1
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!1
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!1
אופססססססססס יצא הרבה פעמים.......
מצטערת......
תמרוש (נכון????)
בבקשההה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
=]]]
תאמררררררררררררררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!
אאאאנניי בששווקק!!
זזהה כ"ככ מקססיםםםםםםםםםםםםם!!!
אאתת ממממשש אבבלל ממש מוכשרררתתת!!!
אאני רוצצהה המממשששךך!! אאניי בבבבבמתחחחחחחחחחחחחח!!
תממששייכככיי!
מהמהם אוהבת מלא תמשיכי ~!
מ ד ה י ם..
תמשיכייי מאמיי
ממממואה
יאווו 2 פרקים מהממייםםםם!!
איזה כתיבה אמאאא...צמרמורת!
המשך דחווווווףף... 😊
איזה חלום מפחיד.....המשךךךך
יש לך סיפור מעולה ואת כותבת מדהים!!!!!!!
שימי המשך מהרררר
אוהבת....
וווווווואאאאאאאאיייייי תמרררררר
מה עםם המשך........?.....?
ואני יגיד לך ת'אמת..... הגבתי מקודם רק על הפרק האחרון....... אבל אז זה עשה לי חשק לקרוא את כל הסיפוררררר.......!!!!!
והוא מעלFFFFFFFFFFF ברמות!!!!!!!1 כמה כישרון אלוהיםםםםם!!!!
תמשיכי מהרררררר
יש לך כתיבה שאי אפשר לתאר במילים!!!!!!1 האתהבתי בסיפוווווררר שלךךךך
ותעשי שהם יחזרו להיות ביחד טוב???? 😢
כל הקטע הזה בניורק עושה לי עצובב.........😢😢😢😢.......
אוהבת אותך!!!!
מורני שירוני 😛