המשך
דחוף
מתחיל לצאת לי קצף מהפההה
המשששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
3> מישל
לא ייצא לך בחיים פרק חרא הא??
!!!
ציון- 8.5
'הגענו אל סוםו של המסדרון ובה דלת אדומה'
אם לא הית טועה פה הית מקבלת 10.. חבל חבל.. 😛
אבל אחלה פרק.
כבוד 😊
מתוקים, צטעעערת על האנגללית. יעענו אם יש טעעויות, פשוט אני ואנגלית לא הולכים ביחד\:
ואם גם אתן לא מבינות.. אז רק תגגידו ואני כבר אמצא משוו לעעשות. (:
אוווווווווווווווהבת הכי הככככי הכככככככי שיש.#!
מהפרק הקודם
לפתע חיוך עלה על פניו של האיש הקטן
"here she is!" אמר והצביע עליי באושר
הפכתי אדומה והבטתי בג'וב מבולבלת.
"Holly crabs" הכריז האדם הגדול.
"סרטנים קדושים?!" שאל מור משועשע
"Maia, right?" שאל האדם הנמוך משהתקרב אליי באושר
"yes" עניתי בבילבול
"move on move on" אמר האדם הגדול והסית את האדם הקטן הצידה בדחיפת אצבע שגרמה לו לכמעט ליפול.
"Maia?" שאל האיש הגדול
המשך
האיש העליז בחליפה הירוקה צעד קדימה ונעמד ביני לבין האדם הגדול.
שלחתי מבט מודאג לג'וב, אבל ג'וב נראה שמח מתמיד.
"Bigi" קרא ג'וב במחיאת כף אל האדם הגדול שנעץ בי מבטים.
"soll?" שאל בנהימה משועממת מבלי להביט בו
"yes, good good I see you know my maia" אמר ג'וב בעליזות והצטרף לעמוד ליד אורלנדו.
"If you will pleas move I will know her" אמר האדם הגדול העונה ככל הנראה לשם ביגי.
"מאיה, תכירי את ביגי, הוא הבמאי שלך" אמר ג'וב והוביל אותי באחיזה קדימה כך שאהיה בינו לבין ביגי.
ביגי היה גבוה ממני במטר אם לא יותר, ויכלתי להיכנס בו אולי חמש פעמים ברוחב.
"hi" לחשתי מנסה לחייך. פחדתי שמא ישלח את ידו ללחוץ את שלי.
"Hoo big mama" צעק ביגי,
ובמקום ללחוץ את ידי הוא חיבק אותי.
ללא שום התראה הרגשתי שאני נלחמת על חיי שם בפנים בין שתי הזרועות הענקיות שמושכות אותי אליו.
בראשי עלתה תמונה של ילדה קטנה בין שתי מטחנות בשר עצומות.
"love from first site" אמר האיש הגדול.
השתעלתי, אולי כך הוא יבין שלא נוח לי וישחרר.
"nice to meet you preety girl" אמר והתנתק ממני צוחק.
נדהמתי מהשפה שלו, כאילו לפני דקה הוא לא אמר פאקינג ושיט. מילים שבדרך כלל ההורים שלי היו שולחים לי מבטים מסוכנים כשנאמרו בבית.
"nice to meet you too" אמרתי מסדרת את משקפי השמש שהתעקמו ואת בגדיי משתדלת לחייך.
"what a beutiful smile" אמר מתלהב וחיבק אותי אליו שוב.
הצחיק אותי הציניות שבו.
השתעלתי, אבל הפעם הוא המשיך לאחוז בי.
"I think we need to talk about the text" אמר ג'וב והרגשתי אותו מנסה להפריד ביני לבין ביגי.
"I think that too" הצטרף אליו אורלנדו בחריקה.
"yeah, yeah yeah you rights" אמר להם והתנתק ממני, שוב שלחתי ידיי לסדר את המשקפיים שהתעקמו והפעם החיוך חייך מעצמו מהשעשוע.
ביגי תפס בי בשתי ידיו והרים אותי בתנוחת חתן כלה.
"oh wow put me down!" צעקתי אליו מצחקקת בעודנו מתקדמים לדלת כשכל הצוות מאחורינו.
אבל הוא כלא מקשיב המשיך בענייניו, " my name is Karl but pepole call me Bigi "
"so I will call you Karl" אמרתי מחייכת.
"cool with me. it's cool with you too girl?" שאל מחייך
"cool with me" הסכמתי איתו משועשעת והגענו אל החדר.
חדר קטן וחמים עם ארבע ספות ושתי כורסאות גדולות וצבעוניות.
פינת שתייה ובר קטן.
ביגי הורה לאיש הקטן להכין לכולם קוקטייל פטאיה.
התיישבנו כולנו, הצוות בדממה ואני וביגי מצחקקים.
הסבירו לי הכל ונבחנתי על כמה קטעים.
הרגשתי נוח עם ביגי, הוא אהב אותי
ואם פישלתי, הוא רק התלהב וצחק בקול.
התחלנו לצלם כמה קטעים רק בשביל שאתרגל למצלמה, ובנתיים במהלך הצילומים הניסיוניים וההסברים על הטקסט מני צילם ותיעד הכל.
הרגשתי את מבטו של ביגי נעוץ בי בכל פעם שהוא נכנס לשדה הראייה שלי.
אני והוא צחקנו יותר ויותר, הוא היה מה שנקרא: מא-גניב.
לבוש מכנסיים רחבים וחולצה ענקית, התנועות שלו דומות לתנועות של ראפר.
הוא לבש כובע קסקט לבן נייק ומחממי ידיים גם כן לבנים תואמים.
טבעות ושרשראות קישטו את ידיו ואת צווארו, וקעקוע ענקי של... לא ברור לי מה היה מקועקע על זרוע ימין שלו.
הוא היה מהכנופיות הניו-יורקיות, אבל - על רמה.
מחר אני אפגוש את השחקנים שאיתם אני אצטרך לשחק. כך הודיעו לי.
הבטתי על עצמי בטלוויזיה לאחר שצילמנו תרגילים שונים.
מוזר להסתכל על עצמי כך.
צחקתי, גם בטלווזיה וגם מולה.
השתייה גרמה לכולנו להוסיף קצת צחוק לעבודה והייתה אווירה חמודה ומצחיקה.
בדרכינו חזרה למלון, באחד המסדרונות החוצה מן האולפנים ג'וב תפס בידי.
"רואה אותו?" שאל והצביע על פוסטר קרוב ובו נער בעל יופי וחיוך מיוחדים.
הינהנתי.
"איתו את תעבדי" אמר והתרחק.
נשארתי עומדת אל מול הפוסטר והירהרתי.
כמובן, הרי בכל סידרה יש שני כוכבים, והוא אחד מהם.
'השכונה של ווין' כך כתוב, כלומר זהו שם הסידרה.
"ג'יימי" קראתי בלחש את שמו שכתוב בענק על הפוסטר "ג'יימי ארקל" לחשתי שוב והבטתי בעיניו המחייכות.
מצטעעערת שיצא קצצצר,
אווווווווווווהבת :]
טינה נינההה
חח נייסססס
נשמע טובבב
זה רק הולך ומשתפרר
אוהבתת
מחכה להמשךך
טלוש
חחח בטעות כתבתי פה הודעה לא לכאן (:
אבל תמרוש תמשיכי 😁
תמרושששששששששששש
זה מושלםםםםם
דיי אהבתי מאודדדדדדד
תמשיכייייייייי
כישרון מהלך אחדדדדדדדדדדד
מואה ענקיתתת
מור'ציייייי 😊
תמרי... מדהימה שלייי
חולה עלייךךךך
את כותבת מדהיםםםםםם
המשך בובית שלי
3> מישל
יואאאאא חח המממשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףף
סיפור מדהיםםםםם
המשך מהר.........